Ressiä !

epätoivonen.

Lopetin e-pillerit joskus syys-lokakuussa. Olen syönyt niitä useamman vuoden ja vaihdellut merkkejä ym. Halusin lopettaa koska halusin saada hormonit tasapainoon. Olen parisuhteessa ja sovimme että yritetään lasta jos tärppää, mutta ei oteta siitä ressiä.
Nyt alkaa silti pikkuhiljaa ressi tulemaan. Miehellä on jo lapsi. Itsellä on semmonen olo etten saa lapsia. Semmoinen intuitio. Kokeilin ovulaatiotestejä ja 13 päivän kohdalla oli kaks viivaa. Eli ovuloin siis normaalisti? Miksei sitten tärppää? :/ Nyt odottelen menkkoja alkavaksi ensi viikolla. Rinnat ovat olleet kipeät viime kuussa ennen menkkoja ja nyt jo muutaman päivän, vaikka menkat alkais ens viikolla. Toivoisin kovasti raskautta, mutta :/ Onko tärppi-ideoita? Neuvoja? Ym?

5

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kas vain

Monilla menee vissiin kuukausia ennen kuin onnistaa, joten yritä olla stressaamatta asiaa. Jos haluat kokeilla poppakonsteja, akupunktio voisi auttaa. Monet juo greippimehua ennen ovulaatiota ja jotkut vannoo punaviinin nimeen samoihin aikoihin otettuna. Orgasmi, siis sinun, heti siemensyksyn jälkeen kuulemma parantaisi raskaaksi tulemisen mahdollisuutta. Olen kuullut sellaisenkin "takuuvarman" keinon, että nostaa seksin jälkeen jalat seinälle ja pysyy siinä asennossa puoli tuntia. Ja siemennesteen laadun takaamiseksi seksiä olisi hyvä harrastaa vain joka toinen päivä - kuulemma.

• Joo ei sais ressata ja jotku yrittää vuosia lapsia ettei tässä ole hätiä. Tulee vaan mieleen että itsessä vika ku miehellä kuitenkin jo lapsia. Onhan tässä vielä aikaa olen vata 23. Ihmetyttää nuo rinnat että mikä hormoonihäiriö on päällä, kun aikasemminkin olen ilman pillereitä ollut eikä ole erikoisen kipeäksi rinnat tulleet. Nyt ovat tosi tosi arat ja kovat. Pitääpä kokeilla tuota jalat seinää vasten hommaa ja greippimehua. Punaviinistä en perusta. Ovulaatiotikut oli aivan jees keksintö, koska tässä kierrossa ovu oli 13 päivänä.

• jfye

Minulla meni pillereiden jälkeen puoli vuotta ennenkúin raskauduin. Käsittääkseni se on ihan normaalia pillereiden jälkeen. Ei kaikilla, mutta osalla. Anna ajan kulua ja kehon palautua, jos vauvauutisia ei tule, käy kevään/kesän päälle lääkärillä!

• luonto hoitaa

Asiantuntijat sanovat että pillereiden lopettamisen jälkeen terveet ihmiset raskautuvat yleensä 1 vuoden sisällä. Jos menee yli vuosi kannattaa olla yhteydessä lääkäriin.

4 kuukautta yritystä on muutenkin todella lyhyt aika. Jokaisena kuukautena sinulla on 25 % mahdollisuus tulla raskaaksi. Vaikka ovuloit normaalisti ja seksiä on ollut ovulaation lähellä niin juuri tuo 25 % on siitäkin huolimatta mahdollisuus.

Juuri tuo huolehtiminen nyt on sitä stressiä. Älä laske ovulaatioita, älä tikuta, älä mieti koko asiaa. Harrastakaa vain seksiä jokapäivä/ joka toinen päivä ja jonain päivänä kun kuukautisesi pitäisi alkaa voit todeta että sinulla on outo fiilis etteivät alakaan ;)

Kärsivällisyyttä ja onnea yritykseen.

• Tiiuli::

Itse en mitään ovulaatioita seurannut paitsi kalenterista, mutta sekin oli vaikeaa, kun kierrot olivat epäsäännöllisiä. Otimme vain "projektiksi" miehen kanssa harrastaa seksiä mahdollisimman usein, korkeintaan kolmen päivän välein. Siten se parhaiten kai tärppää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9646
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3095
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      42
      2861
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2659
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2065
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      109
      1986
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1903
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      54
      1470
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe