vanhempaa

jeremy-r

Nuorimies etsii naista seikkailuseuraksi ilman ikärajoja ;)

14

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäpäin?

Ja s-postiosoitteenkin saa antaa.

• Nobody66699

Varattu mies jolla on lapsi ja narkkari

• vvghyyu

Työnnä sinä narkkari löylykauhaa perseeseen

• MuutenHyvä

Kannattaisi näihin aina laittaa edes maakunta.
      Ehkä ikääkin, sekä muita mahdollisia mieltymyksiä.

• buuaahaa

Varsinkin jos on löylykauha perseeseen mieltymys

• Viiskymppinen kaveri etsii vanhempaa 60 naista Pirkanmaalta leikkeihin...

• ffggtyy

Sulle lerppa muna riittää laho löylykauha perseeseen

• ErittäinKyllästynyt

Joo-o, kyllä taas tämä löylykauha-friikki tuli jälleen spämmäämaan keskustelulankoja, v-tun siistiä hei. Enpäs voi muuta sanoa kuin, että johan on Suuri Ajatusten Tonava ja Karpaattien Nero tämä älyn jättiläinen.

Löylykauha-Anukseen-fani vissiin löytää pikku-googlailulla lisäinfoa ketä historiallista henkilöä tuolla e.m. ironisella heitolla tarkoitan, jos hän vain fetisseiltään ehtii ja osaa näppäillä k.o. kirjaimet näppikseltä tai iPhonesta?

Johan on sinulla harrastukset vähissä? Oletko harkinnut käydä tarkistamassa lääkityksesi laadun, vai eikö näppikseltä pysty muuta kuin skrivailemaan "löylykauha perseeseen" tekstejä? Käytitkö ihan 10-sormijärjestelmää oman neroutesi paljastamiseen?

Vakavammin puhuen, mene ihan aikuisen oikeasti hoitoon kallonkutistajalle.....

• YritetäänYmmärtää

Tyypillä mitä ilmeisimmin pakkoneuroosi, ts. pakottava tarve työnnellä kauhaansa joka paikkaan.
        Minkä sitä pakkoneurooseilleen voi, terveydenhuoltokin kun on mitä on, lääkkeet loppu jne.
        Voisi tietty eduskunnalle lähetellä viestejään, olisi ehkä enemmän hyödyksi?

• Tiina-60v

Hei . Kyllä mäkin mielummin reissuillani etsin nuorempaa ja timmivartaloista miestä kuin vanhaa ja väsynyttä miestä . Mulla on kyllä ukko joka ei enään välitä seksistä ja mä haluan vielä hyvää seksiä usein , jotenka mä käyn risteilyillä tai salarakkaiden luona jotka on nuorempia miehiä . Vanhempi nainen on nuorempien miesten päiväuni , kunhan nainen on pitänyt vartalon sopusuhtaisena ja on muuten nuorekas . Tiina

• poi45

Löytyykö Hämeenlinnan alueelta vanhempaa naista.

• Puumahuntter

Löytyykö tampereelta puumaa pantavaksi;)

• ffcggy

Löytyy löylykauha perseeseen

• rtyhutt6

Miten ois mennä vaikka tonne Suomi24:n treffeihin. Laittaa sinne ikäsi ja haettavaksi ikähaarukaksi 40 - 60? Toimisikohan paremmin kuin täällä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      924
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe