Vihdoinkin. Nyt voin jättää joka viikkoisen Sutelan käynnin tekemättä ja keskittyä oman kylän tarjoamiin mahdollisuuksiin.
Meiltä löytyy:
* Jätepiste
* Matonpesupaikka
* Kauppax2
* Polttoaineenjakelupiste
* Taksipalvelut
* Parturipalvelut
* Fysiatriset palvelut
* Terveyskeskus
* Kirjasto
* Kuntorata
* Paras uimapaikka Kymenlaaksossa
* Teippauspalvelut
*Pankkiautomaatti
* Kalamyymälä tulossa
* Mahdollisuus pallopeleihin sisähallissa
Mitä kaipaan: Keilahallia sekä pienoisgolfrataa.
Niitä varten joudun ajamaan Aittakorpeen kerran viikossa.
Lökören hyötyjätepiste.
21
261
Vastaukset
- Pieni on kaunista
Montako kertaa vuodessa olet käyttänyt "teippauspalveluita". Voi kiesus tätä suuruudenhulluutta, kun mm. kaksi pienmyymälää, bensamakki ja yksi pankkiautomaatti ylittää uutiskynnyksen. Unohdit kertoa, että Pyhtääläisiltä aletaan kantaa ekomaksua, jolla katetaan hyötyjätepisteen kustannukset.
Mainitsemasi peruspalvelut nyt löytyy joka kylästä muutenkin.- Ahvenfile juustolla
Näytä minulle yksi kylä johon on tulossa yhtä iso kalamyymälä kuin Huutjärvelle,niin minä näytän sinulle raittiin Karhuvuorelaisen.
- Tuli ja leimaus
Ahvenfile juustolla kirjoitti:
Näytä minulle yksi kylä johon on tulossa yhtä iso kalamyymälä kuin Huutjärvelle,niin minä näytän sinulle raittiin Karhuvuorelaisen.
Käy Haminassa katsomassa. Toki sillä erotuksella että siellä on jo olemassa myymälä eikä vain tulossa olevaa myymälää. Olin muuten lukevinani jo kuukausi sitten lehdestä, että tämä tuleva firma sulkisi kaksi jo olemassa olevaa myymäläänsä ja keskeyttäisi uusien suunnittelun. Mutta eipä mitään, olisihan se mukavaa käydä kalakaupassa evästä hakemassa siellä tulevassa hiihtoputkessa käynnin jälkeen
- Oma kylä
Listasta unohtui:
*Kauppakeskus tulossa
*Hiihtoputki tulossa - Pyttis panoman
Vielä ku tulis bordelli, niin meil ois kaikki.
- Suomenmieli
Mulla olis sulle uuhi, olis sitte järjellisestikin melkein yhtä matalalla.
- Utelias kirkonkylält
Mistäs siä sit saat jos uuhen pois annat?
- puteliton
Kohta täytyy alkaa mennä Kotkaan alkoon, loppuu omalta kylältä, perskeles!
- tilhiv****n ystävä
ABC:LTÄKÖ ? Tuskin loppuu.
- Anna-Liisi
Kyllä vaan alko loppuu ABC:ltä, hyvä niin raitistuu kirkonkylän seutu.
- Lähellä Shelliä
Oho,tiedätkö tuleeko se iso kalakauppa Siltakylään ?
- VARSPESIN LISBET
Kyl ne vaa oikee ratios sano ,että Pyhtään ABC.n viinakauppa
lopettaa toiminnan Huhtikuun lopus.- pyttisbladet
Ja 1.4. on tyhjennysmyynti. Sata ensimmäistä saa kaikki puoleen hintaan, miedot ja väkevät. Aukee jo kuudelta.
Muistakaa päivämäärä!
- Power aina
Shell loppui. Ainetta saa.
- petetty5
KERPELE! Nyt ei saa enää kyliltä V-Poweria. Kävin mittarilla eikä siellä ollut enää kuin 95E10, 98E5 ja herrasväen Volvoihin kiisseliä. Täytyykö tästä ihan Karhulaan vaivautua?
- Tankki.
petetty5 kirjoitti:
KERPELE! Nyt ei saa enää kyliltä V-Poweria. Kävin mittarilla eikä siellä ollut enää kuin 95E10, 98E5 ja herrasväen Volvoihin kiisseliä. Täytyykö tästä ihan Karhulaan vaivautua?
Aja Karhulaan se on avoinna joka päivä 07.00-24.00 POWERIA ostan minäkin kerran kuukaudessa 40lt.
Ja 23.00 jälkeen autonpesut puoleen hintaan.
- the end
Kohta loppuu koko pyttis, huonolta näyttää.
- Slut
Hyötyjätepiste säilyy,samoin matonpesupaikka ja kaksi(tai ainakin toinen) polttoaineen jakelupistettä.
Uutta tulossa.Kalamyymälä. - vinetto
Voihan vinetto ja sekin Sutelasta.
- JaniR
Onko Pyhtäällä enää jäteöljyn keräystä? Kävin eilen Pyrollin luona olevalla jätepisteellä ja siellä oli enää pelkkä metallilava.
- Hae v¤%&uu
Sananniemen risteyksestä 100m kohti PAHAALAMPEA oikealla puolella tyylikäs 2-hengen sohva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227