melkein vuosi ilman chattia ja tätä palstaa

Jaahas jokohan olisi taas aika aloittaa chattailu kesän tauon jälkeen. Joku kevyt "tappelu" hakkuuakeallakin voisi jo maistua :-)
Vanhoja tuttuja näkyy edelleen olevan tällä palstalla. esim: Zeireeni, MillaN, Jermu, Stoneman, NurinperiN, Simanainen, Lilli-65, Savolainen, Waffen-ss, ~X~, EIIen Etc...
Jaahas noh saas nähdä muistaako mua nyt sitten kukaan tai riittääkö salapoliisin taidot selvittämään tämän "pelin" eli millä nikillä aikoinaan aika aktiivisesti kirjoittelin?
Vieläkö palstan kirjoittajat chattailevat Huuhaa huoneessa?

27

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

      Sekunnin olet ollut palstalla ja kaiken olet jo nähnyt...Otatko pitsaa a la documente?

      • Ainahan Pizza maistuu. Heh Heti kuittasit voiton Nikin tunnistamisesta.


      • Jermu
        Lionheart38 kirjoitti:

        Ainahan Pizza maistuu. Heh Heti kuittasit voiton Nikin tunnistamisesta.

        Kuis on hurissut muuten. Mulla on ollut onkelmia sen valkean kepin ja kuulolaitteen pariston kanssa..Pyrkii siis ihan mahdottomasti hurisemaan.


      • Jermu kirjoitti:

        Kuis on hurissut muuten. Mulla on ollut onkelmia sen valkean kepin ja kuulolaitteen pariston kanssa..Pyrkii siis ihan mahdottomasti hurisemaan.

        Kesä meni kolisten ja ......, vaan sitten tulikin talvi ja pakkaset. Taidankin tässä jumittua tähän koneen ääreen odottelemaan taas uutta kevättä.


    • nikitön palstan seuraaja

      tunnistan! Minä alan oppia, eihän tässä ole tullut palstaa seurattuakaan kuin pari vuotta. Ja juuri luopumassa seuraamisesta, kun tulee tuttuja nikkejä uudelleen kehiin. Hei agentti!

      • Arvelinkin aluksi, että olisiko samasta henkilöstä kyse, mutta jätin sitten yhdistämättä, kun aina ei voi tietää.


      • nikitön palstan seuraaja
        Lionheart38 kirjoitti:

        Arvelinkin aluksi, että olisiko samasta henkilöstä kyse, mutta jätin sitten yhdistämättä, kun aina ei voi tietää.

        ei, älä yhdistä, et sinä minnuu tunne, kun en ole kirjoitellut vaan lueskellut mitä nyt nyt ykskaks tänään aloin ihmetellä tätä palstaa ääneen tai siis kirjoittamalla ihmetellä...huh. Tarttuuko täältä jotain ihmeellistä, kun alkaa kirjoittamaan, niin ihan ihmeellistä solkkausta onkin kohta ruudulla?! Parasta tyytyä lukemaan vaan.. vai pitäiskö keksiä nikki ja ruveta sekoilemaan palstalla?


      • ZeireeNi
        nikitön palstan seuraaja kirjoitti:

        ei, älä yhdistä, et sinä minnuu tunne, kun en ole kirjoitellut vaan lueskellut mitä nyt nyt ykskaks tänään aloin ihmetellä tätä palstaa ääneen tai siis kirjoittamalla ihmetellä...huh. Tarttuuko täältä jotain ihmeellistä, kun alkaa kirjoittamaan, niin ihan ihmeellistä solkkausta onkin kohta ruudulla?! Parasta tyytyä lukemaan vaan.. vai pitäiskö keksiä nikki ja ruveta sekoilemaan palstalla?

        sulla ole jo nikki? :)


      • nikitön palstan seuraaja
        ZeireeNi kirjoitti:

        sulla ole jo nikki? :)

        tarkoitin sellaista lyhempää, tunnistettavampaa nikkiä, jonka vois vaikka rekisteröidä. Tämä nyt oikein ole mikään nikki, kauhea raahattava vaan, jos joka juttuun meinaa sen kirjoittaa. Jos lyhentäis vaikka muotoon; Nipase. Oiskohan hyvä?


      • ZeireeNi
        nikitön palstan seuraaja kirjoitti:

        tarkoitin sellaista lyhempää, tunnistettavampaa nikkiä, jonka vois vaikka rekisteröidä. Tämä nyt oikein ole mikään nikki, kauhea raahattava vaan, jos joka juttuun meinaa sen kirjoittaa. Jos lyhentäis vaikka muotoon; Nipase. Oiskohan hyvä?

        joo, se oliski hyvä..


