Kunnanjohtaja erottiin...ja mistähän syystä? Taas Perhoa kumastutaa..
Perhosta
8
270
Vastaukset
- muhahahaha2
Ei tullu toimeen teiän natsin kans .
Valtuusto kuittaa narsistin töpeksinnän veronmaksajien rahoilla . - ei lessu Perhosta
Ei ollut lapsiinsekaantuja ja lessupossu ni kenkää tuli.
- 5-4
olet ääliö
- ei tarvita kunnanjoh
Miksihän Perhossä sosiaalipuolen uusi ja pätevä (johtava) henkilö sanoutui irti koeajalla? Syynä kunnajohtajan käytös Häntä kohtaan ja siitä taas seurasi kunnanjohtajan erottaminen. Perhossa ei Lindholmin ja Tallilan jälkeen ole ollut kunnanjohtajaa.
- 2+16
^ tässä on totuus, ekä ollut ensimmäinen johtaja, joka häipyi kunnanjohtajan kiusaamana. Ja taisi johtajakin lähteä ns. hyvässä yhteisymmärryksessä. Monoa ei ehditty/tarvinnut antaa.
- Kumma paikka
Perholainen demokratia on yhden miehen demokratia.
- Kaipauksella
Olet aivan oikeassa. Täällä Perhossa toimii omien pomojen demokratia. Kunnanjohtaja hoiti työnsä hyvin. Hänen lähdettyään saa sitten meidän oma "keisari" ja apulaisensa "pikku pomo" käskyttää kuntalaisia mennen, tullen ja palatessa.
- oikeutta
Juha Sipilälle viestiä Perhon toiminnasta. Viikon kuluttua kepulaisten risteily, siellä olisi tarkoitus Juhaa puhuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624