Nuorimies etsii naista seikkailuseuraksi ilman ikärajoja ;)
vanhempaa
14
559
Vastaukset
- Mistäpäin?
Ja s-postiosoitteenkin saa antaa.
- Nobody66699
Varattu mies jolla on lapsi ja narkkari
- vvghyyu
Työnnä sinä narkkari löylykauhaa perseeseen
- MuutenHyvä
Kannattaisi näihin aina laittaa edes maakunta.
Ehkä ikääkin, sekä muita mahdollisia mieltymyksiä.- buuaahaa
Varsinkin jos on löylykauha perseeseen mieltymys
Viiskymppinen kaveri etsii vanhempaa 60 naista Pirkanmaalta leikkeihin...
- ffggtyy
Sulle lerppa muna riittää laho löylykauha perseeseen
- ErittäinKyllästynyt
Joo-o, kyllä taas tämä löylykauha-friikki tuli jälleen spämmäämaan keskustelulankoja, v-tun siistiä hei. Enpäs voi muuta sanoa kuin, että johan on Suuri Ajatusten Tonava ja Karpaattien Nero tämä älyn jättiläinen.
Löylykauha-Anukseen-fani vissiin löytää pikku-googlailulla lisäinfoa ketä historiallista henkilöä tuolla e.m. ironisella heitolla tarkoitan, jos hän vain fetisseiltään ehtii ja osaa näppäillä k.o. kirjaimet näppikseltä tai iPhonesta?
Johan on sinulla harrastukset vähissä? Oletko harkinnut käydä tarkistamassa lääkityksesi laadun, vai eikö näppikseltä pysty muuta kuin skrivailemaan "löylykauha perseeseen" tekstejä? Käytitkö ihan 10-sormijärjestelmää oman neroutesi paljastamiseen?
Vakavammin puhuen, mene ihan aikuisen oikeasti hoitoon kallonkutistajalle.....- YritetäänYmmärtää
Tyypillä mitä ilmeisimmin pakkoneuroosi, ts. pakottava tarve työnnellä kauhaansa joka paikkaan.
Minkä sitä pakkoneurooseilleen voi, terveydenhuoltokin kun on mitä on, lääkkeet loppu jne.
Voisi tietty eduskunnalle lähetellä viestejään, olisi ehkä enemmän hyödyksi?
- Tiina-60v
Hei . Kyllä mäkin mielummin reissuillani etsin nuorempaa ja timmivartaloista miestä kuin vanhaa ja väsynyttä miestä . Mulla on kyllä ukko joka ei enään välitä seksistä ja mä haluan vielä hyvää seksiä usein , jotenka mä käyn risteilyillä tai salarakkaiden luona jotka on nuorempia miehiä . Vanhempi nainen on nuorempien miesten päiväuni , kunhan nainen on pitänyt vartalon sopusuhtaisena ja on muuten nuorekas . Tiina
- poi45
Löytyykö Hämeenlinnan alueelta vanhempaa naista.
- Puumahuntter
Löytyykö tampereelta puumaa pantavaksi;)
- ffcggy
Löytyy löylykauha perseeseen
- rtyhutt6
Miten ois mennä vaikka tonne Suomi24:n treffeihin. Laittaa sinne ikäsi ja haettavaksi ikähaarukaksi 40 - 60? Toimisikohan paremmin kuin täällä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356221JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t183436Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5182753Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321901Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai581843- 261485
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311401En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171249Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71231Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http111073