kp23 testi pos

missä oireet??

hei,

pystyykö kukaan palstan odottajista muistamaan/ajoittamaan, milloin teillä alkoi vessassa ravaaminen.. siis myös öisin.

oliko jo ennenkuin kuukautiset olivat jääneet tulematta, jos niin kuinka kauan ennen sitä? päivä, viikko tms..

kiitos vastauksista.

kysyn koska tein tyhmyyksissäni itse testin positiivisen kp 23/30 eli pari päivää sitten ja nyt sitten ihmettelen tätä kyseistä selvää oiretta missä viipyy kun en ole huomannut.

sanoin tyhmyyksissäni siksi, että nyt sitten tollona mietin, alkaako kk:t testin positiivisuudesta huolimatta eli meneekö kesken heti alkuraskaudessa ja jos olisin odotellut kk:n alkuun en olisi tiennyt raskaana olleenikaan-mikä olisi paljon parempi.

kiitos kaikille mahd.vastaajille jo etukäteen! :)

6

3891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä oireet??

täsmennystä vielä kun näytti niin tyhmältä kun luin tuon.

tiedän kyllä että näitä oireita ei tarvi vielä ollakaan mutta olen tänä vuonna ollut kaksi kertaa raskaana aikaisemmin, nyt siis kolmas kerta.. ikävällä menestyksellä.. ja kun molemmissa raskauksissa on ollut selvä ensimmäinen oire tuo vessassa ravaaminen, en muista milloin alkoi, ja kun sitä nyt ei ole kuulunut olen varma että pari päivää vielä ja menkat alkaa..

hmm.. näyttää edelleen aika epätoivoiselta, mutta yrittäkää ymmärtää..

• Aurora

Niin, teit testin kovin aikaisin eikä "tyypillisintä" oiretta vielä ole havaittavissa - ehkei sitä edes tule. Jokainen raskaus on yksilöllinen, ja useamman lapsen äidin raskaudet voivat poiketa toisistaan hyvinkin paljon.

• Aurora

Oletpa saanut positiivisen tuloksen aikaisin! Pidä toki vielä jäät hatussa, sillä alkuraskauden keskenmenot ovat valitettavan yleisiä. Monet naiset luulevat keskenmenoa kuukautisiksi.

Oireista: Mulla oli ennen testin tekoa (n. kp 27/28) tavalliset "menkkaoireet", mutta mitään vessassa ravaamista, väsymystä tai huonoa oloa ei ollut. Esimerkiksi pahoinvointi alkoi vasta pari viikkoa sen jälkeen. Joillakin alkuraskaus on hämmentävän oireeton, ja harvalle tulee selviä oireita ennen 5.-7. raskausviikkoa.

Pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin!

• N24

...menkkoja vielä odottelin jouduin jo veskissä ravaamaan aika tehokkaasti, tuntui että luonnottoman paljon. Nythän se on käytäntö, että joka yö vähintään 4 kertaa saa juosta. Hitto! Meneillään on rv 10 5 muistaakseni.

• Maternity

Oletko ihan varma, ettet ole ollut raskaana jo pidempään? Jos kiertosi on tosiaan normaalisti 30 päivää, niin kuulostaa melkein mahdottomalta että testi voisi olla pos. vielä 23. päivänä, sillä ovulaatiohan on 14 päivää ennen vuodon alkua, ei suinkaan 14 päivää edellisen vuodon alkamisen jälkeen. Toisin sanoen, olisit ollut raskaana vasta 7 päivää kun positiivinen tulos olisi jo näkynyt, ja se on tietääkseni mahdotonta, koska alkio kiinnittyy vasta tuolloin ja raskaushormonin eritys alkaa vasta kiinnittymisen jälkeen.

Pointti on siis se, että oletko varma, etteivät edelliset kuukautiset ole olleet ns. valemenkat?

Itse oireista. Ne tulevat, kun tulevat - jos tulevat. Itselläni ensimmäinen oire (josta varmasti tiesin olevani raskaana) oli armoton jano: join, join ja join ja vieläkin janotti! Yhden kuuden tunnin työpäivän aikana join ainakin seitsemän litraa vettä ja silti oli vielä jano! Vessassa juoksemisen sai tietysti laittaa sitten tuon piikkiin. :D Esikoista odottaessa taas ensimmäinen oire oli rintojen aristus ja turpoaminen. Molemmilla kerroilla olen siis ollut raskaudestani varma jo ennen testin tekemistä, koska oireet ovat olleet niin selvät, mutta kaikki eivät oireile ollenkaan muuten, kuin menkkojen poisjäämisellä - ja sitäkään ei välttämättä huomaa, jos tuleekin vain niukempi vuoto. :))

• alkup.

taivas!! ei käynyt mielessäkään. hyvät ihmiset, olen juonut, polttanut, syönyt buranaa.. taivas, toivottavasti et ole oikeassa! ed.kk.t.. hmm.. hitto, en kiinnittänyt kovin huomiota.. mietin, kirjoittelen uudelleen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7716
    2. 108
      5901
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4526
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2957
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2908
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2036
    Aihe