Onko Ilta~Sanomat hifkin

sponsori?

SM-liigan otteluita esittävä kaupallinen kanava
esittää ohjelmassaan myös ns IS-tähdet.

Ymmärtääkseni IS-tähdet jakaa iltapäivälehti
nimeltä ilta~sanomat.

Sen harvan kerran kun kyseisen julkaisun
urheiluliite on käsiini eksynyt,artikkeleissa
hehkutetaan milloin hjk:ta (kesä) ja hifk:ta
(talvi).

Eli varsin puolueellinen elin arvostelee pelaajia.
Arvostelun tulokset esitetään valtakunnallisesti
näkyvässä kaupallisessa tv-mediassa jokaisen
TV-ottelun jälkeen.

ja räkä lentää......

Tämänpäiväisessä urheiluliitteessä selvästikin
alaikäinen "toimittaja" hehkuttaa jostain
nhl-tähdestä. Mukana ryöppyävät tällä palstalla
tutut stadi -ilmaisut.

Ja räkä lentää...

Ja minä kun luulin, että lapsityövoiman käyttö
on laitonta Suomessa.....

6

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Iltalehteä! hifk on paskaaa!!!!!!!!

    • näin on

      ilta-sanomat on omistettu hifkille ja iltalehti jokereille. arvatkaapa tuleeko ostettua kumpaakaan pelien jälkeisenä päivänä!

      nimim. ei pääkaupunkiseudulta

    • Minä luen molempien iltapäivälehtien jääkiekkojutut ihan mielelläni. Kyllä ne on ihan tarvittavalla asiantuntemuksella kirjoitettu, tosin virheitä sattuu tekevälle, mutta otteluiden jälkeen on melko kiire saada jutut valmiiksi ennen lehden painoon menoa.

      Ennen kuin arvostelette lehtiä, niin miettikää pikkasen miksi asiat ovat niinkuin ovat. Minusta on aika luonnollista, että iltapäivälehdet kirjoittaa Helsingin seuroista muita enemmän ja mielellään positiiviseen sävyyn. Pääkaupunkiseutu on asukasmäärältään suurin markkina-alue. Näin ollen lehtiä myydään eniten sieellä. On lehtien myynnin kannalta suotavaa, että tämän alueen seuroista myös kirjoitetaan eniten, koska se lisää lehtien myyntiä tärkeimmällä markkina-alueella. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse, kuin taloudellisista realiteeteistä.

      Molemmat lehdet ovat myös kriittisiä tarvittaessa, joten kovin räikeästä puolueellisuudestakaan niitä ei voi syyttää.

      • lynx lynx

        esittämäsi markkina-alueeseen perustuva argumentointi on mielestäni hieman ontuva. esitetyistä luvuista pätellen, pääkaupunkiseudulla asustaa vakituisesti noin miljoona ihmistä. huomioitavaa on, että myös sm-liiga joukkueita on siten kolme. karkeaakin matematiikkaa hyväksi käyttäen päädytää laskelmaan, jonka mukaan jokaiselle joukkueelle rittää noin 333 tuhatta potentiaalista fania. esimerkiksi oulun kärppien fanipohja on suurempi, kun lasketaan asukkaat sen kannatusalueelta. alue on toden totta maantieteellisesti suurempi kuin pk-seutu, mutta kannatuspohjaanhan em. kirjoittaja viittasi. eli kukin päätyköön omaan johtopäätökseen..

        vaikka kuinka yritän katsoa urheilujournalismia objektiivisten silmälasien lävitse, en voi välttä vaikutelmalta, että molemmat iltapäivälehdet palvelevat suurimmalta osaltaan pk- seutua. onko se hyvä vai huono asia, se sallittakoon jokaisen itse päättää.


      • antti. i
        lynx lynx kirjoitti:

        esittämäsi markkina-alueeseen perustuva argumentointi on mielestäni hieman ontuva. esitetyistä luvuista pätellen, pääkaupunkiseudulla asustaa vakituisesti noin miljoona ihmistä. huomioitavaa on, että myös sm-liiga joukkueita on siten kolme. karkeaakin matematiikkaa hyväksi käyttäen päädytää laskelmaan, jonka mukaan jokaiselle joukkueelle rittää noin 333 tuhatta potentiaalista fania. esimerkiksi oulun kärppien fanipohja on suurempi, kun lasketaan asukkaat sen kannatusalueelta. alue on toden totta maantieteellisesti suurempi kuin pk-seutu, mutta kannatuspohjaanhan em. kirjoittaja viittasi. eli kukin päätyköön omaan johtopäätökseen..

        vaikka kuinka yritän katsoa urheilujournalismia objektiivisten silmälasien lävitse, en voi välttä vaikutelmalta, että molemmat iltapäivälehdet palvelevat suurimmalta osaltaan pk- seutua. onko se hyvä vai huono asia, se sallittakoon jokaisen itse päättää.

        ja minä luen perskules vaan ilkkaa ja roitelen turpihin jos tuutte vittuilemahan


      • noh
        antti. i kirjoitti:

        ja minä luen perskules vaan ilkkaa ja roitelen turpihin jos tuutte vittuilemahan

        isontalon antti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe