Tervehdys kaikille!
Kun olen saanut itsekkin paljon apua täältä palstalta niin kerron mikä on auttanut minua hiusongelmissa. Eli olen 40v mies ja kärsin jo n.25v lähtien kaljuuntumisesta. Aloitin Rogainen (aito litku) käyttämisen n. 32 v. Käytin muutaman vuoden mutta aineella ei ollut vaikutusta suuntaan tai toiseen tilanne pysyi samanlaisena joten lopetin käytön pariksi vuodeksi. Tilanne alkoi näyttää jo erittäin huolesttuttavalta joten ryhdyin taas tutkimaan uusia mahdollisuuksia hiustan parhaaksi. Tältä palstalta sain taas vinkin Rogaine vaahdosta jota ei taida vieläkään saada suomesta (biovea), sieltä löysin myös spectraali litkun. No ei niissä mitään uutta ole tänä päivänä mutta, kokeilin kuitenkin näiden tuotteiden yhteiskäyttöä. Eli aamulla Johnsson&Johnssonin aitoa Rogaine vaahtoa Reilusti päänahkaan. Töistä tullessa lisää Rogainea päähän, ei niin paljon kun aamulla. Illalla ennen nukkumaan menoa Spectraalia kymmenen suihkautusta enemmän etuotsalle ja päälaelle. Nyt olen käyttänyt tuotteita vuosia ja olen todella tyytväinen. Hiukset ovat todella hyvassä kunnossa ei täydelliset mutta riittävän hyvät.Syön vielä biotiinia ja kalkkia lisäksi. Jos ajatellaan vielä hintapuolta näissä tuotteissa niin ei ole kallista verrattuna muihin hoitoihin.Täytyy vain olla kärsivällinen.Ensimmäiset todellisen tuloksen näin n. vuoden kuluttua aloituksesta. Ei varmaankaan toimi kaikille mutta suosittelen yrittämään.Olen vain niin onnellinen että aloitin hoidon riittävän ajoissa.Rogaine toimii mutta ei ehkä kaikille. Naiset muistakaa että naisille on oma naisten Rogaine. Miesten aidossa Rogaine purkissa lukee ei sovellu naisille.t. Nykyisin tyytväinen
Rogaine toimii
1
133
Vastaukset
- Lamaprinsessa
Moikka!
Kiitos kirjoituksestasi. Sain naisten Rogaine reseptin ihotautilääkäriltä, käyttöä takana nyt viikko. Olen lukenut erittäin paljon näitä käyttäjäkommentteja ja hyvin usea on ilmoittanut, että Rogainea ollut käytössä jopa vuosi, mutta käyttö jouduttu lopettamaan hiuspohjaongelmien vuoksi, jotka tulleet Rogainen (nais) käytöstä. Pelkään pahoin, että kärsivällisyyteni ei riitä vuotta ja Rogaine lentää roskikseen ennen pitkää, on myös erittäin hankala ja ikävä käyttää, hiusten laitettavuus ja käsiteltävyys katoaa täysin tämän litkun seurauksena. Karmeaa tököttiä, joten jos vuoden päästä näkyy tulos ja se on vahvasti miinusmerkkinen, on hermoromahdus tiedossa.
Naisellisuuden & hiuksensa kadottanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822