Olen päättänyt poimia pikamatkan Gran Canarialle. Mitä kohdetta suosittelette? Itse olen ajatellut Puerto Ricoa, koska siellä kuulemma paistaa varmimmin aurinko. Onko mitään vinkkejä ko. paikasta, tai muista Gran Canarialla?
Puerto Rico, Gran Canaria
3
1527
Vastaukset
- Eva
Puerto Ricossa on tosiaan Cran Canarian varmin aurinko, itse olin viime talvena ja joka päivä paistoi. Vuokrasin myös auton, joka kannattaa tehdä jos vain mahdollista ja kiersin päivän aikana koko saaren. Saman päivän aikana Las Palmasissa oli synkkää ja sateista, mutta Puerto Ricossa paistoi aurinko, eli jos haluaa eniten aurinkoa kannattaa valita Puerto Rico. Aika pieni paikka joka keskittyy ostoskeskuksen ja rannan ympärille, paljon turisteja ja Suomalaisia..., suuria korkeuseroja, hotellit sijaitsevat ylhäällä ja sinne on mukava helteellä monta kertaa päivässä kiivetä. Itse en olisi jaksanut olla koko lomaa pelkästään Puerto Ricossa, mutta kiertelemällä lähialueilla sain lomasta paljonkin irti. Maspalomasin dyyneille ei ole pitkä matka, siellä kannattaa ehdottamasti käydä, lisäksi rannan viereiseltä satamalta järjestettiin veneretkiä merelle päiväksi kalastamaan ja bongaamaan delfiineitä ym., maksoi n.120mk.
- -sun-
Olen ollut kahdesti Gran Canarialla, Playa del Inglesissä ja Maspalomaksessa. Puerto Ricossa oon käynyt päivävisiitillä kahdesti, eikä paikka ainakaan minua kovin paljon sytyttänyt. Korkeuserot olivat tosiaan valtavat eikä rantakaan ollut kovin kummoinen. Jos pidät rauhallisemmasta menosta ja kuntoilusta, valitse Puerto Rico. Jos taas pidät hienoista hiekkarannoista ja dyyneistä, ihmisistä ja meiningistä käyppä lukemassa vastaukseni otsikolle Playa del Ingles/Maspalomas. Sieltä löydät kokemuksiani ko. mestoista. Ja lisäyksenä vielä että ainakin minulle paistoi Inglesissä aurinko joka päivä.
- Elmeri
Olin lokakuussa Puerto Ricossa ja tykkäsin paikasta. Olimme hotellissa nimeltä Lufesa ja se on ihan "maan" tasolla ,ei rinteessä ja muutenkin kiva. Viikon saa ainakin kulumaan hyvin kun vähän reissaileekin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803