Moi kaikille Porilaisille
Mä olen 17v kundi, olen muuttamassa Poriin. Haluun tietää onko Pori homo myönteinen kaupunki, paikka jossa vielä nytten asun on ihana sillai että täällä saa olla ihan rauhassa mitä itse haluuaa. Kaikki frendit ympärillä on tosi reiluja ja luotettavii.
Miten voiko Porilaisiin luottaa ja ystävystyykö teihin helposti?
Minä olen lökärikundi ja haluisin samanlaisista hemmoista frendei, miss niit voi tavata, onko Porissa mitään paikkaa miss hopparit hengailee.
Onko Pori HOMO myönteinen
22
2543
Vastaukset
- Nekrofiili
Olisiko kuitenkin parasta, jos asuisit vaan siellä missä nyttenkin? On meillä täällä silti muutamia hyviä psykiatreja, jotka ehkä voisivat sinua tuon sinun "ongelmasi" kanssa.
Kannattaisi ehkä lukea jotain perustietoja tuosta seksuaalisuudesta, että mitä se nyt olikaan, ja mihin se pitäisi kohdistaa. Maailma muuttuu, mutta minä en. - sirkka-leena
täytyy nyt näin heti suoraan sanoa, että pori on kaikkea muut akun homomyönteinen. et tutustu ehkä muutenkaan keneenkään ja varsinkin jos sanot, että mää oon homo, niin turpaan tulee. joo, ehkä kannattais vaan pysyy siellä missä oot. paitsi jos haluat ottaa riskin ja elää yksinäs jossain luolassa. peläten kuka seuraavaks iskee.
- Muuttamassa
Outoja kyll ootte, ei voi uskoo ett sivistysvaltiossa on viell Porin kaltasia paikkoja, siis alkukantasta ihmetyttää tosi paljo. Pori taitaa olla Suomen oudoin paikka, oon perheen duunin takia joutunu asuun monessa kaupungissa suomessa ja ulkomailla, pakko sanoo että Pori on ihmeellisin paikka. Ihmettelen miten te tuutte toimeen keskenänne jos teidän kaikkien pitää olla samanlaisia, eikä kukaan voi eikä uskalla olla erilainen. Sovitte hyvin niihin honda mainoksii... oikeita ryhmäsieluja, kukaan ei uskalla olla erimieltä mistään. SÄÄLIN TEITÄ
- sow68
Muuttamassa kirjoitti:
Outoja kyll ootte, ei voi uskoo ett sivistysvaltiossa on viell Porin kaltasia paikkoja, siis alkukantasta ihmetyttää tosi paljo. Pori taitaa olla Suomen oudoin paikka, oon perheen duunin takia joutunu asuun monessa kaupungissa suomessa ja ulkomailla, pakko sanoo että Pori on ihmeellisin paikka. Ihmettelen miten te tuutte toimeen keskenänne jos teidän kaikkien pitää olla samanlaisia, eikä kukaan voi eikä uskalla olla erilainen. Sovitte hyvin niihin honda mainoksii... oikeita ryhmäsieluja, kukaan ei uskalla olla erimieltä mistään. SÄÄLIN TEITÄ
Poriin pätee 20/80 sääntö = 20% ihmisistä aiheuttaa 80 % ongelmista.
- tyttö
Ei millään pahalla sua kohtaan, mutta pori on niin ahdasmielinen kaupunki ettei täällä voi olla yhtään erilainen kuin muut, tai sua pidetään outona ja hakataan.Jotain muutosta sais tulla, tai täällä tukehtuu....!!!
- Muuttamassa...
Moi, vihdoinkin joku jolla liikkuu päässä jotain. Taidat olla harvinaisuus Porissa, onko sinun ystäväpiirissä rentoja ihmisii vai joudutko sinä itse yksin miettiin noit juttui. On todella makeeta kuulla ett Porissa on sentään joku kunnon ihminen.
