Onko kokemuksia rapunaisen ja oinasmiehen suhteesta? Oinas on ymmärtääkseni hyvin hallitseva, mutta sammuttaako vesi kuitenkin tulen? Miten oinas todellisuudessa suhtautuu ravun tunteellisuuteen, eikö hän kaikesta kovistelustaan huolimatta tahdokin hellyyttä ja rakkautta osakseen...? Onko niin, että oinas vaikuttaa kylmäkiskoiselta, koska pelkää tunteitaan?
Oinas-M + Rapu-N ?
92
7332
Vastaukset
- .........
Tästäkin on keskusteltu satoja kertoja, lueppa edelliset keskustelut alempaa ja oinas sivulta myös. Rapu oinas keskusteluja riittää..
- rapu N
ollaan oltu parikymmentä vuotta yhdessä????
mun mies on ekstra tunteellinen, huomioiva...ja kaikkee hyvää, mutta....
Haluu aina ihailua, ei välttämättä yhden naisen mies, toisaalta siitäkin selviää, ehkä....- köh
Onnea pitkään kestäneen suhteenne johdosta! Osaisitko muuten sanoa, onko oinaalla taipumusta todellisten tunteidensa peittelyyn, ehkä niiden myöntämisen pelossa? Ajoittain vuorovaikutus varsin turhauttavaa tämän vaikeaselkoisuuden vuoksi ja tyyppi vaikuttaa kylmäkiskoiselta, välillä taas selvästi havaittavissa kiinnostusta! Onko parempi olla alistumatta pompotteluun ja antaa takaisin samalla mitalla, vai tehdä vain parhaansa mukaan tiettäväksi oma kiinnostus?
- eräs oinas
köh kirjoitti:
Onnea pitkään kestäneen suhteenne johdosta! Osaisitko muuten sanoa, onko oinaalla taipumusta todellisten tunteidensa peittelyyn, ehkä niiden myöntämisen pelossa? Ajoittain vuorovaikutus varsin turhauttavaa tämän vaikeaselkoisuuden vuoksi ja tyyppi vaikuttaa kylmäkiskoiselta, välillä taas selvästi havaittavissa kiinnostusta! Onko parempi olla alistumatta pompotteluun ja antaa takaisin samalla mitalla, vai tehdä vain parhaansa mukaan tiettäväksi oma kiinnostus?
Meillä toistepäin, eli minä oinas, mies rapu. hyvin on mennyt jo vuosia. Riitaa ei synny millään, meillä on hauskaa yhdessä ja olemme myös toistemme parhaat ystävät. Vaikka rapu ja oinas ovatkin erilaisia, voi homman saada silti toimimaan kompromisseilla puolin ja toisin. Rapu mieheni on se joka saa minut rauhoittumaan ja lepäämään välillä, minä taas saan rapu mieheen eloa ja toimintaa =) Oinas saattaa olla taipuvainen pomotteluun ja määräilyyn, silloin ravun pitää avata suunsa ja ärähtää jotta oinas ymmärtää antaa muillekkin mahdollisuuden tehdä päätöksiä. Kokeilkaa ihmeessä!
- köh
eräs oinas kirjoitti:
Meillä toistepäin, eli minä oinas, mies rapu. hyvin on mennyt jo vuosia. Riitaa ei synny millään, meillä on hauskaa yhdessä ja olemme myös toistemme parhaat ystävät. Vaikka rapu ja oinas ovatkin erilaisia, voi homman saada silti toimimaan kompromisseilla puolin ja toisin. Rapu mieheni on se joka saa minut rauhoittumaan ja lepäämään välillä, minä taas saan rapu mieheen eloa ja toimintaa =) Oinas saattaa olla taipuvainen pomotteluun ja määräilyyn, silloin ravun pitää avata suunsa ja ärähtää jotta oinas ymmärtää antaa muillekkin mahdollisuuden tehdä päätöksiä. Kokeilkaa ihmeessä!
jokin viehkeä voima näyttää vetävän näitä kahta merkkiä puoleensa, kyllä aineksia yhteiseloon varmasti löytyy! Huokaus, vuoristorataa tosin tähän mennessä. Yritän hillitä innokkuuttani, vaika kaiken aikaa kärvistelen halussani ottaa yhteyttä. Onnistunkin usein sinnittelemään monta päivää, vaikka välillä repsahdan. Tiedä sitten, onko tällä toivottu vaikutus...ts.odottaako oinas yhteydenottoani epätoivoisena vai suhtautuuko säälivästi peiteltyyn toiveikkuuteeni....
Anyway, kiitos kannustuksesta eräs oinas!!! - eräs oinas
köh kirjoitti:
jokin viehkeä voima näyttää vetävän näitä kahta merkkiä puoleensa, kyllä aineksia yhteiseloon varmasti löytyy! Huokaus, vuoristorataa tosin tähän mennessä. Yritän hillitä innokkuuttani, vaika kaiken aikaa kärvistelen halussani ottaa yhteyttä. Onnistunkin usein sinnittelemään monta päivää, vaikka välillä repsahdan. Tiedä sitten, onko tällä toivottu vaikutus...ts.odottaako oinas yhteydenottoani epätoivoisena vai suhtautuuko säälivästi peiteltyyn toiveikkuuteeni....
Anyway, kiitos kannustuksesta eräs oinas!!!Eipä kestä =) Oinas on saalistaja luonne, oinas pitää haasteista. Toisin sanoen yleensä oinas tykkää jahdata, eikä pidä liian helpoista tapauksista. Tee selväksi että olet kiinnostunut mutta osoita myös ettet ole riutumassa hänen takiaan. Kun oinas huomaa ettet olekkaan ihan hänen saatavillaan ja jos hän pitää sinusta niin hän jahtaa sinua. Minut rapu mieheni tosin saalisti itselleen sinnikkäällä piirittämisellä.
- köh
eräs oinas kirjoitti:
Eipä kestä =) Oinas on saalistaja luonne, oinas pitää haasteista. Toisin sanoen yleensä oinas tykkää jahdata, eikä pidä liian helpoista tapauksista. Tee selväksi että olet kiinnostunut mutta osoita myös ettet ole riutumassa hänen takiaan. Kun oinas huomaa ettet olekkaan ihan hänen saatavillaan ja jos hän pitää sinusta niin hän jahtaa sinua. Minut rapu mieheni tosin saalisti itselleen sinnikkäällä piirittämisellä.
Juu, olen huomannut että muutaman päivän tauon jälkeen on taas mielissään yhteydenotostani! Olen kiinnostukseni ilmaissut, oinas suhtautuu hieman pidättyväisemmin mutta selvästi pitää kanssakäymisestämme. Hermoja raastaa ja olen epätoivoinen, vaihtelen taktiikkaa välillä häntä lempeästi lähestyen, jonka jälkeen oinaan arkipäiväisestä viileydestä nokkiini ottaneena monen päivän hiljaisuudella vastaten. Ikäänkuin hän testaisi minua! Toisaalta pelkään joutuvani naurunalaiseksi jos osoitan kiinnostukseni liian selvästi, en saa selkoa hänen tunteistaan. Enkä todellakaan halua oinaan kuvittelevan, että hän on niskan päällä! Siksi pidättäydyn sinnikkästi mahd.kauan ottamasta yhteyttä, salaa toivoen että tämä riutuu odotuksessaan :D
- eräs oinas
köh kirjoitti:
Juu, olen huomannut että muutaman päivän tauon jälkeen on taas mielissään yhteydenotostani! Olen kiinnostukseni ilmaissut, oinas suhtautuu hieman pidättyväisemmin mutta selvästi pitää kanssakäymisestämme. Hermoja raastaa ja olen epätoivoinen, vaihtelen taktiikkaa välillä häntä lempeästi lähestyen, jonka jälkeen oinaan arkipäiväisestä viileydestä nokkiini ottaneena monen päivän hiljaisuudella vastaten. Ikäänkuin hän testaisi minua! Toisaalta pelkään joutuvani naurunalaiseksi jos osoitan kiinnostukseni liian selvästi, en saa selkoa hänen tunteistaan. Enkä todellakaan halua oinaan kuvittelevan, että hän on niskan päällä! Siksi pidättäydyn sinnikkästi mahd.kauan ottamasta yhteyttä, salaa toivoen että tämä riutuu odotuksessaan :D
Oinailla on paha tapa kiinnostua toisesta liian myöhään, ensin jahkaillaan kun toinen on kiinnostunut ja sitten kun toinen ei enää välitä niin siinä vaiheessa oinas kiinnostuu. Ihan kuin oinas tarkoituksella tekisi asioista hankalaa, vai onko se niin että se mitä ei voi saada kiehtoo oinasta?
Eräs rapu ystäväni oli rakastunut oinas mieheen pitkän aikaa, mies tykkäsi mutta jahkaili, heidän suhteensa ei ikinä edennyt pitkälle, ystäväni odotti ja odotti, lopulta ystäväni tapasi toisen miehen ja kihlautui ja miten kävikään? Oinas mies rupesikin heti piirittämään rapu ystävääni kun kuuli että tämä onkin löytänyt toisen. Ystäväni ilmoitti oinas miehelle että liian myöhäistä.
Ihme juttu... Ne on ne haasteet =) Onneksi oma rapu mieheni sai vakuutettua minut että haluan juuri hänet vaikka olinkin aluksi vastahakoinen =) - köh
eräs oinas kirjoitti:
Oinailla on paha tapa kiinnostua toisesta liian myöhään, ensin jahkaillaan kun toinen on kiinnostunut ja sitten kun toinen ei enää välitä niin siinä vaiheessa oinas kiinnostuu. Ihan kuin oinas tarkoituksella tekisi asioista hankalaa, vai onko se niin että se mitä ei voi saada kiehtoo oinasta?
Eräs rapu ystäväni oli rakastunut oinas mieheen pitkän aikaa, mies tykkäsi mutta jahkaili, heidän suhteensa ei ikinä edennyt pitkälle, ystäväni odotti ja odotti, lopulta ystäväni tapasi toisen miehen ja kihlautui ja miten kävikään? Oinas mies rupesikin heti piirittämään rapu ystävääni kun kuuli että tämä onkin löytänyt toisen. Ystäväni ilmoitti oinas miehelle että liian myöhäistä.
Ihme juttu... Ne on ne haasteet =) Onneksi oma rapu mieheni sai vakuutettua minut että haluan juuri hänet vaikka olinkin aluksi vastahakoinen =)Vaikuttaa mutkikkaalta. Vaikeus piilee siinä, että pitäisi kyetä vetämään sopiva raja vaikeasti tavoiteltavan ja innokkaan välille. Toisaalta pelkään hänen unohtavan minut mikäli en anna kuulua itsestäni, mutta toisaalta en tahdo nöyrtyä liehittelemään. Raivostuttavaa! Tätä kissanhännän vetoa kestänyt nyt jonkin aikaa. Uumoilen tosin, että tavattuamme taas lähiaikoina saadaan jokin käännekohta.......
Hmm!!!! - eräs rapuM
köh kirjoitti:
Vaikuttaa mutkikkaalta. Vaikeus piilee siinä, että pitäisi kyetä vetämään sopiva raja vaikeasti tavoiteltavan ja innokkaan välille. Toisaalta pelkään hänen unohtavan minut mikäli en anna kuulua itsestäni, mutta toisaalta en tahdo nöyrtyä liehittelemään. Raivostuttavaa! Tätä kissanhännän vetoa kestänyt nyt jonkin aikaa. Uumoilen tosin, että tavattuamme taas lähiaikoina saadaan jokin käännekohta.......
Hmm!!!!Pakko hämmentää keittoa omilla kokemuksillani. Tilanne siis niinpäin, että nainen oinas ja mies rapu. Tämä oinasnainen oli se, joka alkoi jahdata mua. Syyksi suurensuureen kiinnostukseensa hän sanoi sen, kun olin salaperäinen enkä painanut päälle liikaa. Eli liekö sitten sitä, mistä eräs oinas tuossa mainitsi, että oinas tarvii haastetta ja liian helpot nakit eivät kelpaa =) Kun omaa juuri ne avut, jotka oikuun tehoaa, mutta on silti etäinen, mutta kuitenkin käytettävissä tarvittaessa, siinä muuttuu oinaskin lauhkeaksi lampaaksi ;)))
- eräs oinas
eräs rapuM kirjoitti:
Pakko hämmentää keittoa omilla kokemuksillani. Tilanne siis niinpäin, että nainen oinas ja mies rapu. Tämä oinasnainen oli se, joka alkoi jahdata mua. Syyksi suurensuureen kiinnostukseensa hän sanoi sen, kun olin salaperäinen enkä painanut päälle liikaa. Eli liekö sitten sitä, mistä eräs oinas tuossa mainitsi, että oinas tarvii haastetta ja liian helpot nakit eivät kelpaa =) Kun omaa juuri ne avut, jotka oikuun tehoaa, mutta on silti etäinen, mutta kuitenkin käytettävissä tarvittaessa, siinä muuttuu oinaskin lauhkeaksi lampaaksi ;)))
Niin, totta puhut =) Itse taas olen nouseva rapu joten tulisiko sieltä sitten se vähän passiivisempi puoli että itse en ole jahdannut pahemmin ketään... yleensä oinas kuitenkin nauttii jahtaamisesta ja haasteista, näin olen kuullut =) Jokatapauksessa vastakohdat vetävät puoleensa.
- köh
eräs rapuM kirjoitti:
Pakko hämmentää keittoa omilla kokemuksillani. Tilanne siis niinpäin, että nainen oinas ja mies rapu. Tämä oinasnainen oli se, joka alkoi jahdata mua. Syyksi suurensuureen kiinnostukseensa hän sanoi sen, kun olin salaperäinen enkä painanut päälle liikaa. Eli liekö sitten sitä, mistä eräs oinas tuossa mainitsi, että oinas tarvii haastetta ja liian helpot nakit eivät kelpaa =) Kun omaa juuri ne avut, jotka oikuun tehoaa, mutta on silti etäinen, mutta kuitenkin käytettävissä tarvittaessa, siinä muuttuu oinaskin lauhkeaksi lampaaksi ;)))
Kiitos mielenkiintoisesta ja valaisevasta esimerkistä. Vai salaperäisyyttä...sitähän ei ravuilta puutu! Olen kyllä koko ajan pyrkinyt kuulostelemaan oikeaa hetkeä ottaa yhteyttä enkä halua painostaa. Helpoksi nakiksi on vaikea kuvitella oinaan minua luulevan(hope so), ainakaan sen kuvan perusteella jonka luullakseni olen itsestäni antanut: etäinen, henkevä, toisaalta viileä ja toisaalta lämmin, romanttinen ja paikoin oikukaskin......
- eräs rapuM
köh kirjoitti:
Kiitos mielenkiintoisesta ja valaisevasta esimerkistä. Vai salaperäisyyttä...sitähän ei ravuilta puutu! Olen kyllä koko ajan pyrkinyt kuulostelemaan oikeaa hetkeä ottaa yhteyttä enkä halua painostaa. Helpoksi nakiksi on vaikea kuvitella oinaan minua luulevan(hope so), ainakaan sen kuvan perusteella jonka luullakseni olen itsestäni antanut: etäinen, henkevä, toisaalta viileä ja toisaalta lämmin, romanttinen ja paikoin oikukaskin......
Vielä yksi asia tuli mieleeni. Nössöt ja nyhveröt ei oinaita kuulemma kiinnosta, vaan he tallovat semmoset sorkkiinsa hellyttävien oikkujensa kanssa ;) Toisinsanoen, pitää löytyä sekä herkkyyttä että jämäkkyyttä sopivassa suhteessa, että oinaan kiinnostus kestää. Ja meistä ravuistahan niitä molempia löytyy. Rapuja usein pidetään kiltteinä nössöinä, koska olemme peruskilttejä ja hyväntahtoisia emmekä saksia huvikseen heiluttele. Mutta ne, jotka ovat nähneet äkämystyneen puolustautujaravun, tietävät mistä puhun =)
- köh
eräs rapuM kirjoitti:
Vielä yksi asia tuli mieleeni. Nössöt ja nyhveröt ei oinaita kuulemma kiinnosta, vaan he tallovat semmoset sorkkiinsa hellyttävien oikkujensa kanssa ;) Toisinsanoen, pitää löytyä sekä herkkyyttä että jämäkkyyttä sopivassa suhteessa, että oinaan kiinnostus kestää. Ja meistä ravuistahan niitä molempia löytyy. Rapuja usein pidetään kiltteinä nössöinä, koska olemme peruskilttejä ja hyväntahtoisia emmekä saksia huvikseen heiluttele. Mutta ne, jotka ovat nähneet äkämystyneen puolustautujaravun, tietävät mistä puhun =)
Jep, potkua pitää löytyä oikukkaan oinaan kiinnostuksen ylläpitämiseksi.
On myös tunnettu tosiasia, että ravut ovat särmikkäitä ja älykkäitä individuaaleja, joille kosto on suloinen ja kielensä tikarit teräviä! Rapujen yksioikoinen mieltäminen rauhaarakastaviksi pullapiioiksi ja - pekoiksi voi koitua ravun vihaa aliarvioivan kohtaloksi! Aiheettomastihan emme tosin ketään nipistele, ennemminkin pyrimme suhtautumaan viileällä huvittuneisuudella.
Olen kyllä huomannut, että oinaan kanssa saksien on oltava valmiusasennossa kaiken varalta.... - eräs rapuM
eräs oinas kirjoitti:
Niin, totta puhut =) Itse taas olen nouseva rapu joten tulisiko sieltä sitten se vähän passiivisempi puoli että itse en ole jahdannut pahemmin ketään... yleensä oinas kuitenkin nauttii jahtaamisesta ja haasteista, näin olen kuullut =) Jokatapauksessa vastakohdat vetävät puoleensa.
Niinpä. Yhteensopivuusanalyysithän eivät oinas-rapu -suhteelle paljon lupaa, mutta jostain kumman syystä olen huomannut sen vedon myös. Mua ainakin viehättää oinaissa peruspositiivisuus ja aktiivisuus, joka tempaa ravunkin kolostaan mukaansa =) Se teidän "vauhti" ei silti ole haudannut alleen herkkyyttä ja avoimuutta. Sitäpaitsi oinaan avokätisyys ystäviään ja rakkaitaan kohtaan on ihailtavaa.
- eräs rapuM
köh kirjoitti:
Jep, potkua pitää löytyä oikukkaan oinaan kiinnostuksen ylläpitämiseksi.
On myös tunnettu tosiasia, että ravut ovat särmikkäitä ja älykkäitä individuaaleja, joille kosto on suloinen ja kielensä tikarit teräviä! Rapujen yksioikoinen mieltäminen rauhaarakastaviksi pullapiioiksi ja - pekoiksi voi koitua ravun vihaa aliarvioivan kohtaloksi! Aiheettomastihan emme tosin ketään nipistele, ennemminkin pyrimme suhtautumaan viileällä huvittuneisuudella.
Olen kyllä huomannut, että oinaan kanssa saksien on oltava valmiusasennossa kaiken varalta....Noinhan se juuri on, että ravun kosto on pirullinen, jos joku sitä on kerjännyt. Sanansäilä osuu silloin NIIN arkaan paikkaan, ettei vastapuoli ehdi kissaa sanoa =) Mutta yleensähän me ollaan tavattoman rauhaarakastavia ja viimeiseen asti huumorilla yritetään suhtautua. Ja totta puhut, köh, oinas pitää meidän sakset jatkuvassa valmiustilassa äkkinäisillä suunnanmuutoksillaan ja päähänpistoillaan...
- köh
eräs rapuM kirjoitti:
Noinhan se juuri on, että ravun kosto on pirullinen, jos joku sitä on kerjännyt. Sanansäilä osuu silloin NIIN arkaan paikkaan, ettei vastapuoli ehdi kissaa sanoa =) Mutta yleensähän me ollaan tavattoman rauhaarakastavia ja viimeiseen asti huumorilla yritetään suhtautua. Ja totta puhut, köh, oinas pitää meidän sakset jatkuvassa valmiustilassa äkkinäisillä suunnanmuutoksillaan ja päähänpistoillaan...
Tätä kylmän sodan termiä voidaan osuvasti käyttää tässä yhteydessä! Ravuillekinhan on tyypillistä tunnetilojen ailahtelevaisuus, mikä voi johtaa turhastakin loukkaantumiseen, mikäli rapu jostain syystä kuvittelee aistivansa negatiivista värähtelyä. Moinen intuitio onkin helisemässä, kun kehiin astuu oinas, jonka aivoitukset ovat ajoittain varsin hämärät! Kumpikin vähän varpaillaan, rapu epäluuloisena ja nokkavana, oinas näennäisen viileänä. Totta puhuen olisinkin kiinnostunut siitä, miten oinaan ajatuksista voisi paremmin selkoa saada?
- eräs oinas
eräs rapuM kirjoitti:
Niinpä. Yhteensopivuusanalyysithän eivät oinas-rapu -suhteelle paljon lupaa, mutta jostain kumman syystä olen huomannut sen vedon myös. Mua ainakin viehättää oinaissa peruspositiivisuus ja aktiivisuus, joka tempaa ravunkin kolostaan mukaansa =) Se teidän "vauhti" ei silti ole haudannut alleen herkkyyttä ja avoimuutta. Sitäpaitsi oinaan avokätisyys ystäviään ja rakkaitaan kohtaan on ihailtavaa.
Minua taas ravussa kiehtoo herkkyys, sympaattisuus ja se miten rapu kohtelee ystäviään perhettään todella kauniisti. Näin ainakin mitä olen oppinut omasta miehestäni =) Lisäksi rapu mies on hauska, saa minut aina nauramaan (meillä molemmilla omituinen huumorintaju =) sekä tuntemaan oloni turvalliseksi. Sairastin tuossa joku aika sitten ja olin vuoteen omana, rapu mieheni piti minusta huolta ihanasti =) Rapu myös rauhoittaa oinasta monella tapaa.
- eräs oinas
eräs oinas kirjoitti:
Minua taas ravussa kiehtoo herkkyys, sympaattisuus ja se miten rapu kohtelee ystäviään perhettään todella kauniisti. Näin ainakin mitä olen oppinut omasta miehestäni =) Lisäksi rapu mies on hauska, saa minut aina nauramaan (meillä molemmilla omituinen huumorintaju =) sekä tuntemaan oloni turvalliseksi. Sairastin tuossa joku aika sitten ja olin vuoteen omana, rapu mieheni piti minusta huolta ihanasti =) Rapu myös rauhoittaa oinasta monella tapaa.
Tulipa muuten mieleen että vaikka ravut ovat symppiksiä niin heistä löytyy myös ytyä. Eli onneksi mieheni osaa olla myös jämäkkä ja sanoa vastaankin =)
- eräs oinas
köh kirjoitti:
Tätä kylmän sodan termiä voidaan osuvasti käyttää tässä yhteydessä! Ravuillekinhan on tyypillistä tunnetilojen ailahtelevaisuus, mikä voi johtaa turhastakin loukkaantumiseen, mikäli rapu jostain syystä kuvittelee aistivansa negatiivista värähtelyä. Moinen intuitio onkin helisemässä, kun kehiin astuu oinas, jonka aivoitukset ovat ajoittain varsin hämärät! Kumpikin vähän varpaillaan, rapu epäluuloisena ja nokkavana, oinas näennäisen viileänä. Totta puhuen olisinkin kiinnostunut siitä, miten oinaan ajatuksista voisi paremmin selkoa saada?
Hei taas!
Oinaan suorapuheisuutta ei kannata ottaa aina kovin vakavasti. Oinas päästelee suustaan vaikka mitä välillä ajattelematta (minä ainakin) ja rapu voi käsittää möläytykset loukkauksiksi. Oinas ei kuitenkaan tahallaan loukkaa. Onneksi rapu ystäväni ja mieheni tietävät sen eivätkä ota niitä itseensä. Olen itsekkin nousevalta merkiltäni rapu ja joskus aika herkkä poimimaan toisten puheista asioita jotka käsitän piikittelyksi, toisinsanoen olen herkkä loukkantumaan itsekkin.
Oinaalle kannattaa pistää kampoihin, ei pidä antaa pässin luulla että hän ohjaa =) Olen huomannut rapujen olevan epäsuora vallankäyttäjä, molemmathan ovat johtavia merkkejä, se missä oinas sanoo TEHDÄÄN NÄIN JA NÄIN, saa rapu tahtonsa läpi ujuttamalla oman ideansa muiden päähän niin että muut luulevat itse keksineensä koko jutun ja pitävät ideaa hyvänä. Tuota tapaa mieheni käyttää ohjatakseen minua johonkin suuntaan =) Ovelaa! - köh
eräs oinas kirjoitti:
Hei taas!
Oinaan suorapuheisuutta ei kannata ottaa aina kovin vakavasti. Oinas päästelee suustaan vaikka mitä välillä ajattelematta (minä ainakin) ja rapu voi käsittää möläytykset loukkauksiksi. Oinas ei kuitenkaan tahallaan loukkaa. Onneksi rapu ystäväni ja mieheni tietävät sen eivätkä ota niitä itseensä. Olen itsekkin nousevalta merkiltäni rapu ja joskus aika herkkä poimimaan toisten puheista asioita jotka käsitän piikittelyksi, toisinsanoen olen herkkä loukkantumaan itsekkin.
Oinaalle kannattaa pistää kampoihin, ei pidä antaa pässin luulla että hän ohjaa =) Olen huomannut rapujen olevan epäsuora vallankäyttäjä, molemmathan ovat johtavia merkkejä, se missä oinas sanoo TEHDÄÄN NÄIN JA NÄIN, saa rapu tahtonsa läpi ujuttamalla oman ideansa muiden päähän niin että muut luulevat itse keksineensä koko jutun ja pitävät ideaa hyvänä. Tuota tapaa mieheni käyttää ohjatakseen minua johonkin suuntaan =) Ovelaa!Hi there!
Itse asiassa äsken nimimerkille "sarvipää mies" kirjoittamassani viestissä mainitsin juuri samat asiat, jotka nyt toit esille ravun epäsuoraan vallankäyttöön liittyen!
Totta tosiaan, rapu pelkää niiiin paljon hauraan itsearvostuksensa puolesta, että tonkii ja kaivelee viattomimmistakin lauseista esiin kätkettyjä loukkauksia! :D Seuraavassa hetkessä muuttuukin kyräileväksi ja ilkeäksi pikku pirulaiseksi, toinen taas ymmällään tuulensuunnan äkillisestä kääntymisestä....
Niin, ravulla oiva taito näennäisesti myötäillä toisen ajatuksia ihailevaan sävyyn, pikkuhiljaa omia näkemyksiään mukaan lisäillen ja lopulta saaden asian muokattua mieleisekseen. Ainakin parhaassa tapauksessa! Tätä taitoa oinaan kera varmaan tarvitaan..... :) - köh
eräs oinas kirjoitti:
Jep, tuo huumorintajujuttu pitää paikkansa. Sen määrätön outous yhdistää!
Ravuille on luontaista rakastaa läheisiään, tuntevat onnea saadessaan auttaa ja ilahduttaa itselleen tärkeää henkilöä :)
Kotiin(joka on sisustettu muistoilla)on mukava käpertyä, mutta ainakin itsessäni kaikesta huolimatta piilee jonkinasteinen rauhattomuus, jolloin spontaanimman ja menevämmän henkilön läsnäolo tulee tarpeeseen! Ja kun rapu lähtee radalle, on siitä kainous kaukana :D - eräs oinas
köh kirjoitti:
Hi there!
Itse asiassa äsken nimimerkille "sarvipää mies" kirjoittamassani viestissä mainitsin juuri samat asiat, jotka nyt toit esille ravun epäsuoraan vallankäyttöön liittyen!
Totta tosiaan, rapu pelkää niiiin paljon hauraan itsearvostuksensa puolesta, että tonkii ja kaivelee viattomimmistakin lauseista esiin kätkettyjä loukkauksia! :D Seuraavassa hetkessä muuttuukin kyräileväksi ja ilkeäksi pikku pirulaiseksi, toinen taas ymmällään tuulensuunnan äkillisestä kääntymisestä....
Niin, ravulla oiva taito näennäisesti myötäillä toisen ajatuksia ihailevaan sävyyn, pikkuhiljaa omia näkemyksiään mukaan lisäillen ja lopulta saaden asian muokattua mieleisekseen. Ainakin parhaassa tapauksessa! Tätä taitoa oinaan kera varmaan tarvitaan..... :)Oinas haluaa usein olla oikeassa ja kertoa mitä tehdään, siksi onkin hyvä että osaa ujuttaa oman ajatuksensa oinaan päähän jolloin hömelö oinas kuvittelee itse keksineensä koko jutun ja pitää sitä hyvänä =)) Heh..
Oinas ei tosiaankaan ole tunteeton, päinvastoin. Itse ainakin olen todella herkkis ja räiskähtelevä. Kaikki tunteet näytän selkeästi. Oinas, varsinkin mies on usein aika macho ja sellaiset miehet eivät tunteitaan näyttele kaikille =) Kuvittele hurjistunut pässi joka kaapii kaviolla maata ja pärskäyttelee ilmaa sieraimistaan, sellainen oinas on monen mielestä joka ei oinasta lähemmin tunne. Kunhan päästää oinaan sydämmeensä ja kainaloonsa, tulee oinaasta rakastaan kohtaan pieni kilipukki, lauhkea kuin lammas, hellyyden kipeä ja suloinen. Tosin hurjistunut pässi tulee esiin toisinaan =) Onhan rapukin tiukasti kuorensa sisässä sieltä kurkkien, mutta kunhan saa ravun luottamuksen ja rakkauden, kellistyy rapu selälleen ja paljastaa heikotkin kohtansa =) - köh
eräs oinas kirjoitti:
Oinas haluaa usein olla oikeassa ja kertoa mitä tehdään, siksi onkin hyvä että osaa ujuttaa oman ajatuksensa oinaan päähän jolloin hömelö oinas kuvittelee itse keksineensä koko jutun ja pitää sitä hyvänä =)) Heh..
Oinas ei tosiaankaan ole tunteeton, päinvastoin. Itse ainakin olen todella herkkis ja räiskähtelevä. Kaikki tunteet näytän selkeästi. Oinas, varsinkin mies on usein aika macho ja sellaiset miehet eivät tunteitaan näyttele kaikille =) Kuvittele hurjistunut pässi joka kaapii kaviolla maata ja pärskäyttelee ilmaa sieraimistaan, sellainen oinas on monen mielestä joka ei oinasta lähemmin tunne. Kunhan päästää oinaan sydämmeensä ja kainaloonsa, tulee oinaasta rakastaan kohtaan pieni kilipukki, lauhkea kuin lammas, hellyyden kipeä ja suloinen. Tosin hurjistunut pässi tulee esiin toisinaan =) Onhan rapukin tiukasti kuorensa sisässä sieltä kurkkien, mutta kunhan saa ravun luottamuksen ja rakkauden, kellistyy rapu selälleen ja paljastaa heikotkin kohtansa =)Mitä enemmän asiasta keskustelen, sitä vakuuttuneemmaksi yhteensopivuudesta tulen.
Hyvä tietää, että oinaan kiivauden sisällä piilee rakastava ja rauhallinen pieni pässi :)
Rapu kun kerran uskaltaa avautua, saa hänestä uskollisen ystävän!
Päänvaivaa tosin edelleen aiheuttaa se, kuinka oinas käytännössä lopullisesti kesytetään! - eräs oinas
köh kirjoitti:
Hi there!
Niin, ravulla oiva taito näennäisesti myötäillä toisen ajatuksia ihailevaan sävyyn, pikkuhiljaa omia näkemyksiään mukaan lisäillen ja lopulta saaden asian muokattua mieleisekseen. Ainakin parhaassa tapauksessa! Tätä taitoa oinaan kera varmaan tarvitaan..... :)Piti jatkaa tähän kun ei antanut enää lisätä tuohon viimeisimmän viestisi perään.
Olen samaa mieltä, ravusta saa lojaalin ystävän. Oinaalla on usein suuria unelmia ja ideoita ja rapu mieheni ei onneksi saa niitä romahtamaan vaan palauttaa hellästi ja varovasti maanpinnalle jos tarve vaatii ja puhuu järkeäkin oinaalle. Toivottavasti saat asiat etenemään oinas miekkosesi kanssa. Osoita hänelle vaikka ovelasti miten uskomaton olet, pistä oinaan päähän se ajatus =) Vaikka vesi ja tuli ovat usein yhteensopimattomat niin senkin saa toimimaan, kunhan vesi ei sammuta liikaa tulen roihua ja niin että oinas oppii ottamaan huomioon myös ravun. Mikään ei ole mahdotonta! - köh
eräs oinas kirjoitti:
Piti jatkaa tähän kun ei antanut enää lisätä tuohon viimeisimmän viestisi perään.
Olen samaa mieltä, ravusta saa lojaalin ystävän. Oinaalla on usein suuria unelmia ja ideoita ja rapu mieheni ei onneksi saa niitä romahtamaan vaan palauttaa hellästi ja varovasti maanpinnalle jos tarve vaatii ja puhuu järkeäkin oinaalle. Toivottavasti saat asiat etenemään oinas miekkosesi kanssa. Osoita hänelle vaikka ovelasti miten uskomaton olet, pistä oinaan päähän se ajatus =) Vaikka vesi ja tuli ovat usein yhteensopimattomat niin senkin saa toimimaan, kunhan vesi ei sammuta liikaa tulen roihua ja niin että oinas oppii ottamaan huomioon myös ravun. Mikään ei ole mahdotonta!Näillä eväin olen enemmän kuin valmis valloitukseen!
Thank you! - eräs rapuM
köh kirjoitti:
Jep, tuo huumorintajujuttu pitää paikkansa. Sen määrätön outous yhdistää!
Ravuille on luontaista rakastaa läheisiään, tuntevat onnea saadessaan auttaa ja ilahduttaa itselleen tärkeää henkilöä :)
Kotiin(joka on sisustettu muistoilla)on mukava käpertyä, mutta ainakin itsessäni kaikesta huolimatta piilee jonkinasteinen rauhattomuus, jolloin spontaanimman ja menevämmän henkilön läsnäolo tulee tarpeeseen! Ja kun rapu lähtee radalle, on siitä kainous kaukana :DTästä aiheestahan syntyi mahottoman hyvät keskustelut. Ja näyttää täällä olevan omien merkkiensä tyypilliset edustajat äänessä nyt. Juuri tällaisia oinaat ja ravut on, parhaimmillaan ja pahimmillaan =)
Ja todellakin, molempia yhdistää "outo" huumori, mitä monen muun merkin on suunnattoman vaikea ymmärtää (tuhahtavat jopa ylenkatsovasti tai ilmekään ei värähdä meidän mielestä aivan kuolettavan naurattavalle jutulle).
Tuolla toisaalla kyselit miten oinaan perimmäisiä aivoituksia oppisi ymmärtämään ja lukemaan. Siihen sanoisin, ettei mitenkään, sillä he itsekään eivät tiedä mitä heidän päässään tapahtuu. Siellä kun on vähintään 2 erisuuntiin riuhtovaa kilipukkia useimmiten ja molemmat haluaa hetimullekaikkitänne. Mutta heillä on loistava itseironia ja naurunlahjat. Malja niille! =) - köh
eräs rapuM kirjoitti:
Tästä aiheestahan syntyi mahottoman hyvät keskustelut. Ja näyttää täällä olevan omien merkkiensä tyypilliset edustajat äänessä nyt. Juuri tällaisia oinaat ja ravut on, parhaimmillaan ja pahimmillaan =)
Ja todellakin, molempia yhdistää "outo" huumori, mitä monen muun merkin on suunnattoman vaikea ymmärtää (tuhahtavat jopa ylenkatsovasti tai ilmekään ei värähdä meidän mielestä aivan kuolettavan naurattavalle jutulle).
Tuolla toisaalla kyselit miten oinaan perimmäisiä aivoituksia oppisi ymmärtämään ja lukemaan. Siihen sanoisin, ettei mitenkään, sillä he itsekään eivät tiedä mitä heidän päässään tapahtuu. Siellä kun on vähintään 2 erisuuntiin riuhtovaa kilipukkia useimmiten ja molemmat haluaa hetimullekaikkitänne. Mutta heillä on loistava itseironia ja naurunlahjat. Malja niille! =)...Vielä sen verran että ainakin omani on ajoittain sysimustaa ja aika rankkaa...Kaikki eivät ehkä osaa siihen suhtautua!
- köh
eräs oinas kirjoitti:
Eipä kestä =) Oinas on saalistaja luonne, oinas pitää haasteista. Toisin sanoen yleensä oinas tykkää jahdata, eikä pidä liian helpoista tapauksista. Tee selväksi että olet kiinnostunut mutta osoita myös ettet ole riutumassa hänen takiaan. Kun oinas huomaa ettet olekkaan ihan hänen saatavillaan ja jos hän pitää sinusta niin hän jahtaa sinua. Minut rapu mieheni tosin saalisti itselleen sinnikkäällä piirittämisellä.
Palataan tänne alkumetreille, sain nimittäin vastikään oinaan omakohtaisen vahvistuksen tuolle, mistä mainitsit: ts. haasteet ja mysteerit kiehtovat. Kuvaili minua juuri näillä sanoilla ja sanoi näiden seikkojen olevan suuri syy kiinnostukseen!!!! Olit siis profetiaalisen oikeassa sanoessasi, että oinasta kiehtoo haasteellisuus!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) - eräs oinas
köh kirjoitti:
Palataan tänne alkumetreille, sain nimittäin vastikään oinaan omakohtaisen vahvistuksen tuolle, mistä mainitsit: ts. haasteet ja mysteerit kiehtovat. Kuvaili minua juuri näillä sanoilla ja sanoi näiden seikkojen olevan suuri syy kiinnostukseen!!!! Olit siis profetiaalisen oikeassa sanoessasi, että oinasta kiehtoo haasteellisuus!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)Hieno homma! Helppous ei kiehdo oinasta. Minulle eräs astrologi sanoi aikoinaan että minä en ikinä viihtyisi tasapaksussa ja tylsässä suhteessa. Olen samaa mieltä, miehessä pitää olla jotain erikoista ja suhteessa pitää olla välillä rosoakin. Pelkkä ruusuilla tanssiminen tylsän miehen kanssa ei kiehtoisi =)
Anna palaa vaan, muista että haasteet saavat oinaan kiinnostumaan. Osoita vaan että pidät hänestä olematta silti helppo. Kyllä se siitä! - köh
eräs oinas kirjoitti:
Hieno homma! Helppous ei kiehdo oinasta. Minulle eräs astrologi sanoi aikoinaan että minä en ikinä viihtyisi tasapaksussa ja tylsässä suhteessa. Olen samaa mieltä, miehessä pitää olla jotain erikoista ja suhteessa pitää olla välillä rosoakin. Pelkkä ruusuilla tanssiminen tylsän miehen kanssa ei kiehtoisi =)
Anna palaa vaan, muista että haasteet saavat oinaan kiinnostumaan. Osoita vaan että pidät hänestä olematta silti helppo. Kyllä se siitä!Kyseinen oinashenkilö kuvaili minua mysteeriksi, lisäten että se on pelkästään positiivista. Todella, itsekin nautin siitä, että suhteessa on särmää ja mystiikkaa, tiettyä viettelevää ja vaihtelevaa virittyneisyyttä. Pitää mukavasti älynkin vireänä kun saa askarrella sopivasti haasteellisten tunnekiemuroiden kanssa! Ja sen, että olen kiinnostunut, olen ilmaissut suorin suloisin sanoin! :) Tahdon kuitenkin pitää yllä myös vaikutelmaa siitä, ettei minua niin helpolla saadakaan............................. ;)
- eräs oinas
köh kirjoitti:
Kyseinen oinashenkilö kuvaili minua mysteeriksi, lisäten että se on pelkästään positiivista. Todella, itsekin nautin siitä, että suhteessa on särmää ja mystiikkaa, tiettyä viettelevää ja vaihtelevaa virittyneisyyttä. Pitää mukavasti älynkin vireänä kun saa askarrella sopivasti haasteellisten tunnekiemuroiden kanssa! Ja sen, että olen kiinnostunut, olen ilmaissut suorin suloisin sanoin! :) Tahdon kuitenkin pitää yllä myös vaikutelmaa siitä, ettei minua niin helpolla saadakaan............................. ;)
Suorista sanoista oinas ilahtuu =) Hyvä että kiinnostusta on molemmin puolin. Eiköhän se siitä lähde =) Ja pikkuisen mystiikkaa niin utelias oinas haluaa selvittää mikäs oletkaan tyttöjäsi =)
- sarvipää mies
30 vuotinen sotakin kalpenee; ainakin ajallisesti! Yhdessä on oltu jo 38 vuotta mutta vuodet eivät ole olleet helppoja.
Vesi todellakin sammuttaa tulen!
Rapunaisen ikävä puoli pitkävihaisuus = ei unohda mitään aiemmin kokemaansa ja huonon päivän tullen kaivetaan asiat esiin ja jaksetaan jankuttaa kyllästymiseen asti.
Rapunaisen tunteellisuus ei rasita mutta pitäisi hänen ymmärtää, että toisen ei ole pakko ajatella samoin eikä toimia samoin.
Ymmärrystä toisen erilaisuuden hyväksymiseen kaipaan!
Välillä on pitänyt pahimmissa tilanteissa lähteä yönselkään kävelemään ja hermoja lepuuttamaan.
Onneksi on keskustelukavereita niin naisissa kuin miehissäkin.
Sota jatkuu!
Vaihtamalla merkkiä saattaa taistelulaji vain muuttua!? ;-)- köh
Onnea ja menestystä jatkosotaan!
Toisaalta ainakin taisteluasetelma on selkeä, sen sijaan että ongelmia koituisi piilevistä ristiriidoista :D Lohdullista.....
Kieltämättä olen iloinen kuullessani, kuinka hyvin rapu on pannut kampoihin hankalana ja dominoivana pidetylle oinaalle! Kummatkin merkithän ovat johtavia, ravun ohjailu tosin enemmän epäsuoraa vallankäyttöä.
Niin, rapujen oma arvomaailma on usein niin idealistisen ehdoton, että eriäviä mielipiteitä voi olla hankala hyväksyä. Useasti tuntee tarvetta taivutella toista vaihtamaan näkemystään todistelemalla omansa paremmuutta.
Ilmeisesti oinas ei kuitenkaan ole niin tunteeton kuin usein väitetään, omalla tavallaan suojautuu samoin kuin rapukin....?
- typy
Kahden eri oinasmiehen kanssa seurusteltuani en toivottavasti enää koskaan tapaa oinasmiestä romanttisissa merkeissä! Molemmat oinaat olivat oman tien kulkijoita, vakituiseen suhteeseen kykenemättömiä eivätkä ymmärtäneen piirunkaan vertaa rapunaisen hellyyden ja hyväksymisen tarpeesta. Mutta toivotan sinulle onnea! Oinasmiestä ei missään tapauksessa kannata sitoa itseensä, silloin se pakenee. Olen samaa mieltä siitä että oinas pelkää näyttää tunteitaan, joten ehkäpä herkkä rapunainen onnistuu siinä...
- köh
...Muttei toivon mukaan ole Mission Impossible!!!
Mistähän lie moinen kyvyttömyys sitoutua johtuisi? Kaiken hyvän lisäksi oinas ilmeisesti pelkää paljastaa tunteensa ja perääntyy herkästi! On siis varsin hankalaa tehdä tuttavuutta, kun täytyy alituisesti varoa lähettämästä painostukseen viittaavaa signaalia. Oman tien kulkijoitahan ovat ravutkin ,joten ehkä yhteistä säveltä pitäisi etsiä siitä: täytyy kaiketi osoittaa, että arvostaa toisen vapautta ja itsemääräämisoikeutta. Kahletta on tämän tyypin jalkaan turha siis sovitella. Eipä silti, vaikka rapu olenkin, en itsekään vankina viihdy! - eräs oinas
köh kirjoitti:
...Muttei toivon mukaan ole Mission Impossible!!!
Mistähän lie moinen kyvyttömyys sitoutua johtuisi? Kaiken hyvän lisäksi oinas ilmeisesti pelkää paljastaa tunteensa ja perääntyy herkästi! On siis varsin hankalaa tehdä tuttavuutta, kun täytyy alituisesti varoa lähettämästä painostukseen viittaavaa signaalia. Oman tien kulkijoitahan ovat ravutkin ,joten ehkä yhteistä säveltä pitäisi etsiä siitä: täytyy kaiketi osoittaa, että arvostaa toisen vapautta ja itsemääräämisoikeutta. Kahletta on tämän tyypin jalkaan turha siis sovitella. Eipä silti, vaikka rapu olenkin, en itsekään vankina viihdy!Pakko kommentoida =) Eli tuosta sitoutumisesta. Itse olen ollut mieheni kanssa yhdessä 7 vuotta. Emme kuitenkaan ole naimisissa, kihloissa emmekä asu yhdessä. Tämä järjestely sopii meille täysin. Tosin olemme yhdessä joka päivä ja yövymme toistemme luona jatkuvasti, silti molemmilla on oma koti. En ole koskaan haaveillut häistä enkä usko että naimisiin menen koskaan. silti ole 100 % sitoutunut mieheeni. Tarvitsen omaa aikaa ja tilaa ja rapu mieheni hyväksyy sen ja nauttii itsekin yksin olosta välillä. Vapaus ei silti tarkoita sitä etteikö olisi täysin sitoutunut tai että juoksisi vieraissa. En tiedä sitten onko tuo oinaalle tyypillinen piirre, ettei kaipaa sormuksia eikä halua tulla kahlituksi...
- köh
eräs oinas kirjoitti:
Pakko kommentoida =) Eli tuosta sitoutumisesta. Itse olen ollut mieheni kanssa yhdessä 7 vuotta. Emme kuitenkaan ole naimisissa, kihloissa emmekä asu yhdessä. Tämä järjestely sopii meille täysin. Tosin olemme yhdessä joka päivä ja yövymme toistemme luona jatkuvasti, silti molemmilla on oma koti. En ole koskaan haaveillut häistä enkä usko että naimisiin menen koskaan. silti ole 100 % sitoutunut mieheeni. Tarvitsen omaa aikaa ja tilaa ja rapu mieheni hyväksyy sen ja nauttii itsekin yksin olosta välillä. Vapaus ei silti tarkoita sitä etteikö olisi täysin sitoutunut tai että juoksisi vieraissa. En tiedä sitten onko tuo oinaalle tyypillinen piirre, ettei kaipaa sormuksia eikä halua tulla kahlituksi...
Tällä hetkellä tunnen täysin samoin itsekin, omaa aikaa ja vapaus liikkua on oltava. Parhaiten suhde kai etenee, kun ei yritä pakottaa sitä väkisin muuntumaan avioliitoksi tyyliin together ever after. Omalla painollaan!
- eräs oinas
köh kirjoitti:
Tällä hetkellä tunnen täysin samoin itsekin, omaa aikaa ja vapaus liikkua on oltava. Parhaiten suhde kai etenee, kun ei yritä pakottaa sitä väkisin muuntumaan avioliitoksi tyyliin together ever after. Omalla painollaan!
Vaikutat itsenäiseltä itsekkin. Usein sanotaan ettei rapu ja oinas olisi sopiva pari oinaan vapauden halun ja ravun ripustautumisen takia. Itse en kyllä ole vielä ripustautuvaa rapua tavannut. Aika itsenäisiä hekin ovat olleet kaikki.
Hassua miten aina oinas-rapu suhteesta puhuttaessa joku vetää aina esiin Matti Nykäsen ja Mervin, hehän ovat oinas-rapu pari =) Meillä samat merkit ja hyvä että edes pientä riitaa aikaan saamme. Olemme molemmat aika rauhaa rakastavia. En voi sietää turhaa riitelyä enkä väkivaltaa. - köh
eräs oinas kirjoitti:
Vaikutat itsenäiseltä itsekkin. Usein sanotaan ettei rapu ja oinas olisi sopiva pari oinaan vapauden halun ja ravun ripustautumisen takia. Itse en kyllä ole vielä ripustautuvaa rapua tavannut. Aika itsenäisiä hekin ovat olleet kaikki.
Hassua miten aina oinas-rapu suhteesta puhuttaessa joku vetää aina esiin Matti Nykäsen ja Mervin, hehän ovat oinas-rapu pari =) Meillä samat merkit ja hyvä että edes pientä riitaa aikaan saamme. Olemme molemmat aika rauhaa rakastavia. En voi sietää turhaa riitelyä enkä väkivaltaa.Toisaalta erityisesti ravuilla voi olla taipumus ripustautua kumppaniinsa, mikäli ovat epävarmassa elämänvaiheessa. Jos rapu omaa itsetunto-ongelmia, ilmenee se usein juuri korostuneena tarpeena saada kumppanilta murheita kompensoivaa huolenpitoa. Itse pääsemässä jo tuosta pois, oppinut sen että kukin oman onnensa seppä!
- eräs rapuM
eräs oinas kirjoitti:
Hassua miten aina oinas-rapu suhteesta puhuttaessa joku vetää aina esiin Matti Nykäsen ja Mervin, hehän ovat oinas-rapu pari =) Meillä samat merkit ja hyvä että edes pientä riitaa aikaan saamme. Olemme molemmat aika rauhaa rakastavia. En voi sietää turhaa riitelyä enkä väkivaltaa.Hmm... Oinas haluaa mennävipeltää ilman rajoituksia eikä siedä "sitomista", rapu taas rakastuessaan omistautuu joskus liikaakin ja kaikki muu menettää merkityksensä. Rakastunut rapu antaa kumppanilleen kaikkensa ja odottaa sitä samaa toiseltakin. Tällöin kiistan aiheeksi usein nousee kavereitten kanssa menemiset, harrastukset ym. jutut, jotka saavat ravun tuntemaan asemansa uhatuksi. Ne ovat ikäänkuin kilpailijoita jakamattomalle huomiolle, jota rapu janoaa ;)
Toisen osapuolen mielestä tämä ehkä tuntuu ripustautumiselta, jota se ei kuitenkaan ole, rapuhan on äärettömän itsenäinen ja jääräpäinen otus pohjimmiltaan. - köh
eräs rapuM kirjoitti:
Hmm... Oinas haluaa mennävipeltää ilman rajoituksia eikä siedä "sitomista", rapu taas rakastuessaan omistautuu joskus liikaakin ja kaikki muu menettää merkityksensä. Rakastunut rapu antaa kumppanilleen kaikkensa ja odottaa sitä samaa toiseltakin. Tällöin kiistan aiheeksi usein nousee kavereitten kanssa menemiset, harrastukset ym. jutut, jotka saavat ravun tuntemaan asemansa uhatuksi. Ne ovat ikäänkuin kilpailijoita jakamattomalle huomiolle, jota rapu janoaa ;)
Toisen osapuolen mielestä tämä ehkä tuntuu ripustautumiselta, jota se ei kuitenkaan ole, rapuhan on äärettömän itsenäinen ja jääräpäinen otus pohjimmiltaan.Toden totta, ravun rakkaus voi vapaan sielun kannalta katsoen olla jopa tukahduttavaa. Rapu odottaa, että suhde menee ilman muuta kaiken edelle; miksi ihmeessä kukaan tahtoisi lähteä lätkämatsiin, kun tarjolla on ravun runollista ja kaikenvoittavaa rakkauden huumaa???? :D
Vasta ajan kuluessa rapu alkaa vaatia itselleen omaakin sosiaalista elämää.....Ja auta armias, jos kumppani silloin asettuu poikkiteloin! - ttsp
köh kirjoitti:
Toden totta, ravun rakkaus voi vapaan sielun kannalta katsoen olla jopa tukahduttavaa. Rapu odottaa, että suhde menee ilman muuta kaiken edelle; miksi ihmeessä kukaan tahtoisi lähteä lätkämatsiin, kun tarjolla on ravun runollista ja kaikenvoittavaa rakkauden huumaa???? :D
Vasta ajan kuluessa rapu alkaa vaatia itselleen omaakin sosiaalista elämää.....Ja auta armias, jos kumppani silloin asettuu poikkiteloin!kummallista, mutta minä en ilmeisesti ole tyypillinen rapu ollenkaan. Koska minä olen sellainen vipeltäjä ja tykkään bilettää ja mieheni on rauhallinen koti-iltoja viettävä oinas!!!
- eräs oinas
ttsp kirjoitti:
kummallista, mutta minä en ilmeisesti ole tyypillinen rapu ollenkaan. Koska minä olen sellainen vipeltäjä ja tykkään bilettää ja mieheni on rauhallinen koti-iltoja viettävä oinas!!!
Mikä on nousevamerkkisi, tiedätkö? entäs miehesi? Itse olen vanhemmiten tullut hyvinkin paljon koti ilta ihmiseksi vaikka oinas olenkin, nousevamerkkini kun on rapu =) Eräs rapu ystäväni on myös hyvin eläväinen ja meneväinen ihminen, johtuisikohan siitä että hänellä kuu oinaassa ja mars kaksosissa?
- ttsp
eräs oinas kirjoitti:
Mikä on nousevamerkkisi, tiedätkö? entäs miehesi? Itse olen vanhemmiten tullut hyvinkin paljon koti ilta ihmiseksi vaikka oinas olenkin, nousevamerkkini kun on rapu =) Eräs rapu ystäväni on myös hyvin eläväinen ja meneväinen ihminen, johtuisikohan siitä että hänellä kuu oinaassa ja mars kaksosissa?
Tiedän!
Nouseva merkkini on rapu
aurinko - ravussa
kuu - kaloissa
merkurius - ravussa
venus - ravussa
mars - neitsyessä
Mieheni!
nouseva merkki on leijona
aurinko - oinaassa
kuu - kaloissa
merkurius - kaloissa
venus - oinaassa
mars - kaloissa
Osaatko KÖH yhtään kertoa miten sovimme yhteen... - köh
ttsp kirjoitti:
Tiedän!
Nouseva merkkini on rapu
aurinko - ravussa
kuu - kaloissa
merkurius - ravussa
venus - ravussa
mars - neitsyessä
Mieheni!
aurinko - oinaassa
kuu - kaloissa
merkurius - kaloissa
venus - oinaassa
mars - kaloissa
Osaatko KÖH yhtään kertoa miten sovimme yhteen...Itse asiassa en tiedä edes omaa nousevaa merkkiäni! Sen selville saamiseeen ilmeisesti tarvitaan syntymäkellonaika? Mutta huokaus, voi oinaan viehätysvoimaa ja petollisuutta.
- ttsp
köh kirjoitti:
Itse asiassa en tiedä edes omaa nousevaa merkkiäni! Sen selville saamiseeen ilmeisesti tarvitaan syntymäkellonaika? Mutta huokaus, voi oinaan viehätysvoimaa ja petollisuutta.
Tuolta saat selville mikä olet nousevalta merkiltä.
www.astrologiakeskus.com - eräs rapuM
ttsp kirjoitti:
Tiedän!
Nouseva merkkini on rapu
aurinko - ravussa
kuu - kaloissa
merkurius - ravussa
venus - ravussa
mars - neitsyessä
Mieheni!
aurinko - oinaassa
kuu - kaloissa
merkurius - kaloissa
venus - oinaassa
mars - kaloissa
Osaatko KÖH yhtään kertoa miten sovimme yhteen...Eikös se ole tuo "eräs oinas", joka noista horoskoopeista tietää? Kysypäs siltä =)
- eräs oinas
ttsp kirjoitti:
Tiedän!
Nouseva merkkini on rapu
aurinko - ravussa
kuu - kaloissa
merkurius - ravussa
venus - ravussa
mars - neitsyessä
Mieheni!
aurinko - oinaassa
kuu - kaloissa
merkurius - kaloissa
venus - oinaassa
mars - kaloissa
Osaatko KÖH yhtään kertoa miten sovimme yhteen...Veikkaanpa näin =)
Miehesi onkin aikamoinen energia pommi ja tulisielu =) Hänellä on aurinko oinaassa ja nousevamerkki leijona, hänessä on paljon elinvoimaa, energiaa ja tempperamenttiä. Miehesi on varmaankin rohkea esiintymään, hän ei taida jännittää ihmisten tapaamista, vai mitä? Oinas leijona ihminen kaipaa myös ihailua ja kehuja. Älä siis säästele imarteluja =)
Hänellä on myös kartallaan kalaa, kuu kaloissa saattaa tuoda tunne elämään ailahtelevaisuutta ja herkkyyttä. Venus oinaassa saattaa tehdä hänestä intohimoisen rakastajan, hän myös saattaa olla flirtti luonne, nauttii valloitusten tekemisestä =) Merkurius kaloissa tekee yleensä ihmisestä hyvin puheliaan ja mielikuvitusrikkaan (itselläni myös merkurius kaloissa=). Onko miehesi hyvä puhuja? Sortuuko hän liioitteluun? Merkurius kaloissa saattaa myös tuoda taiteellisuutta luonteeseen.
Siinä missä miehesi tuli luonne on hyvin maskuliininen, näyttää sinun merkkisi feminiinisiltä. Aurinko ja nousevamerkki ravussa, oletko herkkä? Tyypillisesti noita merkkejä tulkitsemalla voisi sanoa että olisit aika äidillinen, huolehtivainen ja lojaali. Oikuttelevaisuutta sinussa saattaa olla myös. Toisin kuin miehesi, sinä et kaipaa liikaa huomiota itsellesi. Olet hellyyden kipeä. sinulla on myös kuu kaloissa, eli sieltä löytyy myös ailahtelevaisuutta ja herkkyyttä. Muutenkin vesipainotteinen nuo merkit. Vesi liitetään usein tunteisiin, herkkyyteen.
aurinko merkit teillä ei oppikirjojen mukaan ole kaikista sopivammat, Rapu ja oinas. Muuten näyttääkin aika sopivilta, näyttäisi että tunneasioissa ja kommunikoinnissa olisitte samoilla aaltopituuksilla. En näkisi että suhteenne olisi näiden perusteella tuhoon tuomittu =) Molemmilla vesi elementtiä joten miehesikään ehkä ei ole niin jyrkkä ja jyräävä niinkuin tulimerkit yleensä. Miehesi tosin saattaa oudoksua joskus sinun herkkyyttäsi ja sitä että loukkaannut, tuli ja vesi ovat silti melko erilaiset. - köh
ttsp kirjoitti:
Tuolta saat selville mikä olet nousevalta merkiltä.
www.astrologiakeskus.comKiitos vinkistä, sain selville että olen rapu myös nousevalta merkiltäni! Hetkinen, mitähän muuta... Ainakin Venus kaksosissa, sen mukaan en ole kovin uskollista tyyppiä! Lisäksi pikatulkinnan mukaan mm. taipuvaisuutta jopa liialliseen pohdiskeluun ja tilanneanalysointiin, mutta toisaalta "heittäytyväisyyttä".
- eräs oinas
köh kirjoitti:
Kiitos vinkistä, sain selville että olen rapu myös nousevalta merkiltäni! Hetkinen, mitähän muuta... Ainakin Venus kaksosissa, sen mukaan en ole kovin uskollista tyyppiä! Lisäksi pikatulkinnan mukaan mm. taipuvaisuutta jopa liialliseen pohdiskeluun ja tilanneanalysointiin, mutta toisaalta "heittäytyväisyyttä".
Hmmm, olet myös nouseva rapu =) eli rapumaiset piirteet korostuu paljonkin sinussa. Venus kaksosissa tekee sinusta leikkisän rakastajan, flirttailijaa sinusta saattaa myös löytyä =) Taipuvaisuutta kenties uskottomuuteen muttei välttämättä, joillain se kyllä pitää paikkaansa, esim. David beckhamilla on venus kaksosissa.
Saatat hyvinkin olla samalla aaltopituudella oinas miehen kanssa, sillä venus kaksosissa tuo rakkaus elämään vauhdikkuutta ja yllätyksellisyyttä, siitä oinas pitää =) Omalla miehelläni on myös venus kaksosissa, tulipa vaan mieleen. - köh
köh kirjoitti:
Kiitos vinkistä, sain selville että olen rapu myös nousevalta merkiltäni! Hetkinen, mitähän muuta... Ainakin Venus kaksosissa, sen mukaan en ole kovin uskollista tyyppiä! Lisäksi pikatulkinnan mukaan mm. taipuvaisuutta jopa liialliseen pohdiskeluun ja tilanneanalysointiin, mutta toisaalta "heittäytyväisyyttä".
Niin, minulla aurinko ja merkurius ravussa, kuu ja venus kaksosissa sekä mars vaa´assa. Pikatulkinta pitääkin monelta osin paikkansa: ehdoton tunnetyyppi, joka osaa ilmaista kiintymyksensä mutta kaipaa alituista vaihtelua (tulkinnan sanoja lainaten: "Uskollisuus! Mitä se oikein on? ")ja tuntemukset heilahtelevat laidasta toiseen. Myös kommunikoinnissani pyrin vetoamaan toisen tunteisiin ja osaan karttani mukaan ilmaistakin rakkauteni niin koskettavasti, ettei kukaan voi jäädä kylmäksi.
EI EDES OINAS! - eräs oinas
köh kirjoitti:
Niin, minulla aurinko ja merkurius ravussa, kuu ja venus kaksosissa sekä mars vaa´assa. Pikatulkinta pitääkin monelta osin paikkansa: ehdoton tunnetyyppi, joka osaa ilmaista kiintymyksensä mutta kaipaa alituista vaihtelua (tulkinnan sanoja lainaten: "Uskollisuus! Mitä se oikein on? ")ja tuntemukset heilahtelevat laidasta toiseen. Myös kommunikoinnissani pyrin vetoamaan toisen tunteisiin ja osaan karttani mukaan ilmaistakin rakkauteni niin koskettavasti, ettei kukaan voi jäädä kylmäksi.
EI EDES OINAS!=) Kaksonen kartallasi voi todellakin tuoda vaihtelunhalua, levottomuutta ja eläväisyyttä. Tuo kaksonen kartalla on hyvä juttu ajatellen oinastasi, sillä oinas ja kaksonenhan oppikirjojen mukaan sopii hyvin yhteen, jos sinun kartallasi on vahvasti tuota kaksosta niin sehän on aina plussaa =) elikkä et ehkä ole niin perinteinen rapu, vaan sinusta löytyy eläväisyyttä.
- köh
eräs oinas kirjoitti:
=) Kaksonen kartallasi voi todellakin tuoda vaihtelunhalua, levottomuutta ja eläväisyyttä. Tuo kaksonen kartalla on hyvä juttu ajatellen oinastasi, sillä oinas ja kaksonenhan oppikirjojen mukaan sopii hyvin yhteen, jos sinun kartallasi on vahvasti tuota kaksosta niin sehän on aina plussaa =) elikkä et ehkä ole niin perinteinen rapu, vaan sinusta löytyy eläväisyyttä.
Rapumaisia piirteitä kyllä havaittavissa esim. lämpimässä suhteessa läheisiin ja herkkyydessä ym. Toisaalta koti on tärkeä paikka ja sinne on kiva käpertyä, mutta vasta morkkiksen kourissa hurjan viikonlopun jälkeen!!! :D Ehdottomasti menoa, jännitystä, vaihtelua ja seikkailuja on elämässä oltava! Tunteisiin liittyvää epävarmuutta tosin siedän huonosti, vaikka tykkäänkin välillä "pelailla".
- eräs rapuM
eräs oinas kirjoitti:
Hmmm, olet myös nouseva rapu =) eli rapumaiset piirteet korostuu paljonkin sinussa. Venus kaksosissa tekee sinusta leikkisän rakastajan, flirttailijaa sinusta saattaa myös löytyä =) Taipuvaisuutta kenties uskottomuuteen muttei välttämättä, joillain se kyllä pitää paikkaansa, esim. David beckhamilla on venus kaksosissa.
Saatat hyvinkin olla samalla aaltopituudella oinas miehen kanssa, sillä venus kaksosissa tuo rakkaus elämään vauhdikkuutta ja yllätyksellisyyttä, siitä oinas pitää =) Omalla miehelläni on myös venus kaksosissa, tulipa vaan mieleen.Täällähän ny kunnon analysointi on menos =)
Minäkin sitten varovasti nakkaan omat kauhani soppaan, jos vaikka hitusen jotain viittisit niistä sanoa. Elikkäs siis näin:
nainen:
aurinko-oinas
nouseva härkä
kuu neitsyessä
merkurius kaloissa
venus oinaassa
mars härässä
mies:
aurinkorapu
nouseva vaaka
kuu kaloissa
merkurius kaksosissa
venus härässä
mars jousimiehessä
Yhteensopivuus ainakin näin maallikkotuntumalta on ällistyttävän hyvä ;) Mutta entäpä sitten merkkienvalossa? - eräs oinas
eräs rapuM kirjoitti:
Täällähän ny kunnon analysointi on menos =)
Minäkin sitten varovasti nakkaan omat kauhani soppaan, jos vaikka hitusen jotain viittisit niistä sanoa. Elikkäs siis näin:
nainen:
aurinko-oinas
nouseva härkä
kuu neitsyessä
merkurius kaloissa
venus oinaassa
mars härässä
mies:
aurinkorapu
nouseva vaaka
kuu kaloissa
merkurius kaksosissa
venus härässä
mars jousimiehessä
Yhteensopivuus ainakin näin maallikkotuntumalta on ällistyttävän hyvä ;) Mutta entäpä sitten merkkienvalossa?No katsotaanpa =) Onhan tämä ihan kivaa kertoa ihmisestä pelkkien merkkien perusteella, vaikka enhän minä teitä tunne =) Vaikka merkit eivät sopisikaan yhteen niin kyllä se voi olla oikein hyvä, kokemusta on =)
no niin...
Naisesi on oinas, eläväinen, energinen ja innokas. Nousevamerkki on kuitenkin Härkä, erilainen kuin oinas. Jos naisesi on yli kolmekymppinen niin hänestä saattaa löytyä jo paljon härkämäisiä piirteitä, nousevan merkin vaikutus voimistuu iän myötä. siinä missä oinas painelee eteenpäin vauhdilla ja innokkuudella, on härkä taas hidas, harkitseva, jalat maassa tyyppinen ja nautinnonhaluinen. Nouseva härkä saattaisi tuoda aistillisuutta, maltillisuutta luonteeseen, ehkä realistisuutta.
Onko hän analyyttinen ihminen? Kuu neitsyet saattavat loputtomiin analysoida omiaan ja muiden tunteita. Heillä saattaa olla vaikeuksia ilmaista selkeästi tunteitaan, siksi mielikuva kuu neitsyestä voi olla kylmä. se ei kuitenkaan tarkoita etteikö pinnan alla olisi suuriakin tunteita.
Puheliaisuutta, mielikuvitusta toisi tuo merkurius kaloissa. Kenties taiteellista lahjakkuutta?
Venus oinaassa, intohimoa, flirttailua, häneen on helppo ihastua. Hän saattaa olla kaikki nyt ja heti tyyppejä myös rakkaudessa, nauttii haasteista, tylsä mies ei häntä pidä =)
Sinä vaikutat merkkien perusteella hyvin helposti lähestyttävältä. Rapu on lojaali, hauska ja sympaattinen, oikuttelevakin ja omistushaluinen. nouseva vaaka taas on sosiaalinen, avoin, ystävällinen, esteettinen tyyppi, kenties taiteellinen. Nousevanmerkin vaikutus voimistuu iän myötä.
Tunne elämäsi voi olla herkkää, ailahtelevaisuutta saattaa tunteistasi löytyä, kuu kalat ja aurinko merkkinä rapu.
Juttu lentää sinultakin, merkurius kaksosissa. Vaikuttaa että olisit hyvinkin puhelias, hyvä jutun kertoja, mielikuvitus on myös varmasti rikasta ja olisit loistava myynti mies =) Saat vakuutettua puheillasi ihmiset.
Rakkaus ja erotiikka on sinulle aistillista, maata järisyttävää. Venus härässä, härkä on yksi nautinnonhaluisimmista merkeistä. toimeliaisuutta tulee tuosta mars jousimiehessä.
Eli miten sopisi yhteen =)
Naisellasi oli venus oinaassa, nopeaa intohimoa ja toimintaa, sinulla taas härässä, hidas nautiskelija. Ne eivät oikein kohtaa, toisaalta naisesi on nouseva härkä josta tulee sitä aistillisuutta ja nautinnonhalua myös.
Tunne elämä näyttäisi teille aika hyvältä, kalat ja neitsyt, haaveilija ja realisti, maa ja vesi. Vastakohdat täydentävät.
molemmilla todennäköisesti runsaasti huumoria ja mielikuvitusta. Tuskin kyhjötätte hiljaa =)
Kaikenkaikkiaan ihan ok, oinaan nopeus ja kiivaus saattaa rauhoittua nousevan merkin myötä (härkä) ja rapu voi saada potkua juuri mars jousimiehestä sekä nousevasta merkistään joka on vaaka (oinaan vastamerkki), vaakahan tunnetusti nauttii sosiaalisista tapahtumista. Vastakohtia jotka täydentävät toisiaan, myös samanlaisuutta teissä olisi. - eräs rapuM
eräs oinas kirjoitti:
No katsotaanpa =) Onhan tämä ihan kivaa kertoa ihmisestä pelkkien merkkien perusteella, vaikka enhän minä teitä tunne =) Vaikka merkit eivät sopisikaan yhteen niin kyllä se voi olla oikein hyvä, kokemusta on =)
no niin...
Naisesi on oinas, eläväinen, energinen ja innokas. Nousevamerkki on kuitenkin Härkä, erilainen kuin oinas. Jos naisesi on yli kolmekymppinen niin hänestä saattaa löytyä jo paljon härkämäisiä piirteitä, nousevan merkin vaikutus voimistuu iän myötä. siinä missä oinas painelee eteenpäin vauhdilla ja innokkuudella, on härkä taas hidas, harkitseva, jalat maassa tyyppinen ja nautinnonhaluinen. Nouseva härkä saattaisi tuoda aistillisuutta, maltillisuutta luonteeseen, ehkä realistisuutta.
Onko hän analyyttinen ihminen? Kuu neitsyet saattavat loputtomiin analysoida omiaan ja muiden tunteita. Heillä saattaa olla vaikeuksia ilmaista selkeästi tunteitaan, siksi mielikuva kuu neitsyestä voi olla kylmä. se ei kuitenkaan tarkoita etteikö pinnan alla olisi suuriakin tunteita.
Puheliaisuutta, mielikuvitusta toisi tuo merkurius kaloissa. Kenties taiteellista lahjakkuutta?
Venus oinaassa, intohimoa, flirttailua, häneen on helppo ihastua. Hän saattaa olla kaikki nyt ja heti tyyppejä myös rakkaudessa, nauttii haasteista, tylsä mies ei häntä pidä =)
Sinä vaikutat merkkien perusteella hyvin helposti lähestyttävältä. Rapu on lojaali, hauska ja sympaattinen, oikuttelevakin ja omistushaluinen. nouseva vaaka taas on sosiaalinen, avoin, ystävällinen, esteettinen tyyppi, kenties taiteellinen. Nousevanmerkin vaikutus voimistuu iän myötä.
Tunne elämäsi voi olla herkkää, ailahtelevaisuutta saattaa tunteistasi löytyä, kuu kalat ja aurinko merkkinä rapu.
Juttu lentää sinultakin, merkurius kaksosissa. Vaikuttaa että olisit hyvinkin puhelias, hyvä jutun kertoja, mielikuvitus on myös varmasti rikasta ja olisit loistava myynti mies =) Saat vakuutettua puheillasi ihmiset.
Rakkaus ja erotiikka on sinulle aistillista, maata järisyttävää. Venus härässä, härkä on yksi nautinnonhaluisimmista merkeistä. toimeliaisuutta tulee tuosta mars jousimiehessä.
Naisellasi oli venus oinaassa, nopeaa intohimoa ja toimintaa, sinulla taas härässä, hidas nautiskelija. Ne eivät oikein kohtaa, toisaalta naisesi on nouseva härkä josta tulee sitä aistillisuutta ja nautinnonhalua myös.
Tunne elämä näyttäisi teille aika hyvältä, kalat ja neitsyt, haaveilija ja realisti, maa ja vesi. Vastakohdat täydentävät.
molemmilla todennäköisesti runsaasti huumoria ja mielikuvitusta. Tuskin kyhjötätte hiljaa =)
Kaikenkaikkiaan ihan ok, oinaan nopeus ja kiivaus saattaa rauhoittua nousevan merkin myötä (härkä) ja rapu voi saada potkua juuri mars jousimiehestä sekä nousevasta merkistään joka on vaaka (oinaan vastamerkki), vaakahan tunnetusti nauttii sosiaalisista tapahtumista. Vastakohtia jotka täydentävät toisiaan, myös samanlaisuutta teissä olisi.Kiitos ja pokkaus!
Ei vallan väärään osunu kommenttis. Yli kolmekymppisiä ollaan ja huumori ja juttu luistaa molemmilla (ainakin yhdessä). Hänen nauravaiseen ja positiiviseen olemukseensa oli helppo ihastua ensisilmäyksellä. Eikä tosiaan hiljaista kyhjötystä ole, vaan naurua ja juttua aivan "tyhjästäkin" riittää tuntitolkulla =) Aistikkaita, nautinnonhaluisia ja herkkiä molemmat, kylmiä meistä ei saisi tekemälläkään. Erityisen totta oli se, kun sanoit ettei tylsä (eikä nössö) mies häntä pysty pitämään. Olen kuulemma lepertävä hoivaaja ja raivoisa hyökyaalto samassa paketissa, ja hauskaksi sanasepoksikin on kehuttu =)
Hänessä kuuneitsyen analyyttinen tunteiden analysointi näkyy kyllä erittäin ristiriitaisena käytöksenä. Tunteet ja järki taistelevat keskenään ja kääntävät tuulensuunnan aivan yhtäkkiä ilman mitään selvää selitystä. Eikä hän edes itse osaa sitä sanoiksi pukea =) Mutta silti aivan hurmaava ihminen!
Tattista sulle analyysistäsi vielä kerran! - eräs oinas
eräs rapuM kirjoitti:
Kiitos ja pokkaus!
Ei vallan väärään osunu kommenttis. Yli kolmekymppisiä ollaan ja huumori ja juttu luistaa molemmilla (ainakin yhdessä). Hänen nauravaiseen ja positiiviseen olemukseensa oli helppo ihastua ensisilmäyksellä. Eikä tosiaan hiljaista kyhjötystä ole, vaan naurua ja juttua aivan "tyhjästäkin" riittää tuntitolkulla =) Aistikkaita, nautinnonhaluisia ja herkkiä molemmat, kylmiä meistä ei saisi tekemälläkään. Erityisen totta oli se, kun sanoit ettei tylsä (eikä nössö) mies häntä pysty pitämään. Olen kuulemma lepertävä hoivaaja ja raivoisa hyökyaalto samassa paketissa, ja hauskaksi sanasepoksikin on kehuttu =)
Hänessä kuuneitsyen analyyttinen tunteiden analysointi näkyy kyllä erittäin ristiriitaisena käytöksenä. Tunteet ja järki taistelevat keskenään ja kääntävät tuulensuunnan aivan yhtäkkiä ilman mitään selvää selitystä. Eikä hän edes itse osaa sitä sanoiksi pukea =) Mutta silti aivan hurmaava ihminen!
Tattista sulle analyysistäsi vielä kerran!Kiva että meni sinnepäin =) Olette varmasti oikein hyvä pari, jopa tähtien mukaan, tasapainoa ja täydentäviä vastakohtia =)
- UTELIAS KAKSONEN
eräs oinas kirjoitti:
No katsotaanpa =) Onhan tämä ihan kivaa kertoa ihmisestä pelkkien merkkien perusteella, vaikka enhän minä teitä tunne =) Vaikka merkit eivät sopisikaan yhteen niin kyllä se voi olla oikein hyvä, kokemusta on =)
no niin...
Kaikenkaikkiaan ihan ok, oinaan nopeus ja kiivaus saattaa rauhoittua nousevan merkin myötä (härkä) ja rapu voi saada potkua juuri mars jousimiehestä sekä nousevasta merkistään joka on vaaka (oinaan vastamerkki), vaakahan tunnetusti nauttii sosiaalisista tapahtumista. Vastakohtia jotka täydentävät toisiaan, myös samanlaisuutta teissä olisi.moi mitä kerrottavaa minulle uleliaisuutta ja mielenkiinnolla kiitos.
aurinko,kuu ja merkurus =kaksoset huone 10.vesus huone 9,oinas. mars,vaaka huone2.jupiter skorp.huone3.saturnus vaaka huone3.uranus jousim,huone4 neptusjousimies huone4.pluto vaaka huone3. chiron härkä huone10.ceres skorp,huone4. palas vaaka huone2. juno kauris huone5. vesta vesim,huone6. kuunsolmu rapu huone11. vertex kauris huone5. TOISELLA KERTAA LOPUT, KIITOS JO ETUKÄTEEN. - tyttö<3
eräs rapuM kirjoitti:
Kiitos ja pokkaus!
Tattista sulle analyysistäsi vielä kerran!mäkin oon kuuneitsyt...sä tunnuit tietävän asiasta jotakin olisitko nniiin kiltti ja ihana että kertoisit mullekkin koska en tiedä itse.
- lina
ei tuu mitään..rapu saa vaan kärsiä kun oinaalla ei ole halua tyydyttää tämän tarpeita kun on niin kiire tyydyttää omat tarpeensa...seksi on hyvää.. niin kauan kun tapailette se hurmaa sut mut jos rupeette seurustelee niin jäät kakkoseks tai kolmoseks muitten harrastusten takia...jos se on oikee sika niin sit sust tulee äiti,tarpeen tyydyttäjä ja unilelu... jos päätät valita oinaan elämän kumppaniks ni en voi muuta sanoo ku et voimia ja pärjäile...
- köh
Jaa-a,aika ankara tuomio sinulla Iina. Omaat asiasta varmasti kyllä omakohtaista kokemusta. Melko lyhyt on tähänastinen tuttavuuteeni minut hurmanneeseen oinaaseen, mutta epätoivoa on ajoittain jo ilmassa ollut! :D
Jatkan sitten huomenna, C U ! - eräs oinas
Ikävää että sinulla on noin huono oinas kokemus. Itselläni ei niinkään paljoa ole oinas miehistä kokemusta muina kuin ystävinä. Helpoimpia merkkejä oinas ei todellakaan ole, onneksi rapu mieheni ymmärtää jo minua hyvin, ja minä häntä, onhan ravuillakin omat omituisuutensa =) Toivottavasti sinua onnistaa paremmin jatkossa!
- köh
eräs oinas kirjoitti:
Ikävää että sinulla on noin huono oinas kokemus. Itselläni ei niinkään paljoa ole oinas miehistä kokemusta muina kuin ystävinä. Helpoimpia merkkejä oinas ei todellakaan ole, onneksi rapu mieheni ymmärtää jo minua hyvin, ja minä häntä, onhan ravuillakin omat omituisuutensa =) Toivottavasti sinua onnistaa paremmin jatkossa!
Niin, toki ajoittain tuttavuudessani oinasmieheen on ilmennyt lieviä hankaluuksia, sillä hän ei ehkä aina ole reagoinut toivomallan tavalla tai osoittanut yhtäläistä aktiivisuutta. Nyt kuitenkin otettu jälleen askel eteenpäin ja asiat näyttävät varsin valoisilta :) Missään vaiheessa en ole toivoani menettänytkään!
Joten show continues....... - rapuliini
köh kirjoitti:
Niin, toki ajoittain tuttavuudessani oinasmieheen on ilmennyt lieviä hankaluuksia, sillä hän ei ehkä aina ole reagoinut toivomallan tavalla tai osoittanut yhtäläistä aktiivisuutta. Nyt kuitenkin otettu jälleen askel eteenpäin ja asiat näyttävät varsin valoisilta :) Missään vaiheessa en ole toivoani menettänytkään!
Joten show continues.......Tuo tuntuu enemmän kuin tutulta: oinasmies hurmaava ja mukava, huomenna kylmä ja etäinen. Sitten taas parin viikon kuluttua hurmaava ja mukava, sitten kylmä ja etäinen. Viisi kuukautta samaa vuoristorataa, ja vieläkään en tiedä, mitä hänelle merkitsen vai merkitsenkö mitään? Puhumattakaan siitä, missä mennään. Huh, luovutan jo.
- lina
köh kirjoitti:
Jaa-a,aika ankara tuomio sinulla Iina. Omaat asiasta varmasti kyllä omakohtaista kokemusta. Melko lyhyt on tähänastinen tuttavuuteeni minut hurmanneeseen oinaaseen, mutta epätoivoa on ajoittain jo ilmassa ollut! :D
Jatkan sitten huomenna, C U !omaan kyllä...kolmen eri oinaan kanssa.. ystävinä ne on loistavii mut omana miehenä *huoh* niil on yhtenä ongelmana se et ne ei osaa puhuu omist tunteistaan ja aivotuksista kauheen rehellisesti ja sit ne pakottaa aina puhuu omista jutuista..ja sit ne olttaa et jos sattuu olee rankka päivä takana ni jotain yli kamalaa.. koitetaan me rapu naiset kestää noita oinas miehiä... :) kaikille kaikkea hyvää.. :)
- lina
eräs oinas kirjoitti:
mulla on kokemusta vain oinas miehistä.. ja kirjotinkin siltä kannalta..anteeksi etten osannut ilmaista asiaa oikein...täytyy varmaan keskustella jonkun rapu miehen kanssa ja vertailla tämän kokemuksia oinas naisen kanssa.. :) sinun kertomasi mukaan teillä menee hyvin olen siitä teidän puolesta onnellinen :)
- eräs oinas
lina kirjoitti:
mulla on kokemusta vain oinas miehistä.. ja kirjotinkin siltä kannalta..anteeksi etten osannut ilmaista asiaa oikein...täytyy varmaan keskustella jonkun rapu miehen kanssa ja vertailla tämän kokemuksia oinas naisen kanssa.. :) sinun kertomasi mukaan teillä menee hyvin olen siitä teidän puolesta onnellinen :)
Juu, meillä elo kyllä sujuu =)
Eräs rapu ystäväni aikoinaan sanoi että hän luuli minua toisenlaiseksi ihmiseksi aluksi, hän näki ensin kovaäänisen pässin mutta kun opimme tuntemaan toisemme hän huomasi että oikeasti olen ihan mukava lammas enkä lainkaan pelottava =)
Toivottavasti saat jatkossa parempia "oinaskokemuksia" =) - lina
rapuliini kirjoitti:
Tuo tuntuu enemmän kuin tutulta: oinasmies hurmaava ja mukava, huomenna kylmä ja etäinen. Sitten taas parin viikon kuluttua hurmaava ja mukava, sitten kylmä ja etäinen. Viisi kuukautta samaa vuoristorataa, ja vieläkään en tiedä, mitä hänelle merkitsen vai merkitsenkö mitään? Puhumattakaan siitä, missä mennään. Huh, luovutan jo.
musta vähän tuntuu et oot törmänny pahimman laatuseen oinaaseen..
tuntuuko susta koskaan et oot pelkkä seksi lelu (siis jos olette edenneet seksuaaliseen kanssakäymiseen)tai ajantappo kone?onko hänellä joitakin asiota jotka menevät reippaasti sun edelle?
jos näin on suosittelen välitöntä vetäytymistä...vieläkun on joitakin hyviä muistoja.. oinaaseen tutustumiseen kannattaa ottaa aikaa ja sitten vasta miettiä onko tämä se mitä haluan vai saanko hänestä ylimmän ystävän,sillä oinaille (tai ainakin suurimmalle osalle heistä) ystävät ohittavat seurustelu kumppanin...
voimia sinulle - rapuliini
lina kirjoitti:
musta vähän tuntuu et oot törmänny pahimman laatuseen oinaaseen..
tuntuuko susta koskaan et oot pelkkä seksi lelu (siis jos olette edenneet seksuaaliseen kanssakäymiseen)tai ajantappo kone?onko hänellä joitakin asiota jotka menevät reippaasti sun edelle?
jos näin on suosittelen välitöntä vetäytymistä...vieläkun on joitakin hyviä muistoja.. oinaaseen tutustumiseen kannattaa ottaa aikaa ja sitten vasta miettiä onko tämä se mitä haluan vai saanko hänestä ylimmän ystävän,sillä oinaille (tai ainakin suurimmalle osalle heistä) ystävät ohittavat seurustelu kumppanin...
voimia sinulleKiitos kommentista. Tiedän itsekin, että suhde on tuhoon tuomittu, sillä me ravut olemme tunteellista ja herkkää porukkaa (minä itse) ja tarvitsemme hellyyttä ja läheisyyttä. Oinasmies, jota tapailen (myös intiimisti), on aivan toista maata. Hellää sanaa ei kuulu, paijauksia ei näy! Siksi sanoinkin, että luovutan. Mutta kun itse pidän taukoa viesteissä ja yhteydenotoissa, niin kylläpä viestiä alkaa virrata tänne päin! Toivotontako? Alan jo uskoa niin, viisi kuukautta tätä "helvettiä" on jo liikaa... Toivon hyvää joulua Sinulle!
- eräs oinas
rapuliini kirjoitti:
Kiitos kommentista. Tiedän itsekin, että suhde on tuhoon tuomittu, sillä me ravut olemme tunteellista ja herkkää porukkaa (minä itse) ja tarvitsemme hellyyttä ja läheisyyttä. Oinasmies, jota tapailen (myös intiimisti), on aivan toista maata. Hellää sanaa ei kuulu, paijauksia ei näy! Siksi sanoinkin, että luovutan. Mutta kun itse pidän taukoa viesteissä ja yhteydenotoissa, niin kylläpä viestiä alkaa virrata tänne päin! Toivotontako? Alan jo uskoa niin, viisi kuukautta tätä "helvettiä" on jo liikaa... Toivon hyvää joulua Sinulle!
Suosittelen että pistätte kovan kovaa vastaan. Oinaan saa aisoihin kunhan ei anna hänen pompotella itseään. Pistäkää hanttiin =)
Hyvää joulua teille! - eräs rapuM
eräs oinas kirjoitti:
Suosittelen että pistätte kovan kovaa vastaan. Oinaan saa aisoihin kunhan ei anna hänen pompotella itseään. Pistäkää hanttiin =)
Hyvää joulua teille!Totta puhut! Oinaalle pitää näyttää, mistä kana pissii, muuten arvostusta ei irtoa. Kunnon raivopuuska välillä ja oikku aivan kehrää, kun saa arvoisensa vastuksen ;)
- eräs oinas
eräs rapuM kirjoitti:
Totta puhut! Oinaalle pitää näyttää, mistä kana pissii, muuten arvostusta ei irtoa. Kunnon raivopuuska välillä ja oikku aivan kehrää, kun saa arvoisensa vastuksen ;)
Oinas nauttii toisinaan pikku sananvaihdosta =)
Vastusta on pystyttävä antamaan, arvostusta ei hiljaisille hissukoille heru =) Ja yksinään on ikävä riidellä, kaksin aina kaunihimpi. Tosin osaan riidellä myös yksikseni hyvin lahjakkaasti... On se varmaan näky, oinas kaapimassa kaviollaan maata silmät leiskuen ja rapu sakset pystyssä antamassa vastusta =) - rapuliini
eräs oinas kirjoitti:
Oinas nauttii toisinaan pikku sananvaihdosta =)
Vastusta on pystyttävä antamaan, arvostusta ei hiljaisille hissukoille heru =) Ja yksinään on ikävä riidellä, kaksin aina kaunihimpi. Tosin osaan riidellä myös yksikseni hyvin lahjakkaasti... On se varmaan näky, oinas kaapimassa kaviollaan maata silmät leiskuen ja rapu sakset pystyssä antamassa vastusta =)taitaa mättääkin, kun vastusta annan! Silloin "oinaani" loukkaantuu. Mutta aina tulee sitten "takaisin", ja käyttäytyy, kuin mitään ei olisi tapahtunut!
- lina
rapuliini kirjoitti:
Kiitos kommentista. Tiedän itsekin, että suhde on tuhoon tuomittu, sillä me ravut olemme tunteellista ja herkkää porukkaa (minä itse) ja tarvitsemme hellyyttä ja läheisyyttä. Oinasmies, jota tapailen (myös intiimisti), on aivan toista maata. Hellää sanaa ei kuulu, paijauksia ei näy! Siksi sanoinkin, että luovutan. Mutta kun itse pidän taukoa viesteissä ja yhteydenotoissa, niin kylläpä viestiä alkaa virrata tänne päin! Toivotontako? Alan jo uskoa niin, viisi kuukautta tätä "helvettiä" on jo liikaa... Toivon hyvää joulua Sinulle!
harmaillista kun sulle on käyny näin... :(
yritä jaksaa toivon voimia sulle..
jos sust tuntuu et sä et jaksa ni lopeta yhteyden pito.. sä oot sun elämäs päähenkilö ,siis SÄ oot tärkein!!!
joulua sinullekkin *hali* - rapuliini
lina kirjoitti:
harmaillista kun sulle on käyny näin... :(
yritä jaksaa toivon voimia sulle..
jos sust tuntuu et sä et jaksa ni lopeta yhteyden pito.. sä oot sun elämäs päähenkilö ,siis SÄ oot tärkein!!!
joulua sinullekkin *hali*Lopettaisin yhteydenpidon, ja välillä päätänkin niin. Mutta olen niin ihastunut häneen:)!!!
- lina
rapuliini kirjoitti:
Lopettaisin yhteydenpidon, ja välillä päätänkin niin. Mutta olen niin ihastunut häneen:)!!!
mieti et onko se kaiken sen kuvailemasi tuskan arvosta.. ota paperi ja kirjota siihen kaikki plussat ja miinukset (totuuden mukasesti) kato kumpii on enemmän ja tee sitten päätös. saanko udella sinun ja hänen ikäänsä?
- rapuliini
lina kirjoitti:
mieti et onko se kaiken sen kuvailemasi tuskan arvosta.. ota paperi ja kirjota siihen kaikki plussat ja miinukset (totuuden mukasesti) kato kumpii on enemmän ja tee sitten päätös. saanko udella sinun ja hänen ikäänsä?
on kummallakin 40! Eli ei ihan nuoria enää...
- lina
eräs rapuM kirjoitti:
Totta puhut! Oinaalle pitää näyttää, mistä kana pissii, muuten arvostusta ei irtoa. Kunnon raivopuuska välillä ja oikku aivan kehrää, kun saa arvoisensa vastuksen ;)
tuoata asiasta olen kanssasi täysin samaa mieltä..molemmat ovat johtavia merkkejä joten kahnauksilta ei voi välttyä! :)
- rapuliini
lina kirjoitti:
tuoata asiasta olen kanssasi täysin samaa mieltä..molemmat ovat johtavia merkkejä joten kahnauksilta ei voi välttyä! :)
Tässä on tilanne taas muuttunut... emme ole nähneet vähään aikaan. Mutta sähköpostitse viestit kulkevat... hän on kuulemma "erakko", mutta en ihan itse allekirjoittaisi sitä. Saa nähdä, kerran torjuin hänet jo... ehkä pääsen jossain vaiheessa kokonaan eroon. Sillä onnellinen en ole tässä tilanteessa, vaikka haluaisinkin hänen syliinsä. Joku ylpeys mullakin!
- lina
rapuliini kirjoitti:
Tässä on tilanne taas muuttunut... emme ole nähneet vähään aikaan. Mutta sähköpostitse viestit kulkevat... hän on kuulemma "erakko", mutta en ihan itse allekirjoittaisi sitä. Saa nähdä, kerran torjuin hänet jo... ehkä pääsen jossain vaiheessa kokonaan eroon. Sillä onnellinen en ole tässä tilanteessa, vaikka haluaisinkin hänen syliinsä. Joku ylpeys mullakin!
olen samaa mieltä kanssasi..jos et ole onnellinen,teet päätöksiä että pääsisit päämäärääsi eli olemaan onnellinen,sillä sehän on jokaisen ihmisen päämäärä. kaikki ihmiset on saman arvoisia. älä anna jukuri pään viedä oman arvon tunnetta sinulta!
voimia. - lina
eräs oinas kirjoitti:
Juu, meillä elo kyllä sujuu =)
Eräs rapu ystäväni aikoinaan sanoi että hän luuli minua toisenlaiseksi ihmiseksi aluksi, hän näki ensin kovaäänisen pässin mutta kun opimme tuntemaan toisemme hän huomasi että oikeasti olen ihan mukava lammas enkä lainkaan pelottava =)
Toivottavasti saat jatkossa parempia "oinaskokemuksia" =)ainahan sitä toivoa sopii... :)
- köh
Luin nimimerkille "Eräs rapuM" kirjoittamasi astrologisen analyysin, ja olin syvästi vaikuttunut asiantuntemuksestasi. Pyydänkin ,ehtisitkö pikaisesti analysoida minunkin karttaani muutamien seuraavassa tarjoamieni tietojen perusteella? Tiedän, että samankaltaisia kyselijöitä on joka paikassa näillä palstoilla, mutta olisin joka tapauksessa kiitollinen mikäli sinä tai joku muu yhtä perehtynyt ehtisi jossain vaiheessa sanoa painavan sanansa! :)
Miljoonat kiitokset jo etukäteen!
Eli: Nouseva rapu, aurinko ja Merkurius ravussa. Kuu ja Venus kaksosissa. Mars, Saturnus ja Pluto vaa´assa. Uranus ja Neptunus jousimiehessä. Jupiter skorpionissa.
Lisäksi: Huoneet 1-4 ravussa, huone 5 leijonassa, huone 6 neitsyessä, huoneet 7-10 kauriissa, huone 11 vesimiehessä, huone 12 kaloissa.
Aurinko huoneessa 4. Merkurius huoneessa 2. Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus ja Pluto huoneessa 6. Kuu ja Venus huoneessa 12.
Entäpä mitä tarkoittavat Fortune ja South node??? Ne oinaassa. Eivät ilmeisesti merkityksellisiä.- eräs oinas
Yritetään, mutta olen tosiaan ihan amatööri näissä. Nämä asiat kiinnostavat ja siksi olen yrittänyt lukea niistä paljon. Kokeillaan =) Kerro osuuko ollenkaan oikeaan.
Nousevamerkki ravussa, nouseva merkki alkaa voimistua yli kolmenkympin ikäisenä, mitä vanhemmaksi tulet sitä rapumaisempi sinusta pitäisi tulla. Toki sinussa rapua löytyy muutenkin jo silla aurinkomerkkisikin on rapu.
Nousevamerkki yleensä kuvaa sitä miten muut ihmiset sinut näkevät ja miten tuot esille itseäsi. Nouseva rapu on usein äidillisen ja hoivaavan oloinen, kannat ehkä huolta ystävistäsi ja perheestäsi. Tunteesi voivat vaihdella paljon ja nopeasti ilosta suruun ja päinvastoin. Et halua olla välttämättä huomionkeskipisteenä, olet seurailija, vieraassa joukossa tarkkailet ihmisiä?
Sinulla voi olla vaikeuksia päästää irti, riippuvaisuutta saattaa olla.
Rapua löytyy myös merkuriuksesta joten rapumaiset piirteet lisääntyy, et halua suotta loukata ihmisiä sanoilla, suuttuessasi sen sijaan puolustaudut piikeillä joita suustasi singahtaa =)
Vaihtelunhalua, levottomuutta ja eläväisyyttä tunne elämässä ja rakkaudessa. Oletko flirttailija? Kaksonen antaa sinulle levottomat jalat, saatat olla ihastunut moneen samalla. Ihastutko helposti? Tämäkin on hieman ristiriidassa sillä rapu ei yleensä lämpene hetkessä, kaksonen taas syttyy nopeasti. Se voi olla kumpi vaan. Postiivisyyttä ja iloisuutta.
Koti näyttäisi olevan sinulle tärkeä, perhe myös, sinulla on rapu huoneissa 1-4. Myöskin aurinko (rapu) on sinulla huoneessa 4, nelonen on ravun huone, joten koti ja perhe korostuvat vielä. Voisin kuvitella sinut erittäin luotettavana ja hoivaavana ihmisenä, tunteet ovat sinussa vahvasti. Kotisi on lämmin ja mukava, luot kodikkaan ilmapiirin. Rauhallisuutta, nautinnonhalua.
Leijona viidennessä huoneessa, materialistisuutta ja omaisuutta. Käytät rahaa joskus tuhlailevasti? Nautit kehuista ja saatat olla perso imartelulle.
Kuudennessa huoneessa neitsyt, täydellisyyden tavoittelua, työn ja opiskelun hoidat kunnialla, vaadit itseltäsi paljon, epäonnistuminen on sinulle kauhistus. Mars huoneessa myös, tekemisissäsi on pikkutarkkuutta.
Seitsemännessä huoneessa kauris, kaipaat vierellesi luotettavaa kumppania, puolisoa joka olisi myös ystäväsi ja tuki ja turva. avioliitto ennemmin kuin avoliitto. 8-10 huoneet kauriissa, kunnianhimoa työssä, perinteiden kunnioittamista. Arvostat opiskelua. Saatat sortua moralisointiin. Se missä leijona viidennessä huoneessa tuhlaa, niin kauris täällä pihistelee, tasapainottavaa kenties?
Huone 11 vesimiehessä, uusia ideoita syntyy ja haluat toteuttaa niitä. Mielesi on terävä, olet hyvä nostamaan ryhmähenkeä.
Huone 12 kaloissa, sinulla on lahjoja muttet osaa oikein kohdistaa niitä mihinkään. Kuu ja venus huoneessa myös, ailahtelevaisuutta tunteissa. - köh
eräs oinas kirjoitti:
Yritetään, mutta olen tosiaan ihan amatööri näissä. Nämä asiat kiinnostavat ja siksi olen yrittänyt lukea niistä paljon. Kokeillaan =) Kerro osuuko ollenkaan oikeaan.
Nousevamerkki ravussa, nouseva merkki alkaa voimistua yli kolmenkympin ikäisenä, mitä vanhemmaksi tulet sitä rapumaisempi sinusta pitäisi tulla. Toki sinussa rapua löytyy muutenkin jo silla aurinkomerkkisikin on rapu.
Nousevamerkki yleensä kuvaa sitä miten muut ihmiset sinut näkevät ja miten tuot esille itseäsi. Nouseva rapu on usein äidillisen ja hoivaavan oloinen, kannat ehkä huolta ystävistäsi ja perheestäsi. Tunteesi voivat vaihdella paljon ja nopeasti ilosta suruun ja päinvastoin. Et halua olla välttämättä huomionkeskipisteenä, olet seurailija, vieraassa joukossa tarkkailet ihmisiä?
Sinulla voi olla vaikeuksia päästää irti, riippuvaisuutta saattaa olla.
Rapua löytyy myös merkuriuksesta joten rapumaiset piirteet lisääntyy, et halua suotta loukata ihmisiä sanoilla, suuttuessasi sen sijaan puolustaudut piikeillä joita suustasi singahtaa =)
Vaihtelunhalua, levottomuutta ja eläväisyyttä tunne elämässä ja rakkaudessa. Oletko flirttailija? Kaksonen antaa sinulle levottomat jalat, saatat olla ihastunut moneen samalla. Ihastutko helposti? Tämäkin on hieman ristiriidassa sillä rapu ei yleensä lämpene hetkessä, kaksonen taas syttyy nopeasti. Se voi olla kumpi vaan. Postiivisyyttä ja iloisuutta.
Koti näyttäisi olevan sinulle tärkeä, perhe myös, sinulla on rapu huoneissa 1-4. Myöskin aurinko (rapu) on sinulla huoneessa 4, nelonen on ravun huone, joten koti ja perhe korostuvat vielä. Voisin kuvitella sinut erittäin luotettavana ja hoivaavana ihmisenä, tunteet ovat sinussa vahvasti. Kotisi on lämmin ja mukava, luot kodikkaan ilmapiirin. Rauhallisuutta, nautinnonhalua.
Leijona viidennessä huoneessa, materialistisuutta ja omaisuutta. Käytät rahaa joskus tuhlailevasti? Nautit kehuista ja saatat olla perso imartelulle.
Kuudennessa huoneessa neitsyt, täydellisyyden tavoittelua, työn ja opiskelun hoidat kunnialla, vaadit itseltäsi paljon, epäonnistuminen on sinulle kauhistus. Mars huoneessa myös, tekemisissäsi on pikkutarkkuutta.
Seitsemännessä huoneessa kauris, kaipaat vierellesi luotettavaa kumppania, puolisoa joka olisi myös ystäväsi ja tuki ja turva. avioliitto ennemmin kuin avoliitto. 8-10 huoneet kauriissa, kunnianhimoa työssä, perinteiden kunnioittamista. Arvostat opiskelua. Saatat sortua moralisointiin. Se missä leijona viidennessä huoneessa tuhlaa, niin kauris täällä pihistelee, tasapainottavaa kenties?
Huone 11 vesimiehessä, uusia ideoita syntyy ja haluat toteuttaa niitä. Mielesi on terävä, olet hyvä nostamaan ryhmähenkeä.
Huone 12 kaloissa, sinulla on lahjoja muttet osaa oikein kohdistaa niitä mihinkään. Kuu ja venus huoneessa myös, ailahtelevaisuutta tunteissa.Kiitos vaivannäöstäsi oinas!
Paljon oli asiaa, osittain hyvinkin paikkansapitävää.
Rapumaisista piirteistä mielestäni omaan juuri taipumuksen huolehtivaisuuteen perhepiirissä, ts. kannan läheisteni murheista huolta. Sanoina äidillisyys ja hoivaavuus tosin ärsyttävät! Ehkäpä nämä piirteet puhtaina korostuvat myöhemmällä iällä.
Tunteeni vaihtelevat paljon, totta sekin. Toisaalta nautin yksinäisyydestä ja rauhasta, mutta pidän myös esillä olosta ja siitä, että kiinnostus/arvostus kohdistetaan minuun julkisesti.
Riippuvaisuuteen taipumustakin ehkä. Ilmennyt ehkä erityisesti juuri lievänä läheisriippuvuutena ja sitä kautta liiallisena pyrkimyksenä hallita perheenjäsenten asioita.
Nyttemmin ottanut tähän taipumukseen etäisyyttä ja keskittynyt enemmän itseeni terveeltä pohjalta. Rakkaudessakin aiemmin tullut tämänkaltainen ominaisuus esiin, irtipäästämisen vaikeus, mutta siihenkin pätee nykyään äskenmainittu uusi suuntaus.
Useimmiten pyrin diplomaattisuuteen ja visusti varon pahoittamasta itseäni "heikompien" henkilöiden mieltä. Voin kuitenkin olla myös hyvin hyökkäävä ja suorasukainen.
OLEN flirttailija, ihastun ja rakastun hetkessä. Tunteet syttyvät, useimmiten kuitenkin myös sammuvat nopeasti. (Poikkeuksena tässä henkilö, jonka vuoksi keskustelun alunperin käynnistin ;)
Päällisin puolin tasapainoinen (iloinenkin ehkä) mutta sisimmässäni alati melankolinen ja pakottavien tunteiden heittelemä.
Totta, koti ja perhe tärkeitä, läheisten tuntemukset ja surut heijastuvat itseeni ja tahdon olla heidän luottamuksensa arvoinen.
Omassa kodissani pyrin luomaan viihtyisän ilmapiirin.
Materialisti, KYLLÄ. Pidän tosin henkisiä ja kulttuurisia arvoja kaikkein tärkeimpinä, mutta ne eivät estä nauttimasta maallisista kateutta tuottavista ylellisyyksistä. Näihin panostaessa usein elänkin yli budjetin :) Tosin välttämättömät raha-asiat menevät kuitenkin huvitusten edelle, joten kuten sanoit siltä osin kauriin vastuuntuntoinen taloudellisuus pitää paikkansa. OLEN perso imartelulle. Tahdon, että minua ihaillaan. :)
Kyllä. Täydellisyyden tavoittelija. Epäonnistuessani inhoan itseäni, enkä siedä asioita joita en ymmärrä. Vaadin itseltäni (ja muilta) paljon. Opiskelu/työ tärkeässä roolissa elämässäni hyvän yhteiskunnallisen aseman saavuttamiseksi.
Olet oikeassa, olen moralisti.
Hauskasti ristiriidassa kaksosen ja kauriin osalta rakkauskuviot. Seitsemännen huoneen(kauriin) mukaan kaipaan luotettavaa puolisoystävää. Kyllä. Tosin toiveitani kaikilla tasoilla vastaava ehkä vasta löytymässä
( ;)jälleen )
Ideoita riittää ja taiteen parissa niitä toteutankin.
Mahd.lahjakkuden kohdistaminen kyllä siltä osin hankalaa, ettei täyttä varmuutta omasta "elämäntehtävästä" ole vielä löytynyt.
Ja jälleen, ailahtelevaisuuskorttikin pitää.
Varsin kattava, mielenkiintoinen ja asiantunteva oli arviosi, vielä kerran kiitos siitä! Luonnollisesti ihminen on paljon muuta kuin planeettojensa asento, eikä itsetuntemus tietystikään näiden tulkintojen varaan ole rakennettavissa. Kiintoisaa ja virkistävää ajanvietettä tämä astrologia kaikkine kiemuroineen joka tapauksessa on !
KIITOS ! ! ! ! ! ! ! :) - eräs oinas
köh kirjoitti:
Kiitos vaivannäöstäsi oinas!
Paljon oli asiaa, osittain hyvinkin paikkansapitävää.
Rapumaisista piirteistä mielestäni omaan juuri taipumuksen huolehtivaisuuteen perhepiirissä, ts. kannan läheisteni murheista huolta. Sanoina äidillisyys ja hoivaavuus tosin ärsyttävät! Ehkäpä nämä piirteet puhtaina korostuvat myöhemmällä iällä.
Tunteeni vaihtelevat paljon, totta sekin. Toisaalta nautin yksinäisyydestä ja rauhasta, mutta pidän myös esillä olosta ja siitä, että kiinnostus/arvostus kohdistetaan minuun julkisesti.
Riippuvaisuuteen taipumustakin ehkä. Ilmennyt ehkä erityisesti juuri lievänä läheisriippuvuutena ja sitä kautta liiallisena pyrkimyksenä hallita perheenjäsenten asioita.
Nyttemmin ottanut tähän taipumukseen etäisyyttä ja keskittynyt enemmän itseeni terveeltä pohjalta. Rakkaudessakin aiemmin tullut tämänkaltainen ominaisuus esiin, irtipäästämisen vaikeus, mutta siihenkin pätee nykyään äskenmainittu uusi suuntaus.
Useimmiten pyrin diplomaattisuuteen ja visusti varon pahoittamasta itseäni "heikompien" henkilöiden mieltä. Voin kuitenkin olla myös hyvin hyökkäävä ja suorasukainen.
OLEN flirttailija, ihastun ja rakastun hetkessä. Tunteet syttyvät, useimmiten kuitenkin myös sammuvat nopeasti. (Poikkeuksena tässä henkilö, jonka vuoksi keskustelun alunperin käynnistin ;)
Päällisin puolin tasapainoinen (iloinenkin ehkä) mutta sisimmässäni alati melankolinen ja pakottavien tunteiden heittelemä.
Totta, koti ja perhe tärkeitä, läheisten tuntemukset ja surut heijastuvat itseeni ja tahdon olla heidän luottamuksensa arvoinen.
Omassa kodissani pyrin luomaan viihtyisän ilmapiirin.
Materialisti, KYLLÄ. Pidän tosin henkisiä ja kulttuurisia arvoja kaikkein tärkeimpinä, mutta ne eivät estä nauttimasta maallisista kateutta tuottavista ylellisyyksistä. Näihin panostaessa usein elänkin yli budjetin :) Tosin välttämättömät raha-asiat menevät kuitenkin huvitusten edelle, joten kuten sanoit siltä osin kauriin vastuuntuntoinen taloudellisuus pitää paikkansa. OLEN perso imartelulle. Tahdon, että minua ihaillaan. :)
Kyllä. Täydellisyyden tavoittelija. Epäonnistuessani inhoan itseäni, enkä siedä asioita joita en ymmärrä. Vaadin itseltäni (ja muilta) paljon. Opiskelu/työ tärkeässä roolissa elämässäni hyvän yhteiskunnallisen aseman saavuttamiseksi.
Olet oikeassa, olen moralisti.
Hauskasti ristiriidassa kaksosen ja kauriin osalta rakkauskuviot. Seitsemännen huoneen(kauriin) mukaan kaipaan luotettavaa puolisoystävää. Kyllä. Tosin toiveitani kaikilla tasoilla vastaava ehkä vasta löytymässä
( ;)jälleen )
Ideoita riittää ja taiteen parissa niitä toteutankin.
Mahd.lahjakkuden kohdistaminen kyllä siltä osin hankalaa, ettei täyttä varmuutta omasta "elämäntehtävästä" ole vielä löytynyt.
Ja jälleen, ailahtelevaisuuskorttikin pitää.
Varsin kattava, mielenkiintoinen ja asiantunteva oli arviosi, vielä kerran kiitos siitä! Luonnollisesti ihminen on paljon muuta kuin planeettojensa asento, eikä itsetuntemus tietystikään näiden tulkintojen varaan ole rakennettavissa. Kiintoisaa ja virkistävää ajanvietettä tämä astrologia kaikkine kiemuroineen joka tapauksessa on !
KIITOS ! ! ! ! ! ! ! :)Kiva, kaikkea kun en vielä osaa tulkita mutta oppimisen halua on =) Joskus kartalla voi olla paljon juttuja joista toinen sanoo toista ja toinen toista, eli toinen saattaa kumota toisen. Itse oinaana ja nousevana rapuna olen jatkuvasti ristiriidassa itseni kanssa, välillä haluan toista, välillä toista. Välillä olen äärimmäisen itsenäinen ja haluan tehdä kaiken juuri niinkuin itse haluan, välillä taas olen riippuvainen toisista ja en missään nimessä halua olla yksin.
Itselläni on aika oinas painotteinen kartta
Aurinko oinaassa
Nousevamerkki rapu
Kuu oinaassa
Merkurius kaloissa
Venus oinaassa
Mars oinaassa
muut planeetat ovatkin sitten ilma ja vesi merkeissä. Maata kartallani ei ole lainkaan, minulla riittää haaveita ja ideoita ja minut saakin usein kiskoa maan kamaralle =) Tunteet menee usein ennen järkeä =)
Eräs rapu ystäväni josta varmaankin kerroinkin jo, on myös nousevarapu, ja hän ei todellakaan ole mikään lapsi fani, mutta ystävistään hän kantaa huolta, hän on todella hyvä ystävä, ehkä se on sen laista äidillisyyttä. Itsellänikin on aina jatkuva huoli läheisteni hyvinvoinnista, olisikohan sitä nousevan ravun vaikutusta? - köh
eräs oinas kirjoitti:
Kiva, kaikkea kun en vielä osaa tulkita mutta oppimisen halua on =) Joskus kartalla voi olla paljon juttuja joista toinen sanoo toista ja toinen toista, eli toinen saattaa kumota toisen. Itse oinaana ja nousevana rapuna olen jatkuvasti ristiriidassa itseni kanssa, välillä haluan toista, välillä toista. Välillä olen äärimmäisen itsenäinen ja haluan tehdä kaiken juuri niinkuin itse haluan, välillä taas olen riippuvainen toisista ja en missään nimessä halua olla yksin.
Aurinko oinaassa
Nousevamerkki rapu
Kuu oinaassa
Merkurius kaloissa
Venus oinaassa
Mars oinaassa
muut planeetat ovatkin sitten ilma ja vesi merkeissä. Maata kartallani ei ole lainkaan, minulla riittää haaveita ja ideoita ja minut saakin usein kiskoa maan kamaralle =) Tunteet menee usein ennen järkeä =)
Eräs rapu ystäväni josta varmaankin kerroinkin jo, on myös nousevarapu, ja hän ei todellakaan ole mikään lapsi fani, mutta ystävistään hän kantaa huolta, hän on todella hyvä ystävä, ehkä se on sen laista äidillisyyttä. Itsellänikin on aina jatkuva huoli läheisteni hyvinvoinnista, olisikohan sitä nousevan ravun vaikutusta?Nimittäin läheisistä huolta kantaminen erityisesti rapumerkin vaikutusta kohdallasi! Itse ainakin olen ns. sosiaalisesti vastuuntuntoinen ja tunnen surua nähdessäni inhimillistä kurjuutta tai kärsimystä. (Niinhän tietysti me kaikki, vai kuinka???)
Joka tapauksessa, ravun merkki omaa muiden ominaisuuksien lisäksi empatiaa ja ymmärrystä sekä tunneperäisiä voimia, joiden avulla kykenee eläytymään toiseen asemaan ja pyrkii siksi auttamaan ystäviään ja läheisiään mahdollisuuksiensa mukaan.
:) - ttsp
eräs oinas kirjoitti:
Kiva, kaikkea kun en vielä osaa tulkita mutta oppimisen halua on =) Joskus kartalla voi olla paljon juttuja joista toinen sanoo toista ja toinen toista, eli toinen saattaa kumota toisen. Itse oinaana ja nousevana rapuna olen jatkuvasti ristiriidassa itseni kanssa, välillä haluan toista, välillä toista. Välillä olen äärimmäisen itsenäinen ja haluan tehdä kaiken juuri niinkuin itse haluan, välillä taas olen riippuvainen toisista ja en missään nimessä halua olla yksin.
Aurinko oinaassa
Nousevamerkki rapu
Kuu oinaassa
Merkurius kaloissa
Venus oinaassa
Mars oinaassa
Eräs rapu ystäväni josta varmaankin kerroinkin jo, on myös nousevarapu, ja hän ei todellakaan ole mikään lapsi fani, mutta ystävistään hän kantaa huolta, hän on todella hyvä ystävä, ehkä se on sen laista äidillisyyttä. Itsellänikin on aina jatkuva huoli läheisteni hyvinvoinnista, olisikohan sitä nousevan ravun vaikutusta?Itse olen rapu ja nousevalta merkiltäkin rapu. Teen työtä lasten parissa, eli olen lapsirakas!
- rapuliini
ttsp kirjoitti:
Itse olen rapu ja nousevalta merkiltäkin rapu. Teen työtä lasten parissa, eli olen lapsirakas!
Tapasin ex-miehen lapsen uudesta avioliitosta ensimmäisen kerran, ja hän oli mielestäni ihana ja valloittava lapsi! Eli me ravut olemme lapsirakkaita, ei voi mitään! Upeaa olla tekemisissä lasten kanssa!
- eräs rapuM
rapuliini kirjoitti:
Tapasin ex-miehen lapsen uudesta avioliitosta ensimmäisen kerran, ja hän oli mielestäni ihana ja valloittava lapsi! Eli me ravut olemme lapsirakkaita, ei voi mitään! Upeaa olla tekemisissä lasten kanssa!
Minä taas en ole lapsirakas, joten meitä on joka lähtöön...
- eräs oinas
eräs rapuM kirjoitti:
Minä taas en ole lapsirakas, joten meitä on joka lähtöön...
Juu, niinkuin tuossa sanoin, on olemassa rapuja joita lapset eivät vain kiinnosta, kuten eräs ystäväni vaikka hän onkin rapu myös nousevaltaan merkiltään. Hänellä on muuten vahva kaksos/oinas painotus kartalla mikä varmaan tekee sen.
- Anonyymi
Tutustuin vuosia sitten rapunaiseen ystävien kautta.
Minua aina liikutti hänen läsnäolo, miten hän jutteli rauhallisesti ja oli hauska, myös viehättävä.
Hersyvä nauru--mukaansa tempaava 😄
Naisellinen nainen. Ihana tyyppi 🫶
Vähän arka tai ujo, mutta silti niin rohkea
"Oinas mies "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6925- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes167784