Niin se on ollut ennen ja niin se on nykyäänkin, kosijoita piisaa:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015010918987147_uu.shtml
"Se tuntui niin mukavalta. Hänen kätensä oli niin sopiva minun käteeni. Kun menin kotiin, niin kerroin, että kun olin ajatellut, että mistä minä emännän löydän, niin siellähän hän oli kotonaan kaikessa rauhassa."
Tasa-arvon nimissä tämän täytyy olla mahdollista tänäkin päivänä ja myös toisinpäin, itsekin siis odotan kotonani kaikessa rauhassa.
Nainen voi odottaa kotona kaikessa rauhassa
45
180
Vastaukset
- 15+16
"Hannes Hynönen ja tuleva vaimonsa Toini olivat ensitapaamisesta alkaen ystäviä, tunsivat vetoa toisiinsa, mutta tilanteet menivät niin, että Toini alkoi seurustelemaan toisaalla, mutta ystävyys säilyi Hannekseen.
- Hän oli tyytyväinen miesystäväänsä, hymyili koko ajan. Kyllähän se vähän harmitti, kun toinen hänet silloin vei."
Suomalainen mies oli aisuri jo tuolloin, kiltisti odotti että jännämies käyttää naistaan ensin. - angry bird
Käykö sulla esim. Jehovan todistajia ovella? Jos käy, niin päästä ihmeessä sisälle. Mulla kävi joskus sunnuntaiaamuna kymmenen aikoihin kaksi ihan nättiä naista, Jehovia siis. Mutta en ole kiinnostunut sanasta enkä naisista niin en päästänyt sisällä. En olisi kyllä ketään siihen aikaan muutenkaan päästänyt koska olin itse vielää yöasussa.
- Ikisinkku M
Eivät käy täällä, joskus kävi joku vanhempi pariskunta mutten päästänyt sisälle. Toki jos nätit nuoret naiset tulisi ovelle päästäisin sisälle ja antaisin heidän alkaa pelastamaan paatunutta mieltä :)
- Tutun tuttu
Ikisinkku M kirjoitti:
Eivät käy täällä, joskus kävi joku vanhempi pariskunta mutten päästänyt sisälle. Toki jos nätit nuoret naiset tulisi ovelle päästäisin sisälle ja antaisin heidän alkaa pelastamaan paatunutta mieltä :)
Tutulle tuli kaksi jehovaa ovelle just suihkun jälkeen. Siinä melkein aluksi tuttu kysyi että onko se totta että Raamatussa jossakin sanotaan, että kirottu olkoon se joka ei kiimaista auta. Tähän jehovat että on ja kertoivat mistä kohtaa löytyy. Tuttu tähän, että nyt olisi kyllä avun tarve...
Eivät jääneet auttamaan vaan häippäsivät ja lujaa...
Taidankin kokeilla samaa...
- Kiltti atm
Naisen ei tarvii tehdä mitään että saavat miehen.
- 200lol
No etkö ole aina sanonut, että naisten ei pitäisi juosta ulkona itseään pilaamassa? Onhan se sitten oikeus ja kohtuus, että kosijat tulevat naisia kotoa hakemaan.
- Ikisinkku M
No jos ne tosiaan olisi kaikki semmoisia sitten niitä voisi mennäkin kosimaan mutta kun juoksevat tuolla jännien panorinkeleissä niin paljonpa viitsii vaivautua.
- 200lol
Ikisinkku M kirjoitti:
No jos ne tosiaan olisi kaikki semmoisia sitten niitä voisi mennäkin kosimaan mutta kun juoksevat tuolla jännien panorinkeleissä niin paljonpa viitsii vaivautua.
Kyllä minä tunnen niitä kotona tentteihin lukevia opiskelijasöpöläisiä, eikä kyllä ole kukaan vielä heitä sieltä kotoa tullut hakemaan.
- Ikisinkku M
200lol kirjoitti:
Kyllä minä tunnen niitä kotona tentteihin lukevia opiskelijasöpöläisiä, eikä kyllä ole kukaan vielä heitä sieltä kotoa tullut hakemaan.
Hankala niitä on kenenkään sieltä hakea kun ei tiedä minkä oven takana ne luuraa ja siksi on sama kelvollisten miesten itsekin linnoittautua kotiin, pattitilanne mutta minkäs teet.
- 200lol
Ikisinkku M kirjoitti:
Hankala niitä on kenenkään sieltä hakea kun ei tiedä minkä oven takana ne luuraa ja siksi on sama kelvollisten miesten itsekin linnoittautua kotiin, pattitilanne mutta minkäs teet.
No mutta, aloituksessa väitit, että naisia tullaan oikein kotoa hakemaan. Ei se siis olekaan ihan niin helppoa se naisten elämä. Jos haluaa parisuhteen, täytyy hakeutua toisten ihmisten seuraan, niin miesten kuin naistenkin.
- Ikisinkku M
200lol kirjoitti:
No mutta, aloituksessa väitit, että naisia tullaan oikein kotoa hakemaan. Ei se siis olekaan ihan niin helppoa se naisten elämä. Jos haluaa parisuhteen, täytyy hakeutua toisten ihmisten seuraan, niin miesten kuin naistenkin.
Niin no ei ehkä ihan kaikkia ja nykyään se on sikäli mennyt vaikeammaksi että ihmiset kohtaavat kasvokkain vähemmän saati että juttelisivat keskenään. Nainen voi kuitenkin laatia kotonaan treffi-imoituksen nettiin ja tilauskirja täyttyy samantien, on loppuvudeksi menoa jokaiselle vapaaillalle kun taas miehen vastaavasti pitäisi alentaa itsensä ja tehdä hirveästi töitä että pääsee edes kerran sen illallisen tarjoamaan. Ennen ne kohtaamisetkin oli tasa-arvoisempia.
- 200lol
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin no ei ehkä ihan kaikkia ja nykyään se on sikäli mennyt vaikeammaksi että ihmiset kohtaavat kasvokkain vähemmän saati että juttelisivat keskenään. Nainen voi kuitenkin laatia kotonaan treffi-imoituksen nettiin ja tilauskirja täyttyy samantien, on loppuvudeksi menoa jokaiselle vapaaillalle kun taas miehen vastaavasti pitäisi alentaa itsensä ja tehdä hirveästi töitä että pääsee edes kerran sen illallisen tarjoamaan. Ennen ne kohtaamisetkin oli tasa-arvoisempia.
Nuoret miehet ovat aina juosseet nuorten naisten perässä. Helposti syntyy harhakuva siitä kuinka helppoa naisen on löytää mies. Seuraahan tietysti löytyy, mutta tasa-arvo tuossa hommassa toteutuu siinä, että naisten täytyy osata erottaa pillun vonkaajat miehistä, jotka ovat tosissaan. Vaikeaa sekin, mutta erilaista kuin miehillä.
- Ikisinkku M
200lol kirjoitti:
Nuoret miehet ovat aina juosseet nuorten naisten perässä. Helposti syntyy harhakuva siitä kuinka helppoa naisen on löytää mies. Seuraahan tietysti löytyy, mutta tasa-arvo tuossa hommassa toteutuu siinä, että naisten täytyy osata erottaa pillun vonkaajat miehistä, jotka ovat tosissaan. Vaikeaa sekin, mutta erilaista kuin miehillä.
Nylyään se valitettavasti vaan menee niin että naiset saa vaan niitä pilunvonkaajia netistä kun eivät itse aivaudu tekemään mitään, tosissaan olevat miehet kyllästyvät nopeasti ja ajautvat ikäänkuin pois markkinoilta, niin minäkin tein.
- 200lol
Ikisinkku M kirjoitti:
Nylyään se valitettavasti vaan menee niin että naiset saa vaan niitä pilunvonkaajia netistä kun eivät itse aivaudu tekemään mitään, tosissaan olevat miehet kyllästyvät nopeasti ja ajautvat ikäänkuin pois markkinoilta, niin minäkin tein.
Eli oikeiden ihmisten kohtaamattomuus on iso ongelma. Naiset eivät halua tulla kohdelluiksi pillunkantotelineinä, eivätkä parisuhdetta toivovat miehet halua joutua tekemään kaikkea etsimistä itse. Ei ihme, että sinkkuus yleistyy.
- 1+2
Ikisinkku M kirjoitti:
Kuvitteletko että naiset haluaa jotain herkkää romanssia ja vieläpä kiltin kunnollisen miehen kanssa. Kyllä ne niitä pillunvonkaajamiehiä just haluaakin, eikä mitään herrasmiehiä.
- Ikisinkku M
200lol kirjoitti:
Eli oikeiden ihmisten kohtaamattomuus on iso ongelma. Naiset eivät halua tulla kohdelluiksi pillunkantotelineinä, eivätkä parisuhdetta toivovat miehet halua joutua tekemään kaikkea etsimistä itse. Ei ihme, että sinkkuus yleistyy.
