Nuorimies etsii naista seikkailuseuraksi ilman ikärajoja ;)
Vastaukset 9
- Mistäpäin?
Ja s-postiosoitteenkin saa antaa.
- Nobody66699
Varattu mies jolla on lapsi ja narkkari
- MuutenHyvä
Kannattaisi näihin aina laittaa edes maakunta.
Ehkä ikääkin, sekä muita mahdollisia mieltymyksiä. Viiskymppinen kaveri etsii vanhempaa 60 naista Pirkanmaalta leikkeihin...
- Tiina-60v
Hei . Kyllä mäkin mielummin reissuillani etsin nuorempaa ja timmivartaloista miestä kuin vanhaa ja väsynyttä miestä . Mulla on kyllä ukko joka ei enään välitä seksistä ja mä haluan vielä hyvää seksiä usein , jotenka mä käyn risteilyillä tai salarakkaiden luona jotka on nuorempia miehiä . Vanhempi nainen on nuorempien miesten päiväuni , kunhan nainen on pitänyt vartalon sopusuhtaisena ja on muuten nuorekas . Tiina
- poi45
Löytyykö Hämeenlinnan alueelta vanhempaa naista.
- Puumahuntter
Löytyykö tampereelta puumaa pantavaksi;)
- rtyhutt6
Miten ois mennä vaikka tonne Suomi24:n treffeihin. Laittaa sinne ikäsi ja haettavaksi ikähaarukaksi 40 - 60? Toimisikohan paremmin kuin täällä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei288853- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609