Paljon on syytä varata matkapudejetiksi reissulle: -joka kestää kuukaude
-käsittää sumatran ja thaimaan
-tarkoitus olla pihi kuin Roope
yksi kuukausi...paljon pudjetti?
4
1559
Vastaukset
- ei pihi
Mä meen kuukaudeks Thaimaahan, ja otan mukaan 2200 Mastercardin. Ja en totisesti aio olla pihi vaan käyn retkillä, ostan tuliaisia enkä rahoja laske!
Mutta "pihi" reissulla varmaan riittäis tonnikin kevyesti! - kivirta
Moi!
En tiedä Sumatran hintatasoa, mutta Thaimaasta tän verran faktaa;
-asuminen, guesthouse: n.2-4 Euroa
-asuminen, hotelli: 6-> Euroa
-safka, katukeittiöstä(hyvää ja puhdasta): n.1-2 Euroa
-olut, 0,6L: n.70 centtiä
-paikallinen rommi, 0,5L: n.2 Euroa
-bussit halvin tapa liikkua, mutta en suosittele paikallisbusseja jos olet yli 150 senttinen. Käytä turisti toimistojen busseja; vähän kalliimpia mutta paljon mukavempia. - raiski
Miksi menet Thaimaaseen jos olet pihi ? Vietnamissa elää herroiksi penneillä; hintataso on puolet Thaimaan hintatasosta, siis mikään ei maksa mitään.
- kivirta
Pitää paikkansa. Itse olen jo parina vuonna reissanu Namissa sen halpuuden takia. Ensi vuonna sitten Kambodzhaan uudestaan(oltiin tänä kesänä) ja Laosiin. Siellä on vielä halvempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818