Niinpä, sitä minä olen aina saninut että kohtaamattomuuden ongelma on se suurin syy, jos enemmän oltaisiin tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa face to face ja jouduttaisiin toisinaan juttelemaankin se varmaan vähentäisi sinkkuutta aikalailla aikaa myöten.
- 200lol
Ikisinkku M kirjoitti:
Niinpä, sitä minä olen aina saninut että kohtaamattomuuden ongelma on se suurin syy, jos enemmän oltaisiin tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa face to face ja jouduttaisiin toisinaan juttelemaankin se varmaan vähentäisi sinkkuutta aikalailla aikaa myöten.
Helpoiten kohtaamisia miesten ja naisten väillä tapahtuu varmaan ystävien välityksellä. Kaverien tapaamisissa ihmisten on helppo tutustua toisiinsa rauhassa. Ongelmia on luultavasti eniten ihmisillä, joilla ei ole laajaa ystäväpiiriä. Sinänsä ironista, sillä nämä ihmiset ovat luultavasti parasta parisuhdemateriaalia, koska he ovat koti-ja perhekeskeisiä.
- ooriprinsssi
Milloin joku tulee hakemaan?odottanut jo yli 20 vuotta...
- ei näy, ei
Ei ole kyllä koskaan ketään oven taakse ilmestynyt. Ätmeillä oudot mielikuvat elämästä.
- 12+5
Kerro missä asut.
- ätmi
12+5 kirjoitti:
Kerro missä asut.
Ei se viitsi kertoa, koska tietää itsekin, että oikeastti tulisit hakemaan. Sitten hänen aiheeton valituksensa olisi ihan pilalla.
Toinihan oli naimisiin mennessään jo kolmekymppinen, seurustellut ja todennäköisesti neitsyyden menettänyt nainen. Ai niin, mutta se tapahtui 40-luvulla. 50-luvulla naiset menivät naimisiin ensimmäisen miehensä kanssa puhtoisina neitsyinä.
Mä olin eilisen kotona eikä kukaan tullut hakemaan kotoa :(
Ei taida kukaan tänäänkään tulla oven taakse. Yhyy! :D- piiloalfa
Kerro osoitteesi niin pippelini tulee kurkkaamaan postiluukustasi.
- Ikisinkku M
Niin minäkin olen, kohta saatan lähteä baariin kun tuli tuossa jokunen grogi otettua puhelimessa jaaritellessa :)
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin minäkin olen, kohta saatan lähteä baariin kun tuli tuossa jokunen grogi otettua puhelimessa jaaritellessa :)
Ole sitten varovainen!
Älä vahingossakaan katso naisia silmiin, eikä saa hymyilläkään! Ties mitä ne baarirotiskot saavat päähänsä sellaisesta...- Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Ole sitten varovainen!
Älä vahingossakaan katso naisia silmiin, eikä saa hymyilläkään! Ties mitä ne baarirotiskot saavat päähänsä sellaisesta...Joo en. Viimeksikin, ei kun sitä edellisellä kerralla nainen änkesi seuraan kun kaverin kanssa juttelin ja oli muka niin mielenkiintoiset jutut....v.ut sitä mitkään jutut kiinnostaneet vaan se yksi vain. Parempi kun menee itsekseen ja on ihan ihan hiljaa niin saa olla rauhassa :D
- palstanainen
Ikis olisi voinut päästä poikuudestaan.
- Ikisinkku M
Jos minulla olisi poikuus tallella niin varjelisin sitä varmaan vielä enemmän kuin koskemattomuuttani nykyään. En taida päästä enää Buddhaksi mutta aika lähelle kuitenkin :)
- SekaSikiö
Tuleeko miehet kotoa asti hakemaan?!
Haluaisin vain olla kotona rauhassa ilman meikkiä ja lökäpöksyt jalassa, mutta nytkö pitää olla nätit kämppeet päällä 24/7 ja tukka laitettuna, jotta mies saisi alkukättelyssä edes hiukan viehättävän vaikutelman?!- Ikisinkku M
Jos olet luonnollisen kaunis niin ne lökärit ja meikittömyys riittää. Ainakin mulle joskus yksi gallupin-tekijänainen ihmetteli että miten voi olla noin hyvännäköinen mies kun tuli kotiin asti tekemään kyselyjään, harmi vaan kun oli paljon vanhempi ja varmaan varattukin.
Ei tarvi panostaa, ollaan ihan luomuna. Mäkin odottelen täällä peiton alla villasukissa. Tuleepahan sit heti selville, mitä on odotettavissa :D
Eli luulot pois.- piiloalfa
Muista että nainen itseään, ei miehiä varten.
- piiloalfa
piiloalfa kirjoitti:
*laittautuu
- SekaSikiö
Ikisinkku M kirjoitti:
Jos olet luonnollisen kaunis niin ne lökärit ja meikittömyys riittää. Ainakin mulle joskus yksi gallupin-tekijänainen ihmetteli että miten voi olla noin hyvännäköinen mies kun tuli kotiin asti tekemään kyselyjään, harmi vaan kun oli paljon vanhempi ja varmaan varattukin.
Niin ylpeä en ikinä olisi, että kauniiksi itseäni sanoisin. Nätti korkeintaan.
Ja kauneushan on katsojan silmissä. Riitän itselleni näin, mutta kyllä meikillä ja vaatetuksella on aina oma hento vaikutuksensa asiaan. Siksi en lähde kotoa lökäpöksyni jalassa vaan laitan myös omasta mielestäni nätimmät housut jalkaan. Ei sitä nyt miltään tyylittömältä örkiltä halua näyttää. Jotenkin pitää yrittää kuitenkin naisellisuutta ylläpitää kerta sellanen siunaantu. - SekaSikiä
pimppaloora kirjoitti:
Ei tarvi panostaa, ollaan ihan luomuna. Mäkin odottelen täällä peiton alla villasukissa. Tuleepahan sit heti selville, mitä on odotettavissa :D
Eli luulot pois.Kyllähän sitä luomuna uskaltaa olla. Ei sitä omaa naamavärkkiä niin vihaa.
Mutta haluaisin antaa miehelle viehättävän mielikuvan itsestäni enkä mitään "mä nyt oon vaan tällänen röhnöttäjä, koeta kestää (syvä röyhtäys päälle)". - SekaSikiö
piiloalfa kirjoitti:
Jos eläisin yksin ilman minkäänlaista sosiaalista ympäristöä, en tosiaan varmasti meikkaisi tai laittaisi hiuksiani tai pistäisi korkokenkiä jalkaan. Varmasti juoksisinkin alasti, jos lämpötila sallisi.
Kuka ihme nyt itseään varten haluaa meikata? Eihän sitä omaa pärstää näe kuin peilin kautta eli päivässä yhteensä ehkä 3 minuutin ajan.
Enkä ainakaan minä muiden naisten vuoksi meikkaa. - Ikisinkku M
SekaSikiö kirjoitti:
Niin ylpeä en ikinä olisi, että kauniiksi itseäni sanoisin. Nätti korkeintaan.
Ja kauneushan on katsojan silmissä. Riitän itselleni näin, mutta kyllä meikillä ja vaatetuksella on aina oma hento vaikutuksensa asiaan. Siksi en lähde kotoa lökäpöksyni jalassa vaan laitan myös omasta mielestäni nätimmät housut jalkaan. Ei sitä nyt miltään tyylittömältä örkiltä halua näyttää. Jotenkin pitää yrittää kuitenkin naisellisuutta ylläpitää kerta sellanen siunaantu.Jos riität itsellesi ja olet jotakuinkin nätti niin kyllä se riittää :) tuo on juuri mukavaa minusta ihmisessä että sen pienen asian jaksaa tehdä että vilkaisee vähän peiliin toisinaan eikä väen väkisin halua antaa sitä ihan huonointa kuvaa itsestään, jotkut kun ei jaksa sitäkään tehdä.
- SekaSikiö
Ikisinkku M kirjoitti:
Jos riität itsellesi ja olet jotakuinkin nätti niin kyllä se riittää :) tuo on juuri mukavaa minusta ihmisessä että sen pienen asian jaksaa tehdä että vilkaisee vähän peiliin toisinaan eikä väen väkisin halua antaa sitä ihan huonointa kuvaa itsestään, jotkut kun ei jaksa sitäkään tehdä.
Ehdottomasti näin.
Täytyy tietenkin oma itsensä olla ja rehellinen myös tällaisissa asioissa.
