Nuorimies etsii naista seikkailuseuraksi ilman ikärajoja ;)
vanhempaa
14
555
Vastaukset
- Mistäpäin?
Ja s-postiosoitteenkin saa antaa.
- Nobody66699
Varattu mies jolla on lapsi ja narkkari
- vvghyyu
Työnnä sinä narkkari löylykauhaa perseeseen
- MuutenHyvä
Kannattaisi näihin aina laittaa edes maakunta.
Ehkä ikääkin, sekä muita mahdollisia mieltymyksiä.- buuaahaa
Varsinkin jos on löylykauha perseeseen mieltymys
Viiskymppinen kaveri etsii vanhempaa 60 naista Pirkanmaalta leikkeihin...
- ffggtyy
Sulle lerppa muna riittää laho löylykauha perseeseen
- ErittäinKyllästynyt
Joo-o, kyllä taas tämä löylykauha-friikki tuli jälleen spämmäämaan keskustelulankoja, v-tun siistiä hei. Enpäs voi muuta sanoa kuin, että johan on Suuri Ajatusten Tonava ja Karpaattien Nero tämä älyn jättiläinen.
Löylykauha-Anukseen-fani vissiin löytää pikku-googlailulla lisäinfoa ketä historiallista henkilöä tuolla e.m. ironisella heitolla tarkoitan, jos hän vain fetisseiltään ehtii ja osaa näppäillä k.o. kirjaimet näppikseltä tai iPhonesta?
Johan on sinulla harrastukset vähissä? Oletko harkinnut käydä tarkistamassa lääkityksesi laadun, vai eikö näppikseltä pysty muuta kuin skrivailemaan "löylykauha perseeseen" tekstejä? Käytitkö ihan 10-sormijärjestelmää oman neroutesi paljastamiseen?
Vakavammin puhuen, mene ihan aikuisen oikeasti hoitoon kallonkutistajalle.....- YritetäänYmmärtää
Tyypillä mitä ilmeisimmin pakkoneuroosi, ts. pakottava tarve työnnellä kauhaansa joka paikkaan.
Minkä sitä pakkoneurooseilleen voi, terveydenhuoltokin kun on mitä on, lääkkeet loppu jne.
Voisi tietty eduskunnalle lähetellä viestejään, olisi ehkä enemmän hyödyksi?
- Tiina-60v
Hei . Kyllä mäkin mielummin reissuillani etsin nuorempaa ja timmivartaloista miestä kuin vanhaa ja väsynyttä miestä . Mulla on kyllä ukko joka ei enään välitä seksistä ja mä haluan vielä hyvää seksiä usein , jotenka mä käyn risteilyillä tai salarakkaiden luona jotka on nuorempia miehiä . Vanhempi nainen on nuorempien miesten päiväuni , kunhan nainen on pitänyt vartalon sopusuhtaisena ja on muuten nuorekas . Tiina
- poi45
Löytyykö Hämeenlinnan alueelta vanhempaa naista.
- Puumahuntter
Löytyykö tampereelta puumaa pantavaksi;)
- ffcggy
Löytyy löylykauha perseeseen
- rtyhutt6
Miten ois mennä vaikka tonne Suomi24:n treffeihin. Laittaa sinne ikäsi ja haettavaksi ikähaarukaksi 40 - 60? Toimisikohan paremmin kuin täällä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2271993Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794