Rogaine toimii

tuulitukka120

Tervehdys kaikille!
Kun olen saanut itsekkin paljon apua täältä palstalta niin kerron mikä on auttanut minua hiusongelmissa. Eli olen 40v mies ja kärsin jo n.25v lähtien kaljuuntumisesta. Aloitin Rogainen (aito litku) käyttämisen n. 32 v. Käytin muutaman vuoden mutta aineella ei ollut vaikutusta suuntaan tai toiseen tilanne pysyi samanlaisena joten lopetin käytön pariksi vuodeksi. Tilanne alkoi näyttää jo erittäin huolesttuttavalta joten ryhdyin taas tutkimaan uusia mahdollisuuksia hiustan parhaaksi. Tältä palstalta sain taas vinkin Rogaine vaahdosta jota ei taida vieläkään saada suomesta (biovea), sieltä löysin myös spectraali litkun. No ei niissä mitään uutta ole tänä päivänä mutta, kokeilin kuitenkin näiden tuotteiden yhteiskäyttöä. Eli aamulla Johnsson&Johnssonin aitoa Rogaine vaahtoa Reilusti päänahkaan. Töistä tullessa lisää Rogainea päähän, ei niin paljon kun aamulla. Illalla ennen nukkumaan menoa Spectraalia kymmenen suihkautusta enemmän etuotsalle ja päälaelle. Nyt olen käyttänyt tuotteita vuosia ja olen todella tyytväinen. Hiukset ovat todella hyvassä kunnossa ei täydelliset mutta riittävän hyvät.Syön vielä biotiinia ja kalkkia lisäksi. Jos ajatellaan vielä hintapuolta näissä tuotteissa niin ei ole kallista verrattuna muihin hoitoihin.Täytyy vain olla kärsivällinen.Ensimmäiset todellisen tuloksen näin n. vuoden kuluttua aloituksesta. Ei varmaankaan toimi kaikille mutta suosittelen yrittämään.Olen vain niin onnellinen että aloitin hoidon riittävän ajoissa.Rogaine toimii mutta ei ehkä kaikille. Naiset muistakaa että naisille on oma naisten Rogaine. Miesten aidossa Rogaine purkissa lukee ei sovellu naisille.t. Nykyisin tyytväinen

1

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lamaprinsessa

      Moikka!
      Kiitos kirjoituksestasi. Sain naisten Rogaine reseptin ihotautilääkäriltä, käyttöä takana nyt viikko. Olen lukenut erittäin paljon näitä käyttäjäkommentteja ja hyvin usea on ilmoittanut, että Rogainea ollut käytössä jopa vuosi, mutta käyttö jouduttu lopettamaan hiuspohjaongelmien vuoksi, jotka tulleet Rogainen (nais) käytöstä. Pelkään pahoin, että kärsivällisyyteni ei riitä vuotta ja Rogaine lentää roskikseen ennen pitkää, on myös erittäin hankala ja ikävä käyttää, hiusten laitettavuus ja käsiteltävyys katoaa täysin tämän litkun seurauksena. Karmeaa tököttiä, joten jos vuoden päästä näkyy tulos ja se on vahvasti miinusmerkkinen, on hermoromahdus tiedossa.
      Naisellisuuden & hiuksensa kadottanut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      328
      3048
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2253
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      194
      1588
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1385
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe