Jep,aika yllätyksestöntä luettavaa mutta aika jännä ettei se muka vieläkään yllä Audin laatutasolle??? Auto maksaa 50kiloa kuitenkin..tl kirjoittaa että yritystä on mutta ei ihan riitä premiumiin,okei ei se noin kallis ole halvemman veron maassa mutta siis selittäkää mitä eroa esim kojetaulun materiaalissa tai ovien muoveissa enään on jos ne on sitä pehmeää materiaalia? Ja kiiltävä musta tai alumiinikin on ihan sitä samaa..tai joku alcantara..mistä nää repii näitä asiota? Kuulemma kovempi jousitus kuin edellisessä eikä melutasokaan kai ollut paras mahdollinen...
uusi passat tuulilasi koeajo
13
383
Vastaukset
- niitä odotellessaö
Yritimpä minäkin koeajaa tämän vuoden auton, mutta halukkaita ajajia oli niin paljon etten päässyt ragtiin. Täytynee tyytyä muitten kommentteihin.
- taattua klonkswageni
Vai oliko kenties osa koeajo autoista jo levinnyt
- odotusta vielä vähän
Kuulemma ja kuulemma. Ajaisit niin tietäisit eikä tarvitsisi spekuloida.
Uuden Passatin saa jo kolmellakympillä, kymppi lisää niin saa riittävän hyvin varustellun auton riittävän tehokkaalla moottorilla kaikkeen mahdolliseen tavallisen ihmisen ja perheen tarpeeseen, vielä kymppi lisää.. niin sillä saa vain lisää voimia ja turhia ominaisuuksia. Jokaiselle jotain.
Olen ajanut jo kaksi passattia lähes alusta loppuun, nyt on tulossa kolmas jota olen päässyt vain koeajamaan muutaman kerran. Mutta sekin vakuutti siitä ettei huonoa tullut tilattua. Audin haluavat ostavat sellaisen, minä ostin VW Passatin. - tyhmiäihmisiä
Ihmettelen näitä juntteja jotka ostaa uuden auton,mutta ei ota kuitenkaan kaikkia varusteita ??? Sehän on sitten sama ajaako ladalla vai upo uudella passatilla jossei ole mitään varusteita
- 1+19
No ei tietenkään, kun VW ja Audi on asemoitu eri segmentteihin. VW on "kansanauto" ja Audi Premium-merkki. Laadullisesti autoissa ei ole eroja, mutta toki Audissa on hieman korkeatasoisempia materiaaleja, ratkaisuja ja ominaisuuksia. Vastaavasti Audin perushinta ja etenkin lisävarusteiden hinnat kalliimpia. Itse tilasin Passatin enkä A4:ää, kun Passatissa saa upouuden tekniikan ja A4:ssä on 7 vuotta vanha perusrakenne (uusi A4 uuden Passatin tekniikalla esitellään ensi syksynä).
- Auuuuudi
Lisätään vielä, että varaosat ja huoltojen hinnat ovat kalliimmat Audissa kuin VW:ssä. Liekö osat ja huolto sitten Premium-tasoa..
- osittain totta
Auuuuudi kirjoitti:
Lisätään vielä, että varaosat ja huoltojen hinnat ovat kalliimmat Audissa kuin VW:ssä. Liekö osat ja huolto sitten Premium-tasoa..
Audit huolletaan tasan samoissa huoltokorjaamoissa ja samoilla huolto-osilla kuin Volkswagenit, mutta Audeille on omat nosturit ja Audien tuntiveloitus on korkeampi.
Yleisimmät huolto-osat ovat samoja ja siten myös saman hintaisia. - ei ihan noinkaan
"..(uusi A4 uuden Passatin tekniikalla esitellään ensi syksynä)."
Kuinka niin Passatin tekniikalla? Sulla taitaa olla sellaista tietoa jota ei ole vielä kellään. Passat ja A4 perustuvat aivan eri perusrakenteeseen. Passatissa moottori ja vaihteisto ovat poikittain, A4:ssä pitkittäin. Ei edes moottorit ole suoraan vaihtokelpoisia keskenään, vaikka niiden perusrakenne olisi sama. Myös nelivetoratkaisut poikkeavat toisistaan merkittävästi. En ihan tältä istumalta usko, että Audi luopuisi Torsen-tasauspyörästöstä, mikä olisi välttämätöntä jos A4 perustuisi Passatiin. - hehhhehhheee
osittain totta kirjoitti:
Audit huolletaan tasan samoissa huoltokorjaamoissa ja samoilla huolto-osilla kuin Volkswagenit, mutta Audeille on omat nosturit ja Audien tuntiveloitus on korkeampi.
Yleisimmät huolto-osat ovat samoja ja siten myös saman hintaisia.Audeille omat premium nosturit ja premium tuntiveloitus. Löytyihän se lopulta se pieni ero VW:n ja Audin välillä.
- ------------
A4 on huomattavasti pienempi kuin Passat. Laatu sama, niin kuin pääpiirteittäin hintakin.
- vanhanaikainen A4
A4 on tosiaankin jäänyt jotenkin vanhanaikaiseksi, valitettavasti.
- volvotavotvot
vanhanaikainen A4 kirjoitti:
A4 on tosiaankin jäänyt jotenkin vanhanaikaiseksi, valitettavasti.
Eihän a4 muualla enää osteta kuin Suomessa. Köyhät luulee sitä autoksi. Ajan ennen Mossella kuin a4.
- asian vierestä
Itseasiassa kaikissa polttomoottoreissa perusrakenne on hyvin samankaltainen ja huono hyötysuhteeltaan. Ei ole nykyaikaisetkaan innovaatiot paljon tuoneet parannusta sen suhteen. Aika näyttää mitä vetyteknologia tuo tullessaan vai onko haluakaan sitä kehittää. Ja miten suhtautuu isot ylikansalliset öljy-yhtiöt tilanteeseen? Luultavasti painostavat keskeyttämään koko kehitystyön jos näkevät ko. teknologian vaarantavan omaa bisnestään niinkuin jo vuosikymmeniä sitten jenkeissä kävi sähkö-auton suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814