Mua niin jänskättää ksoka sain kutsun salaseuraan johon ei joaikinen pääsekään. Se on niin ihan meidän oma juttu.
HULPPEEEEETA!!!
11
116
Vastaukset
- etämutsi
No sen verran voin raottaa salaisuuden verhoa että me ollaan siellä aina alasti, arvaako jo joku?
- emämutsi
Älä käytä mun nikkiin mun nimimerkii, joaikinen saa keksi oma nikki, ksoka mä oon se ainoo ja oikee kirjotistaitonen.
- oikee etämutsi
en raota sule mitään. ksoka sä et pääse meidän salaseuraan. Sä oot niin, anteeks vaan, vähän niinku sillai...paska
- reksi123
Vääksyssä panemassa? Niin kuin heinolan likat.
- etämutsi
Polttaa!!! Toinen vihje: kultaiset suihkut
- oikee etämutsi
etämutsi kirjoitti:
Polttaa!!! Toinen vihje: kultaiset suihkut
En mä kirjoitanu tota. Mä kirjotin vaa ton ekan enkä tykää siitä että joaikinen käytä mun nikki, ksoka se on nimi merkki, huh, onks se yhdyssana EI OO KLIFFAAA!
- oikee etämutsi
ei oo ku tää on paljo parempaa ku paneminen
- etämutsi
pannaan koreasti jahka lattia on korjattu.
- etämutsi
Se seura on..... uimahallin saunassa.
- HAHHHAA...
Salaseura Päijät-Hämeessä... Kauan eivät salaisuudet pysy salassa. kohta ne tiietään kaikki, innokkaita juoruakkoja riittää täällä päin ihan liiaksikin asti. Hyvä vitsi = salaseura Päijät-Hämeessä kieltämättä! :)
Muuankin viljelijä muurareista meni kännissä joriseen kaikki mitä olivat viime vuosina tehneet. Oli siinä naurussa pidättelemistä... Ritarihaarniskoja ja piispanhattuja ja kuurupiilon leikkimistä... Olivat varsinaisen neron ottaneet riveihinsä. Luulis sinnekin sentään joku raja olevan... Mutta kai juoppo toistaan suojelee... - oikee etämutsi
Meidän tunnuslause on: Parrua hanuriin ja voita päälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496441
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263848Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323014- 442946
- 512796
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262136Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511898- 351750
- 291736