Kakkiva kani

Hanna

Kysyisinpä taas kaikkien kanituntijoitten mielipiteitä seuraavaan probleemaan..
..Eli siis ongelma on lyhykäisyydessään tämä: kani kakkii sohvalle ja nimenomaan juuri sohvalle. Muuten se on kyllä suht sisäsiisti (silloin tällöin saattaa olla pipana satunnaisesti jossain), mutta annas olla kun hän pääsee sohvalle niin siellä on kohta kauhea läjä ja parhaassa tapauksessa hän on vielä lirauttanutkin sinne.
Ensin tämä tapahtui minun luonani ja nyt poikakaverini kotona. Kuitenkin kani selvästi viihtyy sohvalla, pomppii ympäri sitä, makailee jalat oikosenaan, kierii ym., joten mielelläni päästäisin kanin "leikkipaikalleen". Mutta miten tämän erittäin ikävän tavan saisi kitkettyä pois? Kani on tosiaan muuten erittäin siisti pieni kaveri, joka käy asioilla häkissään.

6

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -eina-

      Mun kaverilla on kans semmonen kani joka kakkii lattioille 5 minsassa enemmän kuin häkkiinsä viikossa!Eli se ei osaa ollenkaan olla sisäsiisti.Mut ollaan tultu kaverini kanssa siihen tulokseen, että kani on niin onessaan kun pääsee vapaaksi...Vaikka saaki olla joka päivä paljon irti.Jospa sunki kani on nii ilonen ku pääsee sohvalle, et sit tulee sitä kakkaa...

    • marla

      Oletettavasti sohva on juri se paikka, jossa vietät kotona aika paljon aikaa. Pupusi yksin kertaisesti tykkää merkata juuri sen paikan, jossa on kaikista eniten sinun tuoksuasi. Siitä kertoo se, että miksi sekin tykkää oleilla siinä ja jättää siihen omat hajunsa. Kani ilmiselvästi tykkää sinusta. Minun toisella pupullani on myös tällä hetkellä porttikielto sohvalle. Pissiminen on unohtunut, mutta heti kun lasken pupun sohvalle ilmestyy papanoita.

      • Kalle kani

        Minunkin pupuni papsuttaa sohvalle, sohva on mennyt se takia ihan pilalle.


    • pupufani

      kannattaa sijoittaa lähelle sohvaa jossa kani tykkää olla niin WC- laatikko. ja kun kani kakkaa tai pissaa siihen niin voit siirtää papanat vessalaatikkoon ja pissat pyyhkiä pois sohvalta ja laittaa paperin sinne vessalaatikkoon. näin kani haistaa että vessalaatikossa on hänen omaa hajuaan ja tekee tarpeensa sinne mieluusti. kun kani tekee näin sitä voi palkita herkuilla. tätä voi joutua toisamaan useita kertoja mutta pitää olla kärsivällinen ;) onnea koulutukseen!

    • 72)7/-))/€)/

      Jos on vain yksi pissalaatikko käytössä, tulee mun mielestä enemmän papanoita ja pissoja pissalaatikon ulkopuolelle. Heti kun me laitettiin pupulle toinen pissalaatikko, siitä tuli sisäsiisti. Ei oo yhtäkään papanaa tehny muualle kun sinne toiseen pissalaatikkoon (no pari hassua, mut melkeen). Ne salee haluu tuntee olonsa kotoisaks vapaudessakin, ja se oma vessa vapaudessa saa ne tuntee olonsa kotoisaks ja ne ei siks osota mieltä papanoimalla ja pissimällä kaikkialle :D

    • hajusota

      Kakan haju merkitsee vessapaikkaa, joten taas lasti samaan kohtaan. Olet toki mielestäsi pessyt sohvan hyvin, mutta kani haistaa, ja tekee uudestaan..
      laita sohvalle muovi suojaksi ja suihkuta deodoranttia niin että pissan ja kakan hajut peittyy,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe