Pitäisi varmaan hankkia elämä kun tämmöiset kiinnostaa, mutta kysynpä silti tietääkö joku tästä.
Eli, luin eräältä keskustelu palstalta (varma tietolähde! =)), että tämä laulaja Anna Eriksson ja Radiosuomen Sanna Kojo seurustelisivat, tai olisivat jopa menneet kihloihin.
Onkotuo vain jotain ihme läppää, vai tietääkö joku tarkemminkin??
Anna Eriksson+Sanna Kojo??
39
27818
Vastaukset
- Zor-ro
En usko että Anna olisi lesbo..... Sannasta en tiedä.
Luulenpa että höpö höpöä koko juttu. - 7 päivää
En tiedä heistä mitään, mutta mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus yksityiselämäänsä. Niin että antakaa olla. Vai tuleeko tännekin samanlainen outtaus-kulttuuri kuin Britteihin?
- 117 päivää
Että ällöttää ne ihmiset jotka saa kiksejä toisten yksityiselämän tonkimisesta. Kertoo jotain suomalaisten osamäärästä se kuinka paljon juorulehtiä myydään.
Mulle ihan sama kuka on aviossa kenenkin kanssa, kuka on homo ja kuka hetero tai kuka petti ketä ja johtiko eroon. Evvvk! - 117 päivää
Tarkoitus oli siis vastata aloittajalle. Meni hiukan väärään kohtaan..
- Ht4ss
117 päivää kirjoitti:
Että ällöttää ne ihmiset jotka saa kiksejä toisten yksityiselämän tonkimisesta. Kertoo jotain suomalaisten osamäärästä se kuinka paljon juorulehtiä myydään.
Mulle ihan sama kuka on aviossa kenenkin kanssa, kuka on homo ja kuka hetero tai kuka petti ketä ja johtiko eroon. Evvvk!No ei kai tuossa alkuperäisessä nyt mitään noin kamalaa ollut! Minäkin olen kuullut jo aiemmin näitä huhuja, joista oli puhe.
- Parempaa maailmaa
117 päivää kirjoitti:
Mulle ihan sama kuka on aviossa kenenkin kanssa, kuka on homo ja kuka hetero tai kuka petti ketä ja johtiko eroon. Evvvk!Minulle ei ole yhdentekevää kenenkään pettäminen, pyrin käräyttämään kaikki petturit ja näin parannanainakin vähän tätä maailmaa
- lingg
kyllä minua ainakin kiinnostaa! mitenköhän asia on?
- joonatan
niin, onnea aivan hirveän paljon! Kojon sanna on löytänyt oikean helmen!! en kyl tiedä voisko tässä olla perää..
- bi-eukko
Ei kai ny sentäs! Mä tykkään siitä laulajasta tosi paljon ja jos se o viel lepakko ni oksat pois ! :D
- neitinen
sen tiedän ammattini kautta että molemmat naiset ovat, tai sanna on lesbo ja anna ainakin vielä bi. sitä en vahvista ovatko he löytäneet toisensa..sehän olis vaan tosi kivaa. eikä kenenkään tarvi ottaa pulttia jos joitakin ihmisiä kiinnostaa "tonkia" asioista. miksi sitten olet täällä? viatonta keskustelua ihmisten kanssa.
- 'kassu_
neitinen kirjoitti:
sen tiedän ammattini kautta että molemmat naiset ovat, tai sanna on lesbo ja anna ainakin vielä bi. sitä en vahvista ovatko he löytäneet toisensa..sehän olis vaan tosi kivaa. eikä kenenkään tarvi ottaa pulttia jos joitakin ihmisiä kiinnostaa "tonkia" asioista. miksi sitten olet täällä? viatonta keskustelua ihmisten kanssa.
sulla neitinen ole jonkunlainen vaitiolovelvollisuus työssäsi / ammatissasi? Vai selvännäkijäkö olet? =)
- Klaudia
Anna Erikssonilla on joitakin hyviä biisejä mm. "Oot voimani mun". Se on mielestäni paras. Toivottavasti tulee lisää samantapaista musiikkia.
"...Oot voimani mun
kun jään syliin sun
voin siirtää mä vuoret paikoiltaan
niin vahva mä oon
sun kainaloos vain jos jäädä saan
Oot voimani mun
ja tahtoosi sun
mä taivun ja teen sen milloin vaan
niin vahva mä oon
kun syliisi sun taas jäädä saan..." - mustikka
No voitte olla varmoja, että Anna E on meikäläisiä.
Se on hienoa se. Hänelle voimia olla oma itsensä kun kaiken maailman toimittajat kyselevät häneltä miehistä jatkuvasta.
Ei kulkaas ole Annalla miestä - eikä tule.
Olen pari kertaa Annan (tosin jo joku aika sitten ) nähnyt täällä Helsigin homomestoissa ja kyllä mä sen katseesta näin että naisista se tykkää. Jos olisin olut vapaa, niin olisin mennyt juttelemaan. Tossa Runeberginkadullakin se tuli joku aika sitten vastaan ja katseesta/hymystä sen näkee!!!
Nimim. lepakkotutkani toimii!- kuinkas kävikään
vai ei ole eikä tule Annalle miestä, hah hah haaaaaaaaaaa! Kuinkas kävikään.
- Anna Puukin on
kuinkas kävikään kirjoitti:
vai ei ole eikä tule Annalle miestä, hah hah haaaaaaaaaaa! Kuinkas kävikään.
levymyynnin vuoksi!
