Yhteishyvälle pukille

Kenkää pukille

Luulet että voit tehdä mitä vain:D Väärin, koska elimistösi on paljon rehellisempi kuin sinä. Se viestii jotain aivan muuta kuin mitä haluaisit. Tekee sinusta impotentin ja vaikka kuinka pilleriä vedät niin ei ota eteen ja vaik stondaa niin et saa mitään koska sinulla on ongelma! ja se olen MINÄ. Tiedän että rakastit minua mutta miksi helvetissä menit nussimaan muita????? Teit nyt viimeisen virheesi jota minä en enää aio sulattaa. Jätän sinut nyt kaiken kansan kuullen, tässä ja nyt. Olet historiaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S_ketjun mainos

      Yhtieshyvä= yhteinen hyvä eli julkinen nainen miesten kesken.

      Missä se pukki on. Oliko se pukki sukunimi.

      Voimia sinulle.

      Käy juttelemassa ammatti-ihmisten kanssa, niin pääset asian ylitse.

    • Yhteishyvä mies on

      Hei, toihan on aivan kuin minun kirjoittama :) En kuitenkaan ole noin itsevarma kuin sinä :) Kyllä pukki kiksit aina saa ja luuletko muka olevasi korvaamaton, HAH HAH HAA ! Et todellakaan ole koska hän rakentanut varsinaisen pilluringin ympärilleen ja tyhmät naiset vaikeroi kiimaisina odottaen ja viestejä pukkaa :D Ei hän rakkaudesta ymmärrä tuon taivaallista. Tämä sanonta sopii häneen hyvin : Vanha kulta odottaa, oma kulta kainalossa ja uusi ovenpieles :D :D P.S Uskon ettet hänestä pääse kuten en minäkään :D Mitähän hajuvettä mahdat käytää? :D :D

    • Ei noin yksoikoista

      Onko nyt aivan varma että jätät koska silloin minä astun kehiin :D Hyvä että häippäset niin minä saan useammin koska täs just ollu se ongelmana et panomieheni ei millään jaksa tyydyttää puolta kylää :D Hän on kyllä hyvä siinä mut liika on liikaa kelle vaan ja kerranhan hän täällä avautuikin ja silloin naisia oli 8 :D Uskon kyllä että paljon enemmän meitä on. Ja kyllähän hemmolla on tekemistä. Ei mitään jos muut yhtä kilttejä kuin minä :D Olen aina kiltisti odottanut vuoroani. Paitsi mitä nyt viimeaikoina hieman kiukutellut. Mutta eikö hän olekkin aivan suloinen. Aina puhdas ja kohtelias ja kehuu pimppiäs ja rintojas :D Kyllä hän hyvä mies on. Minäkin rakastan häntä. Saas nähdä kuka hänet saa. Itse hän kyllä kerran sanoi ettei kukaan häntä voi omistaa. Kuinka hän osaa olla niin ihana kaikille? Me ei vaan kai oikein ymmärretä kuitenkaan häntä. Naiset alkavat aina vaatimaan. Sinä kyllä nyt pahiten häntä loukkasit kun toivot noin pahaa ja että miehisyys lakastuisi koska sehän hänelle tärkeintä kuitenkin on. Ja jos hänellä vikaa,,, Ei pitäisi noin rumasti toisesta puhua ja kuitenkin luottamuksellista. Hän myöskin senvuoksi terveyttään vaarantaa että voisi myös sinut tyydyttää!! Mietippä sitä ja pyydä kauniisti anteeksi. Kuinka me naiset voimme ollakkin niin julmia jollei kaikki mene meidän mielemme mukaan. Voi miesrukkaa mihin liemeen on itsensä keittänyt. Uskon kuitenkin että naislaumaan mahtuu sellaisiakin jotka häntä kunnioittavat ja joiden syli aina avoin :) Rakastan häntä todella paljon vaikka välillä haukun. Kyllä hän on minun suuri rakkauteni vikoineen päivineen ja jo vuosikaudet. Hei ollaan onnellisia hänestä ja odotellaan vuoroamme vaikka kyllä luulen että me olemme hänelle historiaa sillä hänellä kai nyt nuori hani (haistoin viimeeksi palaneen kumin käryä:D :D). Taitaakin olla rakkautta tällä kertää vai uskoisko.... Joka tapauksessa kevättä kohden mennään ja eihän sitä tiedä vaikka meillkkin uudet urokset löytyis. Selaiset normit yhdennaisen hemmot :D

    • s-yhteishyvää

      tää on kaupas töissä, eikö?