- kimmo
Muuttamassa... kirjoitti:
Moi, vihdoinkin joku jolla liikkuu päässä jotain. Taidat olla harvinaisuus Porissa, onko sinun ystäväpiirissä rentoja ihmisii vai joudutko sinä itse yksin miettiin noit juttui. On todella makeeta kuulla ett Porissa on sentään joku kunnon ihminen.
Ei tosiaankaan kaikki porilaiset ajattele tollai. Täällä Porissa on tosi toimivat gay-piirit, mut pitää vaan tutustuu samoin ajatteleviin ihmisiin. Et ole yksin porissakaan.
- Porissa asunut
Älä kuuntele näitä lapsellisia lässytyksiä! Ole oma itsesi, niin sinusta tykätään varmasti. Vaikka kuullostaa kliseeltä, niin sisin ratkaisee. Jopa Porin kaltaisesta kaupungista löytyy paljon ihmisiä, jotka varmasti rakastavat sinua sellaisena kuin olet. Pohjimmiltaan Pori on loistava paikka asua, muutamista idiooteista huolimatta. Ja onhan Porissakin muutamia "julkihomoja" eikä minun tietääkseni ole saaneet kertaakaan turpaansa. Jos saat negatiivista palautetta, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Raivaa itsellesi tie porilaisten sydämiin.Tsemppiä sinulle!
- BHboy
itse lähes koko ikäni Porissa asuneena voin todeta että kyllä täältä ääliöitäkin löytyy, mut ei sen enempää kuin muualtakaan. Jos ei ahdasmielisten seuraan hakeudu, niin ei niihin koko ajan törmää.
Kannattaa jättää nuo aiemmat kommentit omaan arvoonsa. Heillä on vain ongelmia oman identiteettinsä kanssa. Tervetuloa vain Poriin. Tämä on erittäin mukava kaupunki asua!! - PePPerooNi
Mä olen samaa mieltä, ne on ahdaasmielisijä ja vajaita ihmisiä, jotka on täällä pelottelemassa toisia noin, koska on rasisteja.. itse olen 100% hetero, ei muuten sen puoleen.. =)
- Bill
Homoja ja mustalaisia vihataan ja piestään tasapuolisesti
olivat ne sitte minkä rotuisia ja kielisiä tahansa
Värivammaset homot jopa kahdesti - Björnez
Moi!
Homona varmasti tiedät, että netissä saat kuulla itsestäsi kaikenlaista saishea. Tosielämässäkin ehkä, mutta selvästi vähemmän.
Jos todella olet muuttamssa Poriin, ihmettelen jos teet lopullisen päätöksesi Suomi24:n keskustelupalstan perusteella. Tiedät hyvin, että täällä esiintyy paljon trollaajia, joiden kommenteille ei kannata antaa yhtään arvoa.
Itse koen niin, että Porissa on kaksi Poria. Vanhempien ihmisten Pori on jämähtäneempi kuin nuorempien. Vanhempaa Poria yhdistää edelleen tietty työväentaustaisuus, siinä missä nuorempi Pori on suvaitsevampi, avoimempi ja elävämpi. Valitse noista sitten itseäsi eniten miellyttävä vaihtoehto. Pori on sen verran suuri kaupunki, että täällä voi pyöriä omissa porukoissaan lähes huomaamatta toisia porukoita.
Pori ei ole homogeeninen kaupunki. Kyllä täältä löytyy mm. punkkareita, hoppareita, hevareita, kaunosieluja ja bodaajia. Eikä ketään mielestäni katsota kieroon.
Pori on kaupunkina kiletämättä omalaatuinen. Mielestäni kaikki Suomen kaupungt ovat. Tämä on rikkaus, ei haitta. - Veikko
Porista löytyy vasemmistolainen kansanedustaja, joka äänesti homoliittolakia vastaan.
- kokemuksellinen
Omasta mielestäni Pori on yllättävän homomyönteinen. Liikun itse usein tyttöystäväni kanssa homoporukoissa, koska muutama kaverini on homo. Itse en ole kohdannut minkäänlaista negatiivisuutta, joskus harvoin joku saattaa heittää herjaa, mutta niin taitaa olla joka kaupungissa. Porissa on todella monia homoja, vaikka eräät toisin väittävätkin, heitä on kymmeniä, ellei jopa satoja. Homot viettävät aikaa hyvin paljon keskenään, toisinaan ollaan jonkun kämpillä ja toisinaan lähdetään koko porukka baareja kiertelemään.
Itse olen hyvin tyytyväinen, että Pori on suvaitsevainen kaupunki. Enkä itse ole saanut homon leimaa vaikka heidän kanssaan kuljenkin. Sekaan vaan! - porilainen 18
jos olen rehellinen, niin voin sanoa, että porilaiset ovat maailman itsekkäintä ja kusipäisinä sakkia :) ... et välty kiusaamiselta :(
- Male twenty
Ei jumalauta!? mitä raumalaisii kaikist porilaisist o tullu? entäs sitte jos tääl o vähä sekopäämpää porukkaa ko muual...ainaki porilaiset sanoo kaikki suoraa eikä vaa hiljaa hyväksy kaikkee paskaa mitä niskaa kaadetaa. Ja ei tääl homoi hakat ellet ny mee ketää heteroo hiplimää, tai vittuilee jolleki kännis oleval.Mut toi viimine tapaus pätee kyl kaikkiin. Luulin viel et porilaiset olis ylpeit siit et asuu tääl, ilmeisesti erehdyin. Muuttakaa Raumal helvetti!
- Nyte
Male twenty kirjoitti:
Ei jumalauta!? mitä raumalaisii kaikist porilaisist o tullu? entäs sitte jos tääl o vähä sekopäämpää porukkaa ko muual...ainaki porilaiset sanoo kaikki suoraa eikä vaa hiljaa hyväksy kaikkee paskaa mitä niskaa kaadetaa. Ja ei tääl homoi hakat ellet ny mee ketää heteroo hiplimää, tai vittuilee jolleki kännis oleval.Mut toi viimine tapaus pätee kyl kaikkiin. Luulin viel et porilaiset olis ylpeit siit et asuu tääl, ilmeisesti erehdyin. Muuttakaa Raumal helvetti!
"Luulin viel et porilaiset olis ylpeit siit et asuu tääl"
Kiitos male twenty päivän makeimmista nauruista!!! - Male twenty
Nyte kirjoitti:
"Luulin viel et porilaiset olis ylpeit siit et asuu tääl"
Kiitos male twenty päivän makeimmista nauruista!!!Ainoo vika koko paikas on työttömyys, ku oon kattellu muitte kaupunkie meininkii ni ei niis hyvi mee, siis tarkota lähinnä Tamperet raumaa ja Helsinkii, Turku o iha suht mukava paikka.
- KURDISH
Male twenty kirjoitti:
mikse kaiki on katelinen suomesa ei kuka puhu toisen kansa kaiki puhu paska kylmä maa huano paika pimea huano ihmisije on paha toisen kansa oikesti ei ole rauha
Nostetaas tämä takasin ylös. Itse kaappi homona olen huomannut että porissa saa olla homo ohan kaikessa rauhassa eikä enää yritä juntit tulla päälle koska homo
- Anonyymi
Kaappihomot ovat uskovaisten porukoissa, antavat parhaan hetero suojan. Eniten kaappihomoja on helluntalaisissa.
- Anonyymi
Heh viestini poistettiin, kun kerroin, että kaikista miehistä tulee homoja, kun vankilaan joutuvat.
Sehän on yleisesti tiedossa, mitä miehet keskenään siellä puuhastelevat.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274665Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133008Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451045Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231014PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120834Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39817- 37784
- 110768
- 137697