Puerto Rico, Gran Canaria

Late

Olen päättänyt poimia pikamatkan Gran Canarialle. Mitä kohdetta suosittelette? Itse olen ajatellut Puerto Ricoa, koska siellä kuulemma paistaa varmimmin aurinko. Onko mitään vinkkejä ko. paikasta, tai muista Gran Canarialla?

3

1519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eva

Puerto Ricossa on tosiaan Cran Canarian varmin aurinko, itse olin viime talvena ja joka päivä paistoi. Vuokrasin myös auton, joka kannattaa tehdä jos vain mahdollista ja kiersin päivän aikana koko saaren. Saman päivän aikana Las Palmasissa oli synkkää ja sateista, mutta Puerto Ricossa paistoi aurinko, eli jos haluaa eniten aurinkoa kannattaa valita Puerto Rico. Aika pieni paikka joka keskittyy ostoskeskuksen ja rannan ympärille, paljon turisteja ja Suomalaisia..., suuria korkeuseroja, hotellit sijaitsevat ylhäällä ja sinne on mukava helteellä monta kertaa päivässä kiivetä. Itse en olisi jaksanut olla koko lomaa pelkästään Puerto Ricossa, mutta kiertelemällä lähialueilla sain lomasta paljonkin irti. Maspalomasin dyyneille ei ole pitkä matka, siellä kannattaa ehdottamasti käydä, lisäksi rannan viereiseltä satamalta järjestettiin veneretkiä merelle päiväksi kalastamaan ja bongaamaan delfiineitä ym., maksoi n.120mk.

• -sun-

Olen ollut kahdesti Gran Canarialla, Playa del Inglesissä ja Maspalomaksessa. Puerto Ricossa oon käynyt päivävisiitillä kahdesti, eikä paikka ainakaan minua kovin paljon sytyttänyt. Korkeuserot olivat tosiaan valtavat eikä rantakaan ollut kovin kummoinen. Jos pidät rauhallisemmasta menosta ja kuntoilusta, valitse Puerto Rico. Jos taas pidät hienoista hiekkarannoista ja dyyneistä, ihmisistä ja meiningistä käyppä lukemassa vastaukseni otsikolle Playa del Ingles/Maspalomas. Sieltä löydät kokemuksiani ko. mestoista. Ja lisäyksenä vielä että ainakin minulle paistoi Inglesissä aurinko joka päivä.

• Elmeri

Olin lokakuussa Puerto Ricossa ja tykkäsin paikasta. Olimme hotellissa nimeltä Lufesa ja se on ihan "maan" tasolla ,ei rinteessä ja muutenkin kiva. Viikon saa ainakin kulumaan hyvin kun vähän reissaileekin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1769
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1628
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1373
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      928
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      918
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      914
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      872
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe