Dry humping

Naikkonen20v

Ootteko kokeillu?
Se on vähänniinkuin seksia ilman seksiä. Eli siis seksiä vaatteet päällä.
On erittäin kiihottavaa. Eilen olin kavereideni luona iltaa istumassa. Jotenkin ilta vain ajautui siihen, että harrastimme seksiä vaatteet päällä. Me kaikki kolme naista. Taisimme olla pienessä humalassa. Tuntui kumminkin erittäin hyvältä ja sain siitä orgasmin. Tuntui oikein ihanalta läpsiä perseelle ja hieroa alapäitä yhteen. Itse olen hetero, mutta oli ihme kyllä nautinnollista. Oletteko kokeilleet? Itse varmaan joskus koitan miehen kanssa mikäli jollain miekkosella on kiinnostusta!

9

3911

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onziro

Mistä päin oot? Kik me onziro

• Anonyymi

Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää

Kyllä vatipää spede tietää. Buaahaa

• -masa

Ex-naisystäväni tykkäsi olla vaatteet päällä. Ensin ihmettelin, mutta kyllähän sitä kokeiltua asiaan innostui. Verhottu salaisuus (vartalo) on aina tavallaan kiinnostavampi, jotenkin. Pyykkiä vaan tuli, koska minä haluan lasketella lopuksi rinnoille. Näin sitä vaan mentiin pitkän aikaa, vaikka välillä oli tavallistakin "alastiseksiä". Kyllä siihen kiinnostus jäi. :)

• Löylysaavi

Löylykauhahomo saa aina hymyn huulille. Tavallaan vahingoniloa miten vähän voi jonkun elämässä olla.

• jeee

Löylykauha rules

• Oletteko kokeilleet?

Tapasin taannooin nuoren naisen joka tykkäsi vaatteet maata lattialla selällään ja mies tekemässä seksiliikkeitä hänen päällään. En osannut innostua ja tiemme erosivat.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3352
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3147
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      2591
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2528
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1943
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1840
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82