Jatkakaa samaan malliin ja tuhotkaa viimeinenkin kiinostus ilmailuharrastukseen.
Ei ole tulevaisuutta. Kiitos teille, Kiitos Peter
Hyvä ilmailijat!
15
517
Vastaukset
- Rauha maahan
Siitä kiitos kuuluu vain Lennuille eikä kenellekään muulle!
- häpeän
Sen verran perätöntä touhua että lennotkin loppui
- 1+13
Perättömät Lennut, jep jep.
- martti ahtisaari
Kas, Piitterillä kello pirahti ja eikun suolta tarkistamaan. Samaa vanhaa jankutusta päivästä toiseen. Joko IP:t selvitetty ja haastehakemukset jätetty?
- Käry tosiaan kävi
Allers on 9.1.2015 luovuttanut 6 eri viestiketjun lähes 450 viestin IP:T Helsingin käräjäoikeuden päätöksellä esitutkintaviranomaiselle.
Jotta asia etenee nyt kyllä. - Peter__T
Käry tosiaan kävi kirjoitti:
Allers on 9.1.2015 luovuttanut 6 eri viestiketjun lähes 450 viestin IP:T Helsingin käräjäoikeuden päätöksellä esitutkintaviranomaiselle.
Jotta asia etenee nyt kyllä.No osoittakaa aikanne kuluksi edes muutama ns. Perätön ilmianto. Vastausta ei vaan kuulu.
- Piipaa11
Peter__T kirjoitti:
No osoittakaa aikanne kuluksi edes muutama ns. Perätön ilmianto. Vastausta ei vaan kuulu.
Kaikki!
- Kellokalle
Oma kellosi soi tänään 31.24. sitä ennen joka päivä. Muista kirjoittaa huomenna!
- Lennujankutusta
Lennuthan tämänkin trolliketjun taas aloittivat! Mistäkö tiedän? "Hyvä ilmailijat" on taas sellanen kirjoitusmoka ettei taas paremmasta väliä.
Joten "päivästä toiseen" täällä jankuttavat Lennut! - 19+8=
Lennujankutusta kirjoitti:
Lennuthan tämänkin trolliketjun taas aloittivat! Mistäkö tiedän? "Hyvä ilmailijat" on taas sellanen kirjoitusmoka ettei taas paremmasta väliä.
Joten "päivästä toiseen" täällä jankuttavat Lennut!Kertoisitko idiootti, missä kohtaa otsikossa on "kirjoitusmoka"?
- Riehujat!
19+8= kirjoitti:
Kertoisitko idiootti, missä kohtaa otsikossa on "kirjoitusmoka"?
Se, että yritätte jälleen esiintyä muka jonain "muina ilmailijoina", sormea heristelleen, vaikka kirjoittaja on selvästi itse LENNU ja olette ITSE sotkeneet koko palstan ja riehutte täällä!
- Jeesmies4
Riehujat! kirjoitti:
Se, että yritätte jälleen esiintyä muka jonain "muina ilmailijoina", sormea heristelleen, vaikka kirjoittaja on selvästi itse LENNU ja olette ITSE sotkeneet koko palstan ja riehutte täällä!
Joka paikassa lennuja, lennuja siellä, lennuja täällä? Kaikki on niin lennuja ! Voi Pyhä jysäys!
- Mitäs hillutte?
Jeesmies4 kirjoitti:
Joka paikassa lennuja, lennuja siellä, lennuja täällä? Kaikki on niin lennuja ! Voi Pyhä jysäys!
No onko pakko hillua joka paikassa? Menkää pois?
- mauno koivisto
Sepä hyvä, ehkä jo kohta Piitterit,annat ja sirpat istuvat telkien takana.
- Oikeusvaltio
Tuskinpa vaan, mikäli oikeusvaltiossa elämme.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880