Moi!
Olen ensimmäistä kertaa raskaana ja eka neuvolakäynti vasta 4pv päästä. Onko mahdollista että on jo raskauspahoinvointia? Olen oksennellut 4pv ja mikään ei pysy sisällä. Kävin päivystävällä ja sanoi ettei voi ollo raskauspahoinvointia vielä?? Käski odottaa viikon ja varata aika lääkärille jos ei lopu. Kamalaa kun mitään ei saa syötyä :(
raskauspahoinvointi
4
100
Vastaukset
- jokuvaan.
Raskauspahoinvointiahan voi olla, vaikka koko raskauden ajan.
- afsdgfhgjjk
ja voi alkaa vaikka heti, mulla alkoi kuvotus 2 viikkoa hedelmöittymisestä, oksentelua viikot 9-16, sitten kuvotusta loppuaika.
- Minttu29
Olen rv6 ja voinut pahoin reilun viikon ajan. Oksennan monta kertaa päivässä ja yököttää päivin öin. Ei herranen aika, mikä olo!!
- ökhiuh
On niin yksilöllistä se pahoinvointi. Ei voi päivystävä hoitaja sanoa, etteikö olis raskauspahoinvointia, sitä se varmasti on! Joillakin alkaa pahoinvointi heti alussa, joillakin myöhemmin, joillakin ei ollenkaan. Jos aamupahoinvointia on, suosittelen laittamaan yöpöydälle valmiiksi jotain syötävää ja juotavaa minkä syöt HETI herätessäsi, niin voi olo helpottua. Esim. riisikakkua ja mehua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3964716Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1492662Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575842255- 331407
- 431369
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!451356- 791221
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1471060Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8947MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim14912