Onko kenelläkään kokemuksia miten päästä eroon jumituksista vaikkapa siivotessa, pyykätessä tai ihan vaan lehteä lukiessa, saatan jumahtaa lukemaan samaa lausetta vaikka kuinka monta kertaa? Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Jumitus!!
6
398
Vastaukset
- jumijumijumi
Ei liene vakavaa. Joskus, jos on monta rautaa tulessa, keskittymiskyky on huonoimmillaan, hermot kireällä ja stressiä.
Oletko huomannut, että juuri silloin tuo jumiutuminen tapahtuu? Itse ainakin olen tällaista havainnut tapahtuvan tämän tästä. - Mitenpäästäeroon
On vakavaa. Kaikki aikani menee tähän. Tämä on ocd, ei väsymyksestä johtuvaa.
- jumijumijumi
Ups, jos tilanteesi onkin noin vakava, olet varmaan hakenut apua ammattiauttajalta, koska kukaan muu ei voi auttaa sinua, paitsi lääkäri ja sitten se kaikkein suurin lääkäri eli Jeesus Kristus - rukoile Häneltä apua, Hän auttaa ainakin.
- jumituss
Niistä on mahdollisuus päästä eroon aivan ilman lääkkeitä eikä lääkkeet sitä parantaisikaan..
- FitzUljas
No nuo jumituskohtaukset ainakin mulla on vaan oireita joita tulee kun välttelen vaikeita tilanteita/tunteita. Painaako jokin mieltä?
- Jokuvaantässänäin
Mulla on sama juttu!! Selailen näitä keskusteluitaki just ahdistukseni takia ja mietin miten pääsisin eroon kaikista näistä pakko-oireista mitä mulla on.. Näitten keskustelujen otsikoitaki saatan lukee kymmenen kertaa ennenku klikkaan ja avaan koko hössäkän........... Ettäku v*tuttaa.. Koko päivä menee näihin pakkotoimintoihin, suihkussaki saatan olla tunnin ku en saa itteäni pois sieltä, se jumitus tapahtuu sielläkin ja tulee ajatus ettei ois puhdas ja kummiski alan haisemaan ja plaaplaa! Sit onki pakko suihkutella itteään tuntikausia.. Nytku kirjoitin tota haisemisjuttuu toho, pelkään et se tulee toteen.. Mä en KESTÄ.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174510
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283120Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062355Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341994- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341685Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131383Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61259- 391242