TÄÄLLÄ OLLAAN SITTEN TOSISSAAN!!!!
Nettikirja valmistuu ja liekö kohta jo joidenkin aika siirtyä puuhastelemaan Clearwaterin suunnalle!
Joko nyt meni viesti perille!
13
648
Vastaukset
- Idi Amin
Sinä sitten olit niin tyhmä, että sorruit uhkailemaan.
- ORIGINALTutkija
Totuus ei pala tulessakaan. Mitä uhkailua se on jos totuus asioista tuodaan esiin?
- Hannu
Voi kerro ihmeessä, mutta mitä se muuta voisi olla kuin tietämättömyytesi ja näkökulmasi värittämää potaskaa. Olen seurannut kirjoitteluasi tällä palstalla ja tullut siihen tulokseen että et todellisessa elämässäkään ole muu kuin juoruakka, joka kiljuu panettelevia juoruja naapureistaan. Yrität luoda jotain "yleistä" mielipidettä heistä, jotta saisit muut puolellesi. Mutta kuten aina käy, totuus tulee lopulta ilmi.
- Jasper
Hannu kirjoitti:
Voi kerro ihmeessä, mutta mitä se muuta voisi olla kuin tietämättömyytesi ja näkökulmasi värittämää potaskaa. Olen seurannut kirjoitteluasi tällä palstalla ja tullut siihen tulokseen että et todellisessa elämässäkään ole muu kuin juoruakka, joka kiljuu panettelevia juoruja naapureistaan. Yrität luoda jotain "yleistä" mielipidettä heistä, jotta saisit muut puolellesi. Mutta kuten aina käy, totuus tulee lopulta ilmi.
Minä ainakin uskon Original tutkijaa..
- Hannu
Jasper kirjoitti:
Minua se ei haittaa, mutta muistathan kuitenkin että usko ei ole tiedon väärtti, eikä pelkkä informaatiokaan.
- Jasper
Hannu kirjoitti:
Minua se ei haittaa, mutta muistathan kuitenkin että usko ei ole tiedon väärtti, eikä pelkkä informaatiokaan.
Tiedätkö meissä on eroja. Kumpikin meistä on kuullut ja lukenut hubbardin tarinoita ufoista mutta vain toinen meistä uskoo niihin. Osaatko arvata Kumpi?
- ORIGINALTutkija
Jasper kirjoitti:
...kuulu tapoihini valehdella.
Ja lue ajatuksella tuo Dekkarin aloittama "Lisä Vinkki" keskustelu, niin pääset asioista jyvälle.
Sen sisältöä ei tajua Kim eikä Hermanni, koska eivät kuulu ns. eliittiin. Luulisin että pääset asiasta perille, kun seuraat "punaista lankaa". Vaikutat olevasi lahjakas kaveri.
Minulla on tosi laaja materiaali tästä porukasta ja tuon sitä pikku hiljaa esiin. Materiaalin kerääminen on vienyt tosi pitkän ajan.
Valitettavasti tässä porukassa touhuaa mm. Supon entinen mies joka sai aikanaan potkut scientologia yhteyksistään.
Scientologithan puuhaa kaikenlaista ja imee itseensä ihmisiä kun nämä ovat todellisessa hädässä.
Tiedät varmaan että Tutkijalla on tahtomattaan rankka tausta scientologeista, joillakin läheisilläni oli mennä mielenterveys ennenkuin pääsi näiden "rustaamisesta mielenterveydellä" eroon.
Lupasin näille henkilöille auttaa heitä ja tuoda esiin tämän kusetuksen kaikille mahdollisille vaaravyöhykkeessä oleville. Ja kuten olet huomannut...pidän lupaukseni.
Valitettavaa että Suomessa saa riepotella ihmisiä millä menetelmillä tahansa, ilman minkäänlaista koulutusta ja vastuuta. Onko tämä siis oikeusvaltio, mielestäni ei. Oikeita hoitomuotoja nämä auditoinjit ei ole, koska niiden vaikuttavuutta ei ole puolueettomissa tutkimuksissa todistettu. Miksikö ei? Vastauksen tiedät kyllä hyvin. - Jasper
ORIGINALTutkija kirjoitti:
...kuulu tapoihini valehdella.
Ja lue ajatuksella tuo Dekkarin aloittama "Lisä Vinkki" keskustelu, niin pääset asioista jyvälle.
Sen sisältöä ei tajua Kim eikä Hermanni, koska eivät kuulu ns. eliittiin. Luulisin että pääset asiasta perille, kun seuraat "punaista lankaa". Vaikutat olevasi lahjakas kaveri.
Minulla on tosi laaja materiaali tästä porukasta ja tuon sitä pikku hiljaa esiin. Materiaalin kerääminen on vienyt tosi pitkän ajan.
Valitettavasti tässä porukassa touhuaa mm. Supon entinen mies joka sai aikanaan potkut scientologia yhteyksistään.
Scientologithan puuhaa kaikenlaista ja imee itseensä ihmisiä kun nämä ovat todellisessa hädässä.
Tiedät varmaan että Tutkijalla on tahtomattaan rankka tausta scientologeista, joillakin läheisilläni oli mennä mielenterveys ennenkuin pääsi näiden "rustaamisesta mielenterveydellä" eroon.
Lupasin näille henkilöille auttaa heitä ja tuoda esiin tämän kusetuksen kaikille mahdollisille vaaravyöhykkeessä oleville. Ja kuten olet huomannut...pidän lupaukseni.
Valitettavaa että Suomessa saa riepotella ihmisiä millä menetelmillä tahansa, ilman minkäänlaista koulutusta ja vastuuta. Onko tämä siis oikeusvaltio, mielestäni ei. Oikeita hoitomuotoja nämä auditoinjit ei ole, koska niiden vaikuttavuutta ei ole puolueettomissa tutkimuksissa todistettu. Miksikö ei? Vastauksen tiedät kyllä hyvin.Teillä on ilmeisesti dekkarin kanssa hieman pintaa syvemmältä olevaa tietoa. Jos nyt oikein ymmärsin niin ovat he levittämässä lonkeroitaan konsultointifirmojen kautta yrityksiin..?
Luin sen Riikasta kirjoittamasi jutun jossain aikaisemmassa osiossa. Toivottavasti saatte julkaistua totuuden siemeniä julki mistä touhusta on oikein kyse.Toivotankin menestystä teille.! - ORIGINALTutkija
Jasper kirjoitti:
Teillä on ilmeisesti dekkarin kanssa hieman pintaa syvemmältä olevaa tietoa. Jos nyt oikein ymmärsin niin ovat he levittämässä lonkeroitaan konsultointifirmojen kautta yrityksiin..?
Luin sen Riikasta kirjoittamasi jutun jossain aikaisemmassa osiossa. Toivottavasti saatte julkaistua totuuden siemeniä julki mistä touhusta on oikein kyse.Toivotankin menestystä teille.!Olet oikeilla jäljillä ja tällä palstalla (mitä nyt voi) on Dekkarin kanssa todettu että jäljet johtavat sylttytehtaalle.
Mielenkiintoisia (!) yrityskuvioita vielä mielenkiintoisimpien yritysten kanssa, mietipä minkälaisen firman kanssa itse tekisit yhteistyösopimuksen esim. it-alalla tai siivousalalla jos tietosi yhtäkkiä onkin jossain Clearwaterissa jossa niitä joku muu saattaa tarvita omiin intresseihinsä.
Tavoite näillä hepuilla on että tekevät keskenään bisnestä. Tämän jo todisti aikoinaan kirkon johtaja H---- K---- kuuluisilla sanoillaan, "Suomesta ei tarvitse clearata kuin 5% kansasta ja loput on perässä vedettäviä, nämä 5% ovat näitä yrittäjäjohtajia..."
Dekkari on ilmeisesti tämän viikon reissussa, mutta luulisin hänenkin vahvistavan nämä tiedot kunhan palaa.
SUPO olisi varmasti kiinnostunut eräiden yritysten rahavirroista jotka tulevat Venäjältä ja suuntautuvat Clearwateriin. No, odotellaan ja julkaistaan nettikirja ensiksi ja katsotaan mitä sitten tapahtuu. - s-logi
Dekkari hyvä!
Se mikä on sinulle totta on sinun totuus ei muiden välttämättä!
Kuinka paljon sinun totuus tekee sinua, perhettäsi ja muita ihmisiä onnellisemmaksi, paremmiksi ja hyvinvoiviksi on se mittari ehkäpä!
Mielestäni sinun asenteesi ei ole välttämättä puolueeettoman rakentava ja objektiivinen kaikinajoin!
Jos etenet asenteella joka ei ota mitään muuta huomioon eikä näe toisen osapuolen näkökantoja lainkaan, et välttämättä saavuta niitä tuloksia kun luulet!
Olet antanut tämän asiasisällön mennä tunnetasolle ja siitä johtuu että mielialasikin on mielestäni laskenut kirjoittelujesi myötä!
Annan hyvän neuvon! Pidä mielialasi erossa näistä herjaavistakin vastineista, koska muuten ne saattavat vaikuttaa sinuun negatiivisesti ja menetät puolueettoman otteesi ja siirryt rahvaan "polttorovio" sakkiin syyttelemään ja katkeroitumaan!
Tutki hyvin ja rehellisesti molempia puolia ja rohkene kohdata molemmat osapuolet niin saat kaikki tutkimuksen hedelmät!
Älä sorru uhkailuun koska silloin osoitat vastapuolen tutkivalle että olet saanut osuman ja jäänyt "ammuksen" tielle!
Taas toisaalta kun sitten suoritat iskun niin käytä virallista ja laillista tietä!
Muutoin saatat taas altistua vastapuolen iskulle!
Vakaumuksen omaava Pilkunviilaaja - Hannu
Jasper kirjoitti:
Tiedätkö meissä on eroja. Kumpikin meistä on kuullut ja lukenut hubbardin tarinoita ufoista mutta vain toinen meistä uskoo niihin. Osaatko arvata Kumpi?
Jos voit sen noin varmasti sanoa, se olet sitten sinä.
- poika-p maalta
Jännitys tiivistyy vihdoinkin! Saamme D:n kirjasen kohta kustantajalta!
Aion varata alku painoksen itselleni!Poika-p- ORIGINALTutkija
...julkaisemassa kirjan?
Mulle kanssa kopio siitä, kitos Dekkari jo näin etukäteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522672Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001260- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036