Ootteko kokeillu?
Se on vähänniinkuin seksia ilman seksiä. Eli siis seksiä vaatteet päällä.
On erittäin kiihottavaa. Eilen olin kavereideni luona iltaa istumassa. Jotenkin ilta vain ajautui siihen, että harrastimme seksiä vaatteet päällä. Me kaikki kolme naista. Taisimme olla pienessä humalassa. Tuntui kumminkin erittäin hyvältä ja sain siitä orgasmin. Tuntui oikein ihanalta läpsiä perseelle ja hieroa alapäitä yhteen. Itse olen hetero, mutta oli ihme kyllä nautinnollista. Oletteko kokeilleet? Itse varmaan joskus koitan miehen kanssa mikäli jollain miekkosella on kiinnostusta!
Dry humping
9
3491
Vastaukset
- onziro
Mistä päin oot? Kik me onziro
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
Kyllä vatipää spede tietää. Buaahaa
- -masa
Ex-naisystäväni tykkäsi olla vaatteet päällä. Ensin ihmettelin, mutta kyllähän sitä kokeiltua asiaan innostui. Verhottu salaisuus (vartalo) on aina tavallaan kiinnostavampi, jotenkin. Pyykkiä vaan tuli, koska minä haluan lasketella lopuksi rinnoille. Näin sitä vaan mentiin pitkän aikaa, vaikka välillä oli tavallistakin "alastiseksiä". Kyllä siihen kiinnostus jäi. :)
- Löylysaavi
Löylykauhahomo saa aina hymyn huulille. Tavallaan vahingoniloa miten vähän voi jonkun elämässä olla.
- jeee
Löylykauha rules
- Oletteko kokeilleet?
Tapasin taannooin nuoren naisen joka tykkäsi vaatteet maata lattialla selällään ja mies tekemässä seksiliikkeitä hänen päällään. En osannut innostua ja tiemme erosivat.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743