SM-liigan otteluita esittävä kaupallinen kanava
esittää ohjelmassaan myös ns IS-tähdet.
Ymmärtääkseni IS-tähdet jakaa iltapäivälehti
nimeltä ilta~sanomat.
Sen harvan kerran kun kyseisen julkaisun
urheiluliite on käsiini eksynyt,artikkeleissa
hehkutetaan milloin hjk:ta (kesä) ja hifk:ta
(talvi).
Eli varsin puolueellinen elin arvostelee pelaajia.
Arvostelun tulokset esitetään valtakunnallisesti
näkyvässä kaupallisessa tv-mediassa jokaisen
TV-ottelun jälkeen.
ja räkä lentää......
Tämänpäiväisessä urheiluliitteessä selvästikin
alaikäinen "toimittaja" hehkuttaa jostain
nhl-tähdestä. Mukana ryöppyävät tällä palstalla
tutut stadi -ilmaisut.
Ja räkä lentää...
Ja minä kun luulin, että lapsityövoiman käyttö
on laitonta Suomessa.....
Onko Ilta~Sanomat hifkin
6
490
Vastaukset
- Minä
Iltalehteä! hifk on paskaaa!!!!!!!!
- näin on
ilta-sanomat on omistettu hifkille ja iltalehti jokereille. arvatkaapa tuleeko ostettua kumpaakaan pelien jälkeisenä päivänä!
nimim. ei pääkaupunkiseudulta Minä luen molempien iltapäivälehtien jääkiekkojutut ihan mielelläni. Kyllä ne on ihan tarvittavalla asiantuntemuksella kirjoitettu, tosin virheitä sattuu tekevälle, mutta otteluiden jälkeen on melko kiire saada jutut valmiiksi ennen lehden painoon menoa.
Ennen kuin arvostelette lehtiä, niin miettikää pikkasen miksi asiat ovat niinkuin ovat. Minusta on aika luonnollista, että iltapäivälehdet kirjoittaa Helsingin seuroista muita enemmän ja mielellään positiiviseen sävyyn. Pääkaupunkiseutu on asukasmäärältään suurin markkina-alue. Näin ollen lehtiä myydään eniten sieellä. On lehtien myynnin kannalta suotavaa, että tämän alueen seuroista myös kirjoitetaan eniten, koska se lisää lehtien myyntiä tärkeimmällä markkina-alueella. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse, kuin taloudellisista realiteeteistä.
Molemmat lehdet ovat myös kriittisiä tarvittaessa, joten kovin räikeästä puolueellisuudestakaan niitä ei voi syyttää.- lynx lynx
esittämäsi markkina-alueeseen perustuva argumentointi on mielestäni hieman ontuva. esitetyistä luvuista pätellen, pääkaupunkiseudulla asustaa vakituisesti noin miljoona ihmistä. huomioitavaa on, että myös sm-liiga joukkueita on siten kolme. karkeaakin matematiikkaa hyväksi käyttäen päädytää laskelmaan, jonka mukaan jokaiselle joukkueelle rittää noin 333 tuhatta potentiaalista fania. esimerkiksi oulun kärppien fanipohja on suurempi, kun lasketaan asukkaat sen kannatusalueelta. alue on toden totta maantieteellisesti suurempi kuin pk-seutu, mutta kannatuspohjaanhan em. kirjoittaja viittasi. eli kukin päätyköön omaan johtopäätökseen..
vaikka kuinka yritän katsoa urheilujournalismia objektiivisten silmälasien lävitse, en voi välttä vaikutelmalta, että molemmat iltapäivälehdet palvelevat suurimmalta osaltaan pk- seutua. onko se hyvä vai huono asia, se sallittakoon jokaisen itse päättää. - antti. i
lynx lynx kirjoitti:
esittämäsi markkina-alueeseen perustuva argumentointi on mielestäni hieman ontuva. esitetyistä luvuista pätellen, pääkaupunkiseudulla asustaa vakituisesti noin miljoona ihmistä. huomioitavaa on, että myös sm-liiga joukkueita on siten kolme. karkeaakin matematiikkaa hyväksi käyttäen päädytää laskelmaan, jonka mukaan jokaiselle joukkueelle rittää noin 333 tuhatta potentiaalista fania. esimerkiksi oulun kärppien fanipohja on suurempi, kun lasketaan asukkaat sen kannatusalueelta. alue on toden totta maantieteellisesti suurempi kuin pk-seutu, mutta kannatuspohjaanhan em. kirjoittaja viittasi. eli kukin päätyköön omaan johtopäätökseen..
vaikka kuinka yritän katsoa urheilujournalismia objektiivisten silmälasien lävitse, en voi välttä vaikutelmalta, että molemmat iltapäivälehdet palvelevat suurimmalta osaltaan pk- seutua. onko se hyvä vai huono asia, se sallittakoon jokaisen itse päättää.ja minä luen perskules vaan ilkkaa ja roitelen turpihin jos tuutte vittuilemahan
- noh
antti. i kirjoitti:
ja minä luen perskules vaan ilkkaa ja roitelen turpihin jos tuutte vittuilemahan
isontalon antti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028