vanhempaa

jeremy-r

Nuorimies etsii naista seikkailuseuraksi ilman ikärajoja ;)

14

555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäpäin?

Ja s-postiosoitteenkin saa antaa.

• Nobody66699

Varattu mies jolla on lapsi ja narkkari

• vvghyyu

Työnnä sinä narkkari löylykauhaa perseeseen

• MuutenHyvä

Kannattaisi näihin aina laittaa edes maakunta.
      Ehkä ikääkin, sekä muita mahdollisia mieltymyksiä.

• buuaahaa

Varsinkin jos on löylykauha perseeseen mieltymys

• Viiskymppinen kaveri etsii vanhempaa 60 naista Pirkanmaalta leikkeihin...

• ffggtyy

Sulle lerppa muna riittää laho löylykauha perseeseen

• ErittäinKyllästynyt

Joo-o, kyllä taas tämä löylykauha-friikki tuli jälleen spämmäämaan keskustelulankoja, v-tun siistiä hei. Enpäs voi muuta sanoa kuin, että johan on Suuri Ajatusten Tonava ja Karpaattien Nero tämä älyn jättiläinen.

Löylykauha-Anukseen-fani vissiin löytää pikku-googlailulla lisäinfoa ketä historiallista henkilöä tuolla e.m. ironisella heitolla tarkoitan, jos hän vain fetisseiltään ehtii ja osaa näppäillä k.o. kirjaimet näppikseltä tai iPhonesta?

Johan on sinulla harrastukset vähissä? Oletko harkinnut käydä tarkistamassa lääkityksesi laadun, vai eikö näppikseltä pysty muuta kuin skrivailemaan "löylykauha perseeseen" tekstejä? Käytitkö ihan 10-sormijärjestelmää oman neroutesi paljastamiseen?

Vakavammin puhuen, mene ihan aikuisen oikeasti hoitoon kallonkutistajalle.....

• YritetäänYmmärtää

Tyypillä mitä ilmeisimmin pakkoneuroosi, ts. pakottava tarve työnnellä kauhaansa joka paikkaan.
        Minkä sitä pakkoneurooseilleen voi, terveydenhuoltokin kun on mitä on, lääkkeet loppu jne.
        Voisi tietty eduskunnalle lähetellä viestejään, olisi ehkä enemmän hyödyksi?

• Tiina-60v

Hei . Kyllä mäkin mielummin reissuillani etsin nuorempaa ja timmivartaloista miestä kuin vanhaa ja väsynyttä miestä . Mulla on kyllä ukko joka ei enään välitä seksistä ja mä haluan vielä hyvää seksiä usein , jotenka mä käyn risteilyillä tai salarakkaiden luona jotka on nuorempia miehiä . Vanhempi nainen on nuorempien miesten päiväuni , kunhan nainen on pitänyt vartalon sopusuhtaisena ja on muuten nuorekas . Tiina

• poi45

Löytyykö Hämeenlinnan alueelta vanhempaa naista.

• Puumahuntter

Löytyykö tampereelta puumaa pantavaksi;)

• ffcggy

Löytyy löylykauha perseeseen

• rtyhutt6

Miten ois mennä vaikka tonne Suomi24:n treffeihin. Laittaa sinne ikäsi ja haettavaksi ikähaarukaksi 40 - 60? Toimisikohan paremmin kuin täällä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2045
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1778
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1299
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1175
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1018
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      964
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      925
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe