Tervehdys,
itselläni tulee pieni ongelma eteen tässä lähipäivinä. Pitäisi päästä maalailemaan malleja spraymaalilla, mutta kun oikeastaan ainoa mahdollinen maalauspaikka on oma parveke, ja pakkasta näyttäisi olevan viikonlopun aikanakin noin viiden asteen verran.
Mietinkin tässä, miten spraymaalit suhtautuvat siihen, että niitä käyttää pakkasessa? Kannattaako itse pullojen antaa jäähtyä niin, ettei jäähtymistä tapahdu maalauksen aikana, vaan kannattaako pullot päinvastoin pitää mahdollisimman lämpimänä että maali juoksee paremmin ulos pullosta?
Onko kenelläkään kokemuksia aiheesta? Onko jälki rakeisempaa tai onko jotain muita vaikutuksia?
Spraymaalaus pakkasessa
Khan
2
6335
Vastaukset
- Satunnainen harrastelia
Itse joskus jotain autoa maalailin parvekkeella talvella, jälki oli suht hyvä? mikä nyt spray pullosta tulee! Kappele ja spray pullo lämpimästä pihalle, maalaus ja sisälle kuivumaan ja uudestaan niin monta kertaa kuin on tarvis! Eli toimii ainankin minun mielestäni näin!
- jotain.
Älkää nyt menkö pakkasessa maalailemaan. Tai jos ei laadulla niin väliä niin kokeilkaa. Todennäköisesti tuloksena esim kiiltävästä maalista tulee enemmän tai vähemmän himmeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801926- 591778
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3621672Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681334Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701263- 641208
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141093KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087