Eiku oikeesti!
Miks sinä tän jaksoit kaivata esille?? :P
- LAMMILTA HUHUJA
Eräs Lammilainen joskus taannoin kertoi tietävänsä että Heli Rantanen ja tämä Sanna Kojo olisivat kumppanit. No näinhän ne jutut liikkuu ja muuttuu jos vaikka olisivat samassa ystäväporukassa.Tai sitten on uusi rakkaus puhjennut kukkaan. no so what!
- tilkku
Millä keskustelupalstalla olet käynyt lukemassa jutun ? =)
- rva möykky
Pääasia että ihminen ois onnellinen..
niikus tää annaeriksonkin, niin hyvännäköien ja hyvä laulaan..
kaikkee hyvää hänelle - Mä vaan
Tuulesta temmattu juttu se on.
- BelleDeJour
Ei niin ihana nainen voi olla vain hetero.
- homo2
BelleDeJour kirjoitti:
Ei niin ihana nainen voi olla vain hetero.
moi ei se aina katso minkänäköinen sinä olet voit olla ruma tai kaunis ei stä tiedä oletko lesbo bi hetero tai homo ei se näköä katso voit olla ihan mikä tahansa ja eikö niin ole kun maailma on vapaa ihminen saa olla millanen itse haluaa sitä ei kukaan määrää eikä tarvitse arvostella ketään jokainen on omanlaisensa ihminen kenenkään ei tarvitse arvostella ketään
- uusi tyttö näissä jutuissa :)
Ketä muita julkkisnaisia on "meikeläisiä" suomessa? Kiinnostaa, ehkä omaksi rohkaisuksi..
- mustikka
No kato vaik subTv:n ohjelmaa Suoraa Huutoa...
- just me
Killer bändin Siiri-laulaja rekisteröi tässä taannoin suhteensa tyttöystävänsä kanssa. Tuo kannusti muakin olemaan oma itseni ja tulemaan kaapista ulos. :)
- mää
mustikka kirjoitti:
No kato vaik subTv:n ohjelmaa Suoraa Huutoa...
Kumpi niistä juontajista on lesbo? Vai tarkotatko jotain vierasta?
- mustikka
mää kirjoitti:
Kumpi niistä juontajista on lesbo? Vai tarkotatko jotain vierasta?
eipä siinä muuta. Mukavanoloinen tyyppi.
- minna
Eräs lehti kertoo kuvan kanssa;
– Anna oli konsertissaan sonnustautunut seksuaalivähemmistöjen suosimaan kansainväliseen tunnusmerkkiin, sateenkaarivyöhön. Moni mietti, mitä Anna oikein halusi vyöllään viestittää.- Pee
... että Annasta se oli kivannäköinen vyö :-)
- *-*
Pakkoko jostain VYÖSTÄ on vetää jotain johtopäätöksiä???? Tästähän voi sitten päätellä, että taivaankansi on homo, koska se aina välillä kesäisin vilauttelee sateenkaarta;)
- en kuuntele
Anna E on tylsää Radio Nova- musaa
- neiti nyppynen
*-* kirjoitti:
Pakkoko jostain VYÖSTÄ on vetää jotain johtopäätöksiä???? Tästähän voi sitten päätellä, että taivaankansi on homo, koska se aina välillä kesäisin vilauttelee sateenkaarta;)
Luin seiskasta että taivaankansi on bisse
- Anonyymi
*-* kirjoitti:
Ettekö tiedä sateenkaaren oikeaa merkitystä?
Surullista että niin kaunis asia on varastettu nykyiseen käyttöön.
- anna fani
Täyttä puppua
- ......
Asiahan ei minulle kuulu, mutta eikös Anna Erikson yhteen aikaan seurustelut Apulannan jäsenen kanssa. Ja olihan hänen häistäänkin joskus juttua lehdissä.
Eli taitaa olla sinun tietolähteesi keksinyt tarinoita omasta päästään. - 11+12
Oon kuullut useammasta tuutista et 90-luvulla Anna tosiaan pörräs jonkun naisen kanssa. Ovat olleet erään homobaarin kanta-asiakkaitakin ja kyseisen baarin silloinen kyyppari on päässyt ihan livena todistamaan et ei se Anna ainakaan hetero ole.
- jeps!
ihan sama tuli mieleen, eli tuo että Anna seurusteli Apulannan Sipen kanssa, mutta sehän ei toki mitään tarkoita. (http://www.iltalehti.fi/viihde/200706146236269_vi.shtml)
mutta hieno nainen kuitenkin, ei siinä mitään... :) jos/ehkä bi sitten? kuten useampi meistä ihmisistä... - 856764
Seurusteleeko Anna nykyään naisen kanssa?
- yksityisyyden suoja
Mitä vittua ? Onks tän ketjun aloittaja tänään
a) lesbo
b) hetero
c) tolkuissaan ? - Anonyymi
Meikäpoika laittaa siementä vakoon vaan,olipa alla kuka vaan.olipa lesbo tai vihervasuri,sillä ei mitään merkistystä mulle oo,kunhan vaan jalkoväli on! Siis nyt kaikki porukalla heittämään siemenet vakoon vaan,ryski ja yski siemenes vakohon vaan,hurraa hurraa ny on ladattu siementä vakohon vaan,hurraa hurraa hurraa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata912670Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051695- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411481Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761025- 56989
- 79934
- 45877
- 62849