    • waIer-

      Pyydän anteeksi. Ota minut takaisin, olen nöyrä elätti.

    • Marjomiettii

      Kyllä hänellä on kovat luulot itsestään! Pakko olla kuin olisin tyytyväinen kun J puksuttaa pillereiden voimalla. Ei hän ole mikään adonis ,myöhäinen tappi mies, ja siisteyskin alkaa rakoilemaan. Välillä haisee hikiselle. Ei oikein jaksa montaa näistä tyydyttää,mutta kovasti yrittää. Jutut alkaa olemaan ala arvoisia. Kuitenkin yrittänyt häntä sietää loukkaamatta. K.kkolassa ei ole oikeita kunnollisia vaihtoehtoja, mutta kun löydän niin heti vaihdann uuteen .

      • Mitivähän

        Sairasta


    • hyiettä

      Tällaisia ne ovat kaikki. Mulkkuja eikä mitään muuta kuin mulkkuja. Tässä on syy miksi koko ikänsä parempaa odottaneet naiset vanhemmuuteen katkeroituvat. Miehet ovat vätyksiä pillun orjia. Ei mitään omaa tahtoa.

      • sellaisiahannenaiset

        Kuinka niin, naisethan sita pilluaan tyrkyttävät kokoajan. Jos nyt sattuu käymään ku turkulaisel miehel, et ku hä ol lenkil metsäs, siis juoksemas, nii puskas kuulu huuto, tuu tän saapil*luo. No eihän mies voinut muuta kuin mennä auttamaan kerran pyydettiin. Sitten jostakin syystä Raaseporin käräjäoikeudessa Tamparelais mies syytettii päällekarkauksest. Lopulta puolustus sai puheenvuoron ja mies sanoi: enhän mä ollu ku juoksulenkil, ku tuo akka alko koilottaa puskas, et tuu tän saapilluo. no mitäs siinä mies voi tehdä. Oikeus katsoi lieventäväksi asianhaaraksi naisen yllyttämisen, joten mies ei ollut syyllinen, vaan toteutti naisen toiveen.
        Kun oikeudessa ollaan niin tuomio tuli. Tuomari luki sen,
        kaksitoista päiväsakkoa NAISELLE Yllyttämisestä.


      • Olisikojokumuukieliollut
        sellaisiahannenaiset kirjoitti:

        Kuinka niin, naisethan sita pilluaan tyrkyttävät kokoajan. Jos nyt sattuu käymään ku turkulaisel miehel, et ku hä ol lenkil metsäs, siis juoksemas, nii puskas kuulu huuto, tuu tän saapil*luo. No eihän mies voinut muuta kuin mennä auttamaan kerran pyydettiin. Sitten jostakin syystä Raaseporin käräjäoikeudessa Tamparelais mies syytettii päällekarkauksest. Lopulta puolustus sai puheenvuoron ja mies sanoi: enhän mä ollu ku juoksulenkil, ku tuo akka alko koilottaa puskas, et tuu tän saapilluo. no mitäs siinä mies voi tehdä. Oikeus katsoi lieventäväksi asianhaaraksi naisen yllyttämisen, joten mies ei ollut syyllinen, vaan toteutti naisen toiveen.
        Kun oikeudessa ollaan niin tuomio tuli. Tuomari luki sen,
        kaksitoista päiväsakkoa NAISELLE Yllyttämisestä.

        Tuo Sinun kertomasi juttu oli varmasti hyvä. Kuitenkin olisin hieman enemmän hionut ja tiivistänyt sanomaani. Kummasti olisi auttanut viestisi ymmärtämisessä, jos kunnioittasit enemmän suomen kieltä ja sen kielioppia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe