Mitä näkisit tuntijani terveyteeni, ja yleensä elämääni? Vanhempi naishenkilö olen, ja kovasti toivoisin vielä mukavia hetkiä elämääni.
Kaunista alkanutta vuotta teille.
Tuntijani
3
80
Vastaukset
- lentotähti
Nostanpa tätä jos Tuntijani kävisi katselemassa.
Hei
terveyteen ei näkijällä ole lupaa ottaa kantaa, niin se vain on.
olet ollut huolissasi itsestäsi ja aina olet jaksanut pitää pään pystyssä kaikesta huolimatta. olet sisältä vahva ihminen.
sinulle on tarjottu tai tuotu sellaista luettavaa, mikä tekee hyvää. jatka vain lukemista ja löydä siitä omat mieleisesi viittaukset. näen pienen matkan mikä on tulollaan ja se on ihana kokemus sinulle.
sinä olet koti-ihminen ja ovesi on auki ystäville. pidät paikat kunnossa ja nautit kotona olemisesta. vaikka sanot olevasi vanhempi ihminen ja minä en näe numeroita, aistin kuitenkin sen, että sinä teet työtä ja töitä. et lepää laakereilla vaikka olisit kuinka vanha, tarvitset itsellesi puuhaa ja se pitää sinut virkeänä.
olet varoittanut naistuttavaasi lähtemästä muille tantereille, eikä hän ole kuunnellut sinua. tulet kuulemaan hänestä ja siitä, kuinka hyvin sinun arviointisi osui kohdalleen.
sinun vuodenaikasi vaihtuvat mukavaan tahtiin ja aina sinulla on pilkettä silmässä, et ole pessimisti.
t. Keskiyö- lentotähti
Kiitos kiitos Tuntijani. Oli ihana tulla töihin kun sain sanoman teiltä. Kovasti olen työihminen, ja toivon nytkin että saisin erään työn takaisin, joka meinataan jakaa eri puolille. Tapahtuukohan se Tuntijani? Niin en ole pessimisti. Aina olen vähän pilke silmä kulmassa tekemässä mieskaverillekkin kepposia. Juuri tänä aamunakin, kun avaa leipänsä ruokatunilla. Mitähän sieltä leivän välistä oikeen löytyy:-)...
Tuo ikä on varmaan numeroissa. Näöltä ominaisuuksiltani luulevat noin 15vuotta nuoremmaksi. Mukavaltahan se tuntuu. Mieskaverikin nuorempi hieman.
Mukavaa uuden vuoden jatkoa Tuntijalleni.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722