Minulla olisi täysin hyväkuntoinen Yashica T 3 Super(2,8/35)kamera jota en enää tarvitse.kannattaiskohan sitä myydä-eli saisko siitä mitään.Ostin sen n.10 v sitten ja silloin se maksoi 1100 mk.
Jos jotakin kiinnostaa niin ota yhteyttä.
Yashica T3
5
1139
Vastaukset
- Jyssi Ahne
Ostamassa en ole mutta kokemuksesta sanon, jotta paras objektiivi mitä kiinteäoptiikkaisista löytyy. No, ehkä ContaxT Sonnarilla on hitusen paree, mutta hintakin nelinkertainen. Ihan pikkurahan puutteessa en myis vaan pitäsin varalla. Laatu riittää myös diakuvaukseen ihan hyvin. Vaihtoehtoetsin kiva yksityiskohta.
- Johannes
Hei,
Kiinnostava kamera - mielelläni omistaisin.
Itsellänni on ollut jo pitkään (v. -96) Yashica T5, jonka 3,5 valovoimainen 35 millinen linssi on todella hyvä! Pesee kaikki slr-muovizoomit (no, se ei paljoa vaadi). Olen siis ollut tosi tyytyväinen ja toivon vain, että kamera pysyy ehjänä. Päivyri siitä simaahti muutama vuosi sitten.
Mutta tästä T3:sta on netissä varsin vähän tietoa. Siinä lienee täysin sama linssi kuin Contax T3:ssa?
Kerro vähän lisää. Onko runko muovia, vai onko siinä jotain jämympää ainetta? Entä etsin? Entä linssi?
Joh.- Oswald
Mulla on englanninkielinenesite kamerasta.Jos haluat tietaa jotain ,niin laheta s.postia mulle,niin voin lahettaa vaikka puh.numeroni.
- tuiremc
Olen kiinnostunut Yashicasta, omassani siirtomekanismi rutajaa siihen malliin ettei kestä enää kauaa... Otatko yhteyttä: [email protected]
- P Linssi
Ysahican Tx ---- T5:een olivat tosi hyviä Zeissin linssillä. Itselläni oli T5D ja toimi huippuhyvin ja lähin tarkennuskin oli jotain 30-35cm. Taitaa olla vielä kaapissa yksi T4 samanlaisella Zeissillä.. sillä ei enä kyllä ole kuvattu! Mutta todella hienoja kuvia noilla sai.
Nyt on laukussa Contax T3 Sonnarilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785