Saksalainen Suomeen kymmenen vuotta siiten rantautunut vähittäsiskaupaketju Lidil avaa tämän vuoden aikana ruokakaupan Juankoskella ja murtaa siten S-Osuuskaupan määräävän markkina-aseman. Juankoskelta on puuttunut kilpailu, kun on vain yksi ruokakauppa ja S-osuuskauppa on käyttänyt monopooliasemaansa häikäilemattömäasti kiskomalla huippuhintoja elintarvikkeista juankoskelaisilta. S-osuuskaupan ahneudella ei ole ollut rajoja.
Lidil avaa myymälän Juankoskella
halvempaa ruokaa
8
532
Vastaukset
- jajaja
gut gut gut
https://www.youtube.com/watch?v=SlozALOHG7E - antero8
Mihinkä tämä tieto perustuu? Kuulostaa liian hyvältä...
- justiisajuu
kaikissa Suur Kaupungeissa on Lidl. Juankoskella pelkkä kartonkitehtaan väki pitää Lidlin pystyssä
- gut Lidil
Wir hoffen, dass die Wacht im Osten immer so fast steht.
- Pösilö
Otata Järki käteen mene Lidiin
- Pösilö
Ota järki käteen mene Lidliin
- ddddddddddd
Minkähän takia tällainen huhu on täytynyt laskea liikkeelle. Hullulla on halvat huvit.
- markkinavoimat
Huhuilla on siivet. S-osuuskaupan riistomonopooli tulee murtaa Juankoskella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347