Onko kenelläkään kokemuksia miten päästä eroon jumituksista vaikkapa siivotessa, pyykätessä tai ihan vaan lehteä lukiessa, saatan jumahtaa lukemaan samaa lausetta vaikka kuinka monta kertaa? Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Jumitus!!
6
418
Vastaukset
- jumijumijumi
Ei liene vakavaa. Joskus, jos on monta rautaa tulessa, keskittymiskyky on huonoimmillaan, hermot kireällä ja stressiä.
Oletko huomannut, että juuri silloin tuo jumiutuminen tapahtuu? Itse ainakin olen tällaista havainnut tapahtuvan tämän tästä. - Mitenpäästäeroon
On vakavaa. Kaikki aikani menee tähän. Tämä on ocd, ei väsymyksestä johtuvaa.
- jumijumijumi
Ups, jos tilanteesi onkin noin vakava, olet varmaan hakenut apua ammattiauttajalta, koska kukaan muu ei voi auttaa sinua, paitsi lääkäri ja sitten se kaikkein suurin lääkäri eli Jeesus Kristus - rukoile Häneltä apua, Hän auttaa ainakin.
- jumituss
Niistä on mahdollisuus päästä eroon aivan ilman lääkkeitä eikä lääkkeet sitä parantaisikaan..
- FitzUljas
No nuo jumituskohtaukset ainakin mulla on vaan oireita joita tulee kun välttelen vaikeita tilanteita/tunteita. Painaako jokin mieltä?
- Jokuvaantässänäin
Mulla on sama juttu!! Selailen näitä keskusteluitaki just ahdistukseni takia ja mietin miten pääsisin eroon kaikista näistä pakko-oireista mitä mulla on.. Näitten keskustelujen otsikoitaki saatan lukee kymmenen kertaa ennenku klikkaan ja avaan koko hössäkän........... Ettäku v*tuttaa.. Koko päivä menee näihin pakkotoimintoihin, suihkussaki saatan olla tunnin ku en saa itteäni pois sieltä, se jumitus tapahtuu sielläkin ja tulee ajatus ettei ois puhdas ja kummiski alan haisemaan ja plaaplaa! Sit onki pakko suihkutella itteään tuntikausia.. Nytku kirjoitin tota haisemisjuttuu toho, pelkään et se tulee toteen.. Mä en KESTÄ.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997