Todellisen minänsä peittely liioitellusti ja pitkään on epäterveellistä, mutta silloin tällöin pienen vaivannäön näkeminen ei ole pahasta. - piiloalfa
SekaSikiö kirjoitti:
Jos eläisin yksin ilman minkäänlaista sosiaalista ympäristöä, en tosiaan varmasti meikkaisi tai laittaisi hiuksiani tai pistäisi korkokenkiä jalkaan. Varmasti juoksisinkin alasti, jos lämpötila sallisi.
Kuka ihme nyt itseään varten haluaa meikata? Eihän sitä omaa pärstää näe kuin peilin kautta eli päivässä yhteensä ehkä 3 minuutin ajan.
Enkä ainakaan minä muiden naisten vuoksi meikkaa.Olen minä lukenut, että jotkut naiset tykkäävät olla kotona yksin seksikkääksi laitettuna. Minusta se on jotenkin söpöä.
- Ikisinkku M
SekaSikiö kirjoitti:
Ehdottomasti näin.
Täytyy tietenkin oma itsensä olla ja rehellinen myös tällaisissa asioissa.
Todellisen minänsä peittely liioitellusti ja pitkään on epäterveellistä, mutta silloin tällöin pienen vaivannäön näkeminen ei ole pahasta.Niin no toki jos liioittelee missä tahansa asiassa se näkyy lävitse mutta pieni omien hyvien puolien korostaminen ei tee pahaa kenellekään kuten ei myöskään se että ajttelee vähän muitakin toisin kuin se jos menisi tosiaan minä olen niin kuin tykkään -asenteella, onhan niitäkin ja myötähäpeän määrä on suunnaton toisinaan.
- SekaSikiö
piiloalfa kirjoitti:
Olen minä lukenut, että jotkut naiset tykkäävät olla kotona yksin seksikkääksi laitettuna. Minusta se on jotenkin söpöä.
Se ei ole söpöyttä.
Se on narsismia.
"Narsismi (saks. Narzissmus < kr. Narkissos) tarkoittaa itserakkautta, -ihailua ja viettienergian kohdistumista omaan itseen."
Mutta toisaalta jos tämä narsismi pysyy terveellä puolella, niin se voi olla jopa voimavara mm. itsetunto on äärimäisen hyvä, kokee elämässään paljon hyviä asioita, selviää paremmin kriiseistä ja yksinäisyydestä jne.
Kaikkien meidän pitäisi siis omata pieni narsisminen itserakkaus, jotta elämä säilyisi enemmän positiivisena.
Joillakin se vaan menee tuohon itsensä liikaihailuun eikä omille huonommille piirteille anneta hyväksyntää ja aina esiinnytään täydellisenä myös jopa itselleen.
Toivottavasti eivät masennu, kun alkaa ikä kaulalla näkymään. - piiloalfa
SekaSikiö kirjoitti:
Se ei ole söpöyttä.
Se on narsismia.
"Narsismi (saks. Narzissmus < kr. Narkissos) tarkoittaa itserakkautta, -ihailua ja viettienergian kohdistumista omaan itseen."
Mutta toisaalta jos tämä narsismi pysyy terveellä puolella, niin se voi olla jopa voimavara mm. itsetunto on äärimäisen hyvä, kokee elämässään paljon hyviä asioita, selviää paremmin kriiseistä ja yksinäisyydestä jne.
Kaikkien meidän pitäisi siis omata pieni narsisminen itserakkaus, jotta elämä säilyisi enemmän positiivisena.
Joillakin se vaan menee tuohon itsensä liikaihailuun eikä omille huonommille piirteille anneta hyväksyntää ja aina esiinnytään täydellisenä myös jopa itselleen.
Toivottavasti eivät masennu, kun alkaa ikä kaulalla näkymään.Eivätkös narsistit tarvitse muita ihmisiä toteuttaakseen narsismiaan?
- Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Eli luulot pois.Ei tarviikaan. Itse olin ihan siinä ja siinä että lähtisin baariin mutta enpä sitten viitsikään kun on niin nätti nainen tuossa elvis-leffassa, en näkisi nätimpiä livenä niin jäänkin himan haaveilemaan.
- SekaSikiö
piiloalfa kirjoitti:
Eivätkös narsistit tarvitse muita ihmisiä toteuttaakseen narsismiaan?
Puhuin narsismista, joka on ihmiselle hyväksi.
Sinä taidan tarkoittaa narsistista persoonallisuushäiriötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415336Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13910582Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089430Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole667968Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297595Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866605Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1916327Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri355948Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282142IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1571773