      • Nipase
        ZeireeNi kirjoitti:

        joo, se oliski hyvä..

        Nytpä sitten meikä on virallisesti rekisteröity. Mutta toimiiko tämä sivu rekattuna näin hitaasti vai mikä vika tällä välin on tullut? En meinannut päästä millään kirjoittamaan, ennen rekisteröintiä ei mitään ongelmaa.


    • ZeireeNi

      ässäkkä.. :)

      aika harvoin chatissa ollaan.. ainakaan minä, ku ei sinne tuu ikinä ketään sillon, ku ehdottaa :P

      • Noh jospa se huuhaa huone virkistyisi tässä talven tultua.


      • ZeireeNi
        Lionheart38 kirjoitti:

        Noh jospa se huuhaa huone virkistyisi tässä talven tultua.

        mistäs aiheesta haluat alkaa tappeleen ja kenen kanssa? olen valmiina.. kenttäkypäräkin löytyy työn puolesta.. :D


      • ZeireeNi
        ZeireeNi kirjoitti:

        mistäs aiheesta haluat alkaa tappeleen ja kenen kanssa? olen valmiina.. kenttäkypäräkin löytyy työn puolesta.. :D

        niin ja turvakengät myös.. :P


      • ZeireeNi kirjoitti:

        mistäs aiheesta haluat alkaa tappeleen ja kenen kanssa? olen valmiina.. kenttäkypäräkin löytyy työn puolesta.. :D

        ennen tappelun aloitusta pitäs varmaan muodostaa joukkueet. Vai pitäskö antaa sattuman ratkaista, doh silloin taas joukkueista voisi tulla epätasapainoset, mutta eihän se ole ennenkään haitannut. *muistelee* viime talvisotaa taispa joku eurooppatiimin naispuolinen pelaaja käydä yksin sotaa välillä kaikkia muita joukkueita vastaan


      • ZeireeNi
        Lionheart38 kirjoitti:

        ennen tappelun aloitusta pitäs varmaan muodostaa joukkueet. Vai pitäskö antaa sattuman ratkaista, doh silloin taas joukkueista voisi tulla epätasapainoset, mutta eihän se ole ennenkään haitannut. *muistelee* viime talvisotaa taispa joku eurooppatiimin naispuolinen pelaaja käydä yksin sotaa välillä kaikkia muita joukkueita vastaan

        mitään joukkueita ruveta muodosteleen, hutkitaan vaan menemään.. tai no emmä tiiä, jaksaako tässä alkaa millekään, ku ei oo ketään kunnon vastusta kenestäkään :)


      • Jermu
        ZeireeNi kirjoitti:

        mitään joukkueita ruveta muodosteleen, hutkitaan vaan menemään.. tai no emmä tiiä, jaksaako tässä alkaa millekään, ku ei oo ketään kunnon vastusta kenestäkään :)

        Toi oli paha! Jokohan tästä tappelukset alkaa...


      • ZeireeNi
        Jermu kirjoitti:

        Toi oli paha! Jokohan tästä tappelukset alkaa...

        taidan siirtyä syrjään ja alkaa virkkaan vaikka pöytäliinaa..

        täällä on ollut jo muutaman kuukauden todella tylsä meininki, että se on vieny kaiken mielenkiinnon veks.. ei tätä palstaa pysty enää seuraan oksentamatta.. sori..

        keskityn mielummin järkevämpään juttuseuraan muilla palstoilla.. :)


    • uutta lihaa

      tässä jo tarvitaankin. Tai ainakin hyvin riippunutta. Kyllästyttikin jo huudella muille "mielenkiintoisille" raapustelijoille.

    • Vielä kauemmin pois...

      Muistatko Alinaa? Jos olet se keneksi tuumin voisit vaikka muistaakin, tai no hitto sun pitäisi muistaa! *wink*

    • Lilli-65

      *heilauttaa kättään*..moron :D
      Itseasiassa miul o paremmat blues-linkit *wirnuu*, ettäs tiijät!! :b

      • laitapppppas heti ne näkyviin tänne. Ei tollasta tietoa saa pihdata. *heti oon torumassa*


    • merliNella

      mielikuva on..Tai en ole varma..:D
      Kevättalvella kai olit täällä?

      No, moi vaan:)

    • Ässä perhana siinä. Olisit ottanut CIA:n mukaasi.
      Älä väitä, kyllä sinä koko kesän olet tänne kurkistellut?:)

    • Hihittelijä

      Tänä iltana huuhaalle? Onko tulijoita?

      • Jermu

        Tulemme siis kaikki...eli nyt!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe