Hyvä ilmailijat!

Ei enää kiinnosta

Jatkakaa samaan malliin ja tuhotkaa viimeinenkin kiinostus ilmailuharrastukseen.
Ei ole tulevaisuutta. Kiitos teille, Kiitos Peter

15

332

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauha maahan

      Siitä kiitos kuuluu vain Lennuille eikä kenellekään muulle!

    • häpeän

      Sen verran perätöntä touhua että lennotkin loppui

      • 1+13

        Perättömät Lennut, jep jep.


    • martti ahtisaari

      Kas, Piitterillä kello pirahti ja eikun suolta tarkistamaan. Samaa vanhaa jankutusta päivästä toiseen. Joko IP:t selvitetty ja haastehakemukset jätetty?

      • Käry tosiaan kävi

        Allers on 9.1.2015 luovuttanut 6 eri viestiketjun lähes 450 viestin IP:T Helsingin käräjäoikeuden päätöksellä esitutkintaviranomaiselle.

        Jotta asia etenee nyt kyllä.


      • Peter__T
        Käry tosiaan kävi kirjoitti:

        Allers on 9.1.2015 luovuttanut 6 eri viestiketjun lähes 450 viestin IP:T Helsingin käräjäoikeuden päätöksellä esitutkintaviranomaiselle.

        Jotta asia etenee nyt kyllä.

        No osoittakaa aikanne kuluksi edes muutama ns. Perätön ilmianto. Vastausta ei vaan kuulu.


      • Piipaa11
        Peter__T kirjoitti:

        No osoittakaa aikanne kuluksi edes muutama ns. Perätön ilmianto. Vastausta ei vaan kuulu.

        Kaikki!


      • Kellokalle

        Oma kellosi soi tänään 31.24. sitä ennen joka päivä. Muista kirjoittaa huomenna!


      • Lennujankutusta

        Lennuthan tämänkin trolliketjun taas aloittivat! Mistäkö tiedän? "Hyvä ilmailijat" on taas sellanen kirjoitusmoka ettei taas paremmasta väliä.

        Joten "päivästä toiseen" täällä jankuttavat Lennut!


      • 19+8=
        Lennujankutusta kirjoitti:

        Lennuthan tämänkin trolliketjun taas aloittivat! Mistäkö tiedän? "Hyvä ilmailijat" on taas sellanen kirjoitusmoka ettei taas paremmasta väliä.

        Joten "päivästä toiseen" täällä jankuttavat Lennut!

        Kertoisitko idiootti, missä kohtaa otsikossa on "kirjoitusmoka"?


      • Riehujat!
        19+8= kirjoitti:

        Kertoisitko idiootti, missä kohtaa otsikossa on "kirjoitusmoka"?

        Se, että yritätte jälleen esiintyä muka jonain "muina ilmailijoina", sormea heristelleen, vaikka kirjoittaja on selvästi itse LENNU ja olette ITSE sotkeneet koko palstan ja riehutte täällä!


      • Jeesmies4
        Riehujat! kirjoitti:

        Se, että yritätte jälleen esiintyä muka jonain "muina ilmailijoina", sormea heristelleen, vaikka kirjoittaja on selvästi itse LENNU ja olette ITSE sotkeneet koko palstan ja riehutte täällä!

        Joka paikassa lennuja, lennuja siellä, lennuja täällä? Kaikki on niin lennuja ! Voi Pyhä jysäys!


      • Mitäs hillutte?
        Jeesmies4 kirjoitti:

        Joka paikassa lennuja, lennuja siellä, lennuja täällä? Kaikki on niin lennuja ! Voi Pyhä jysäys!

        No onko pakko hillua joka paikassa? Menkää pois?


    • mauno koivisto

      Sepä hyvä, ehkä jo kohta Piitterit,annat ja sirpat istuvat telkien takana.

      • Oikeusvaltio

        Tuskinpa vaan, mikäli oikeusvaltiossa elämme.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe