Tervehdys,
itselläni tulee pieni ongelma eteen tässä lähipäivinä. Pitäisi päästä maalailemaan malleja spraymaalilla, mutta kun oikeastaan ainoa mahdollinen maalauspaikka on oma parveke, ja pakkasta näyttäisi olevan viikonlopun aikanakin noin viiden asteen verran.
Mietinkin tässä, miten spraymaalit suhtautuvat siihen, että niitä käyttää pakkasessa? Kannattaako itse pullojen antaa jäähtyä niin, ettei jäähtymistä tapahdu maalauksen aikana, vaan kannattaako pullot päinvastoin pitää mahdollisimman lämpimänä että maali juoksee paremmin ulos pullosta?
Onko kenelläkään kokemuksia aiheesta? Onko jälki rakeisempaa tai onko jotain muita vaikutuksia?
Spraymaalaus pakkasessa
Khan
2
6318
Vastaukset
- Satunnainen harrastelia
Itse joskus jotain autoa maalailin parvekkeella talvella, jälki oli suht hyvä? mikä nyt spray pullosta tulee! Kappele ja spray pullo lämpimästä pihalle, maalaus ja sisälle kuivumaan ja uudestaan niin monta kertaa kuin on tarvis! Eli toimii ainankin minun mielestäni näin!
- jotain.
Älkää nyt menkö pakkasessa maalailemaan. Tai jos ei laadulla niin väliä niin kokeilkaa. Todennäköisesti tuloksena esim kiiltävästä maalista tulee enemmän tai vähemmän himmeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122