Mua niin jänskättää ksoka sain kutsun salaseuraan johon ei joaikinen pääsekään. Se on niin ihan meidän oma juttu.
HULPPEEEEETA!!!
11
113
Vastaukset
- etämutsi
No sen verran voin raottaa salaisuuden verhoa että me ollaan siellä aina alasti, arvaako jo joku?
- emämutsi
Älä käytä mun nikkiin mun nimimerkii, joaikinen saa keksi oma nikki, ksoka mä oon se ainoo ja oikee kirjotistaitonen.
- oikee etämutsi
en raota sule mitään. ksoka sä et pääse meidän salaseuraan. Sä oot niin, anteeks vaan, vähän niinku sillai...paska
- reksi123
Vääksyssä panemassa? Niin kuin heinolan likat.
- etämutsi
Polttaa!!! Toinen vihje: kultaiset suihkut
- oikee etämutsi
etämutsi kirjoitti:
Polttaa!!! Toinen vihje: kultaiset suihkut
En mä kirjoitanu tota. Mä kirjotin vaa ton ekan enkä tykää siitä että joaikinen käytä mun nikki, ksoka se on nimi merkki, huh, onks se yhdyssana EI OO KLIFFAAA!
- oikee etämutsi
ei oo ku tää on paljo parempaa ku paneminen
- etämutsi
pannaan koreasti jahka lattia on korjattu.
- etämutsi
Se seura on..... uimahallin saunassa.
- HAHHHAA...
Salaseura Päijät-Hämeessä... Kauan eivät salaisuudet pysy salassa. kohta ne tiietään kaikki, innokkaita juoruakkoja riittää täällä päin ihan liiaksikin asti. Hyvä vitsi = salaseura Päijät-Hämeessä kieltämättä! :)
Muuankin viljelijä muurareista meni kännissä joriseen kaikki mitä olivat viime vuosina tehneet. Oli siinä naurussa pidättelemistä... Ritarihaarniskoja ja piispanhattuja ja kuurupiilon leikkimistä... Olivat varsinaisen neron ottaneet riveihinsä. Luulis sinnekin sentään joku raja olevan... Mutta kai juoppo toistaan suojelee... - oikee etämutsi
Meidän tunnuslause on: Parrua hanuriin ja voita päälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797463
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873346- 572355
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701448- 571363
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201336Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028