Tuntijani

lentotähti

Mitä näkisit tuntijani terveyteeni, ja yleensä elämääni? Vanhempi naishenkilö olen, ja kovasti toivoisin vielä mukavia hetkiä elämääni.

Kaunista alkanutta vuotta teille.

3

131

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentotähti

Nostanpa tätä jos Tuntijani kävisi katselemassa.

• Hei

terveyteen ei näkijällä ole lupaa ottaa kantaa, niin se vain on.
      olet ollut huolissasi itsestäsi ja aina olet jaksanut pitää pään pystyssä kaikesta huolimatta. olet sisältä vahva ihminen.
      sinulle on tarjottu tai tuotu sellaista luettavaa, mikä tekee hyvää. jatka vain lukemista ja löydä siitä omat mieleisesi viittaukset. näen pienen matkan mikä on tulollaan ja se on ihana kokemus sinulle.

sinä olet koti-ihminen ja ovesi on auki ystäville. pidät paikat kunnossa ja nautit kotona olemisesta. vaikka sanot olevasi vanhempi ihminen ja minä en näe numeroita, aistin kuitenkin sen, että sinä teet työtä ja töitä. et lepää laakereilla vaikka olisit kuinka vanha, tarvitset itsellesi puuhaa ja se pitää sinut virkeänä.

olet varoittanut naistuttavaasi lähtemästä muille tantereille, eikä hän ole kuunnellut sinua. tulet kuulemaan hänestä ja siitä, kuinka hyvin sinun arviointisi osui kohdalleen.
      sinun vuodenaikasi vaihtuvat mukavaan tahtiin ja aina sinulla on pilkettä silmässä, et ole pessimisti.

t. Keskiyö

• lentotähti

Kiitos kiitos Tuntijani. Oli ihana tulla töihin kun sain sanoman teiltä. Kovasti olen työihminen, ja toivon nytkin että saisin erään työn takaisin, joka meinataan jakaa eri puolille. Tapahtuukohan se Tuntijani? Niin en ole pessimisti. Aina olen vähän pilke silmä kulmassa tekemässä mieskaverillekkin kepposia. Juuri tänä aamunakin, kun avaa leipänsä ruokatunilla. Mitähän sieltä leivän välistä oikeen löytyy:-)...
        Tuo ikä on varmaan numeroissa. Näöltä ominaisuuksiltani luulevat noin 15vuotta nuoremmaksi. Mukavaltahan se tuntuu. Mieskaverikin nuorempi hieman.
        Mukavaa uuden vuoden jatkoa Tuntijalleni.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      60
      1626
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1028
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      787
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      770
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      280
      753
    6. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      46
      742
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      255
      684
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      52
      637
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      80
      598
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      113
      577
    Aihe