Yashica T3

Oswald

Minulla olisi täysin hyväkuntoinen Yashica T 3 Super(2,8/35)kamera jota en enää tarvitse.kannattaiskohan sitä myydä-eli saisko siitä mitään.Ostin sen n.10 v sitten ja silloin se maksoi 1100 mk.
Jos jotakin kiinnostaa niin ota yhteyttä.

5

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyssi Ahne

Ostamassa en ole mutta kokemuksesta sanon, jotta paras objektiivi mitä kiinteäoptiikkaisista löytyy. No, ehkä ContaxT Sonnarilla on hitusen paree, mutta hintakin nelinkertainen. Ihan pikkurahan puutteessa en myis vaan pitäsin varalla. Laatu riittää myös diakuvaukseen ihan hyvin. Vaihtoehtoetsin kiva yksityiskohta.

• Johannes

Hei,

Kiinnostava kamera - mielelläni omistaisin.

Itsellänni on ollut jo pitkään (v. -96) Yashica T5, jonka 3,5 valovoimainen 35 millinen linssi on todella hyvä! Pesee kaikki slr-muovizoomit (no, se ei paljoa vaadi). Olen siis ollut tosi tyytyväinen ja toivon vain, että kamera pysyy ehjänä. Päivyri siitä simaahti muutama vuosi sitten.

Mutta tästä T3:sta on netissä varsin vähän tietoa. Siinä lienee täysin sama linssi kuin Contax T3:ssa?

Kerro vähän lisää. Onko runko muovia, vai onko siinä jotain jämympää ainetta? Entä etsin? Entä linssi?

Joh.

• Oswald

Mulla on englanninkielinenesite kamerasta.Jos haluat tietaa jotain ,niin laheta s.postia mulle,niin voin lahettaa vaikka puh.numeroni.

• tuiremc

Olen kiinnostunut Yashicasta, omassani siirtomekanismi rutajaa siihen malliin ettei kestä enää kauaa... Otatko yhteyttä: [email protected]

• P Linssi

Ysahican Tx ---- T5:een olivat tosi hyviä Zeissin linssillä. Itselläni oli T5D ja toimi huippuhyvin ja lähin tarkennuskin oli jotain 30-35cm. Taitaa olla vielä kaapissa yksi T4 samanlaisella Zeissillä.. sillä ei enä kyllä ole kuvattu! Mutta todella hienoja kuvia noilla sai.
        Nyt on laukussa Contax T3 Sonnarilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe