Hooii, satuimpa eksymään tänne keskustelupastalle ja hirmu innolla haluaisin kysäistä onko Blade and Soul online kenellekkään tuttu tai ylipäätänsä pelaileeko kukaan? :3
Puhun siis kyseistä anime aiheista mmo pelistä. Kyseisestä pelistä on myös tehty anime sarja. Tosin sitä en ole vielä sen kummemmin vilkaissut.
http://us.bladeandsoul.com/en/
Blade and Soul
6
196
Vastaukset
- toivonsa menettänyt
Itel oli joskus tarkotus kokeilla mutta ite animesta jäi aika paha maku suuhun ja sitten kun jotain gameplay videoita kattelin ni ei näyttäny oikee eroavan tavallisesta quest and grind -peleistä.
On tullut myös kokeiltua mm. TERA, Neverwinter, Vindictus, Eden Eternal ja RaiderZ eli näitä länsimaisia MMORPG -pelejä ja aika huonoilta ovat kyseiset pelit ainakin tuntuneet. Loputon "tapa x määrä vihollista y" ja "tapa x määrä vihollista y kerätäksesi tavaroita z" -tehtävien määrä ei houkuttele jatkamaan. - BNS
Moikka!Kyseinen peli on pelattavissa .Venäläinen private servu!http://playbns.com/
Joitain bugeja tietty löytyy.Kannattaa kuitenkin tsekata jos vähänkään kiinnostaa :) Peli on tarina painotteinen ja ehkä enemmän rpg fiilistä kun esim Aion.hyvä ping ja melkein kokonaan käännetty english patch nii eiku sekaan vaan... - wiivijuliaa
Heii, minä kun tietämätön olen niin haluisin tietää mitä mun pitäs tehdä ny, eli oon ny ladannut ton blade & soul pelin mut siin lukee ny lunching game nii en tiiä mitä mun seuraavaks pitäisi tehä, et pitääkö mun oottaa vai tehdä jotain. Pliis auttakaa tietämätöntäxD
- Dakonii
Onkohan tää elossa? Siihen on tullu paljon uutta ja nykyään EU:lla on omat serverit ( aiemmin mainittu venäläinen (closed beta(??) server saattaa antaa vähän pahan maun koska se ei tohon aikaan ollu läheskään valmis.
Nykyään on luokkina gunslinger, destroyer, blade master ja -dancer, warlock, summoner, kung fu master, soul fighter, force master, assassin ja tulossa on warrior. Lisätkää ihmeessä jos unohdin jonkun. :D
kiva peli kaikenkaikkiaan. Mulla on itelläni tällä hetkellä kaikki olemassaolevat luokat ja SIN, SUMM, BD ja BM ja gunner on yli max tason (55) eli Hongmoon tasoilla (8,9 tai 10) :D - Eikannata
Pelasin Blade & Soulia paljon, mutta lopetin kun he bännivät kaksi käyttäjääni ilman syytä. Pelissä on hienot grafiikat, mutta se on buginen. Ylläpidolla on myös tapana bänniä turhaan ja rahastaa käyttäjän uudelleenaktivoimisesta. Ei kannata pelata.
- kyllästynyt
onko jinsoyunilla ceruleanilla yhtään suomiklaaneja? oon kyllästyny näihin riitaisiin elitistiklaaneihin, joissa jatkuvasti tapellaan huijataan ja maksetaan oikeella rahalla raidiin pääsyistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768