Minkä merkkiset jääkaapit ovat nykyään hyviä? Noissa vaihtuu omistajat niin usein ettei enää pysy perillä millä merkillä mitäkin valmistetaan. Minkä merkkiset kannattaa ainakin kiertää kaukaa? Hoover-Helkama on ilmeisesti sama kuin Candy?
Ovatko Electroluxit hyviä?
Minkä merkkinen hyvä jääkaappi?
8
352
Vastaukset 8
- Jos laatu ratkaisee
Liebherr valikoimasta et löydä huonoa !!!!!!!
- Näin se on
Täysin samaa mieltä.
- hyllyt hajoo
Vaikea, ellei mahdoton sanoa.
Meilläkin muutaman vuoden vanha jääkaappi UPO on muuten ok, mutta hyllyt on rakennettu sillä tavalla idioottimaisesti, että niiden reunapalat on muovia, joka tietenkin murttu. JOKAINEN hylly on mennyt hiljalleen riiki. Yksi uusi hylly maksaisi aivan järjettömästi (pari sataa), joten ollaan laitettu sellainen rima sinne tueksi.
Kaikki alkaa olla ihan p*kaa nykyisin.
Kun menet katsomaan jääkaappeja, tsekkaa ainakin tuo hyllykiinnitys.
NIin ja oven kahva hajosi pari vuotta sitten, uusi tosin löytyi verkkokaupasta (aika kallis oli sekin).- en osta hyllyjä
Eikai kukaan osta noita varaosa hyllyjä jos ne maksaa noin paljon
meillä ite korjattu aina hyllyt.
- jallukolaa
Riippuu käyttötarkotuksesta ja paljon saa maksaa mutta LG ja Samsung ovat innovatiivisiä, Gramm oli laatumerkki taviskaapeissa joskus. Uudet on kaikki perushyvi nykyään.
- Keittiöasentaja
Omien kokemuksien mukaan Bosch on ollut keskitasaisen hyvä aina, kun puhutaan erillisista jääviileä- ja kaappipakastimista.
Jos olet hankkimassa Jääpakastinkaappia, niin arvokkaamat Upot ovat olleet jopa kiitettävän hyviä. En nyt puhu siss hinnat-alkaen malleista tai 399e tarjouksista. Yli 500 yleensä maksaa, mutta kiitettävä palautetta olen saanut.- Keittiöasentaja
Vielä sen verran, että kyllä Electrolux on hyvä ja toimintavarma, mutta poikkeuksellisen paljon olen saanut palautetta niiden äänekkydestä. Automaattisulatus naksaa ja rapisee, huokuu ja puhisee.
Mikäli ei nuku kovin lähellä konetta, niin helppo tuotakin suositella.
- 6+10
Festivo on paras :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527