Jatkakaa samaan malliin ja tuhotkaa viimeinenkin kiinostus ilmailuharrastukseen.
Ei ole tulevaisuutta. Kiitos teille, Kiitos Peter
Hyvä ilmailijat!
15
504
Vastaukset
- Rauha maahan
Siitä kiitos kuuluu vain Lennuille eikä kenellekään muulle!
- häpeän
Sen verran perätöntä touhua että lennotkin loppui
- 1+13
Perättömät Lennut, jep jep.
- martti ahtisaari
Kas, Piitterillä kello pirahti ja eikun suolta tarkistamaan. Samaa vanhaa jankutusta päivästä toiseen. Joko IP:t selvitetty ja haastehakemukset jätetty?
- Käry tosiaan kävi
Allers on 9.1.2015 luovuttanut 6 eri viestiketjun lähes 450 viestin IP:T Helsingin käräjäoikeuden päätöksellä esitutkintaviranomaiselle.
Jotta asia etenee nyt kyllä. - Peter__T
Käry tosiaan kävi kirjoitti:
Allers on 9.1.2015 luovuttanut 6 eri viestiketjun lähes 450 viestin IP:T Helsingin käräjäoikeuden päätöksellä esitutkintaviranomaiselle.
Jotta asia etenee nyt kyllä.No osoittakaa aikanne kuluksi edes muutama ns. Perätön ilmianto. Vastausta ei vaan kuulu.
- Piipaa11
Peter__T kirjoitti:
No osoittakaa aikanne kuluksi edes muutama ns. Perätön ilmianto. Vastausta ei vaan kuulu.
Kaikki!
- Kellokalle
Oma kellosi soi tänään 31.24. sitä ennen joka päivä. Muista kirjoittaa huomenna!
- Lennujankutusta
Lennuthan tämänkin trolliketjun taas aloittivat! Mistäkö tiedän? "Hyvä ilmailijat" on taas sellanen kirjoitusmoka ettei taas paremmasta väliä.
Joten "päivästä toiseen" täällä jankuttavat Lennut! - 19+8=
Lennujankutusta kirjoitti:
Lennuthan tämänkin trolliketjun taas aloittivat! Mistäkö tiedän? "Hyvä ilmailijat" on taas sellanen kirjoitusmoka ettei taas paremmasta väliä.
Joten "päivästä toiseen" täällä jankuttavat Lennut!Kertoisitko idiootti, missä kohtaa otsikossa on "kirjoitusmoka"?
- Riehujat!
19+8= kirjoitti:
Kertoisitko idiootti, missä kohtaa otsikossa on "kirjoitusmoka"?
Se, että yritätte jälleen esiintyä muka jonain "muina ilmailijoina", sormea heristelleen, vaikka kirjoittaja on selvästi itse LENNU ja olette ITSE sotkeneet koko palstan ja riehutte täällä!
- Jeesmies4
Riehujat! kirjoitti:
Se, että yritätte jälleen esiintyä muka jonain "muina ilmailijoina", sormea heristelleen, vaikka kirjoittaja on selvästi itse LENNU ja olette ITSE sotkeneet koko palstan ja riehutte täällä!
Joka paikassa lennuja, lennuja siellä, lennuja täällä? Kaikki on niin lennuja ! Voi Pyhä jysäys!
- Mitäs hillutte?
Jeesmies4 kirjoitti:
Joka paikassa lennuja, lennuja siellä, lennuja täällä? Kaikki on niin lennuja ! Voi Pyhä jysäys!
No onko pakko hillua joka paikassa? Menkää pois?
- mauno koivisto
Sepä hyvä, ehkä jo kohta Piitterit,annat ja sirpat istuvat telkien takana.
- Oikeusvaltio
Tuskinpa vaan, mikäli oikeusvaltiossa elämme.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974