Saksalainen Suomeen kymmenen vuotta siiten rantautunut vähittäsiskaupaketju Lidil avaa tämän vuoden aikana ruokakaupan Juankoskella ja murtaa siten S-Osuuskaupan määräävän markkina-aseman. Juankoskelta on puuttunut kilpailu, kun on vain yksi ruokakauppa ja S-osuuskauppa on käyttänyt monopooliasemaansa häikäilemattömäasti kiskomalla huippuhintoja elintarvikkeista juankoskelaisilta. S-osuuskaupan ahneudella ei ole ollut rajoja.
Lidil avaa myymälän Juankoskella
halvempaa ruokaa
8
527
Vastaukset
- jajaja
gut gut gut
https://www.youtube.com/watch?v=SlozALOHG7E - antero8
Mihinkä tämä tieto perustuu? Kuulostaa liian hyvältä...
- justiisajuu
kaikissa Suur Kaupungeissa on Lidl. Juankoskella pelkkä kartonkitehtaan väki pitää Lidlin pystyssä
- gut Lidil
Wir hoffen, dass die Wacht im Osten immer so fast steht.
- Pösilö
Otata Järki käteen mene Lidiin
- Pösilö
Ota järki käteen mene Lidliin
- ddddddddddd
Minkähän takia tällainen huhu on täytynyt laskea liikkeelle. Hullulla on halvat huvit.
- markkinavoimat
Huhuilla on siivet. S-osuuskaupan riistomonopooli tulee murtaa Juankoskella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889