HULPPEEEEETA!!!

etämutsi

Mua niin jänskättää ksoka sain kutsun salaseuraan johon ei joaikinen pääsekään. Se on niin ihan meidän oma juttu.

11

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etämutsi

No sen verran voin raottaa salaisuuden verhoa että me ollaan siellä aina alasti, arvaako jo joku?

• emämutsi

Älä käytä mun nikkiin mun nimimerkii, joaikinen saa keksi oma nikki, ksoka mä oon se ainoo ja oikee kirjotistaitonen.

• oikee etämutsi

en raota sule mitään. ksoka sä et pääse meidän salaseuraan. Sä oot niin, anteeks vaan, vähän niinku sillai...paska

• reksi123

Vääksyssä panemassa? Niin kuin heinolan likat.

• etämutsi

Polttaa!!! Toinen vihje: kultaiset suihkut

• oikee etämutsi
        etämutsi kirjoitti:

Polttaa!!! Toinen vihje: kultaiset suihkut

En mä kirjoitanu tota. Mä kirjotin vaa ton ekan enkä tykää siitä että joaikinen käytä mun nikki, ksoka se on nimi merkki, huh, onks se yhdyssana EI OO KLIFFAAA!

• oikee etämutsi

ei oo ku tää on paljo parempaa ku paneminen

• etämutsi

pannaan koreasti jahka lattia on korjattu.

• etämutsi

Se seura on..... uimahallin saunassa.

• HAHHHAA...

Salaseura Päijät-Hämeessä... Kauan eivät salaisuudet pysy salassa. kohta ne tiietään kaikki, innokkaita juoruakkoja riittää täällä päin ihan liiaksikin asti. Hyvä vitsi = salaseura Päijät-Hämeessä kieltämättä! :)

Muuankin viljelijä muurareista meni kännissä joriseen kaikki mitä olivat viime vuosina tehneet. Oli siinä naurussa pidättelemistä... Ritarihaarniskoja ja piispanhattuja ja kuurupiilon leikkimistä... Olivat varsinaisen neron ottaneet riveihinsä. Luulis sinnekin sentään joku raja olevan... Mutta kai juoppo toistaan suojelee...

• oikee etämutsi

Meidän tunnuslause on: Parrua hanuriin ja voita päälle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      169
      6117
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      61
      4663
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      49
      4421
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      64
      4249
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      68
      2662
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      61
      2172
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1642
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      130
      1514
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      48
      1453
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      34
      1318
    Aihe