JOKATAPAUKSESSA. seksirikostuomiosta(7.5. vuotta) ensikertalainen kärsii puolet
ja kun Auer vangittiin syyskuussa 2011 voi jokainen laskea koska puolet on istuttu,
Muuramen pedofiilirikoksesta tuomitut (Martti Kivitie, Sari Pättikangas, Heikki Aspivaara istuivat tuomioistaan puolet ja yksi opiskkelee Tampereen yliopistossa ja väitöskirjan aiheena on onanointi...
Ihmeellistä jos Aueriin eivät koske samat suomen lait puolet istumisen osalta. Muuramen tapaukseen voi tutustua linkistä ja verrata todisteita Auerin tapaukseen. Toisessa on näyttöä, toisessa ei.
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/muuramen-pedofiili-opiskelee-sosiaalialaa-minulla-on-asiantuntemusta-aiheesta/1930439
Muuramen pedofiilirinki
http://fi.wikipedia.org/wiki/Muuramen_pedofiilirinki
Aueri vapautuu kesällä
11
515
Vastaukset
- jos tulee...
murhatuomio ei ole enää ensikertalainen.Elinkautinen armahdetaan mahdollisesti 12 vuoden jälkeen ja siihen 7,5 vuotta tekee 19,5 vuotta.Nykylain mukaan 20 vuotta on pisin aika vankilassa joten ei ole riippuvainen armahduksesta
- kaikkia hönöjä
Höpö höpö. Jutut on kuin variksella. Elinkautinen on elinkautinen, jos/kunnes armahdetaan. Lue lakikirjaa ennen kuin edes ajattelet jotakin kirjoittaa laista.
- Hönöt tietävät
kaikkia hönöjä kirjoitti:
Höpö höpö. Jutut on kuin variksella. Elinkautinen on elinkautinen, jos/kunnes armahdetaan. Lue lakikirjaa ennen kuin edes ajattelet jotakin kirjoittaa laista.
senkin että tuomareillakin on omatunto.
- lukeminen kannattaa
Hönöt tietävät kirjoitti:
senkin että tuomareillakin on omatunto.
Ja taas joku omasta mielestään fiksu asialla.
Tuomareiden omallatunnolla ei ole mitään tekemistä lain kanssa. Jos ja kun Auer tuomitaan murhasta elinkautiseen, niin hänen oma käyttäytymisensä vankeusaikana vaikuttaa suoraan siihen miten käy armahdusanomusten.
Ja kun pohjalla on lasten raiskauksesta saatu tuomio, niin ei ole mitään toiveitakaan että pääsisi 12 vuoden jälkeen ulos.
Tuomiot eivät katoa mihinkään, niitä luetaan uudelleen kun armahdusanomus tulee sisälle. Vaikka raiskauksista saatu tuomio tullaan sisällyttämään elinkautiseen, niin se kuitenkin otetaan myöhemmin huomioon.
Kuten tuosta raiskauksista saadusta tuomiosta(pituus) voikin päätellä, niin Auerilla murhatuomion jälkeen on kaksi törkeistä rikoksista saatua tuomiota. - apsoj55
lukeminen kannattaa kirjoitti:
Ja taas joku omasta mielestään fiksu asialla.
Tuomareiden omallatunnolla ei ole mitään tekemistä lain kanssa. Jos ja kun Auer tuomitaan murhasta elinkautiseen, niin hänen oma käyttäytymisensä vankeusaikana vaikuttaa suoraan siihen miten käy armahdusanomusten.
Ja kun pohjalla on lasten raiskauksesta saatu tuomio, niin ei ole mitään toiveitakaan että pääsisi 12 vuoden jälkeen ulos.
Tuomiot eivät katoa mihinkään, niitä luetaan uudelleen kun armahdusanomus tulee sisälle. Vaikka raiskauksista saatu tuomio tullaan sisällyttämään elinkautiseen, niin se kuitenkin otetaan myöhemmin huomioon.
Kuten tuosta raiskauksista saadusta tuomiosta(pituus) voikin päätellä, niin Auerilla murhatuomion jälkeen on kaksi törkeistä rikoksista saatua tuomiota.Heh,heh, rangaistusten pituudet on riippuvaisia siitä kuinka perusteellisesti juttuihin on paneuduttu- kuinka paljon tietoa keissistä on tuomareille syötetty. Huonosti tutkituista jutuista ei voi pitkiä rangaistuksia antaa- aikaa ei tuomareille jää syventyä keissiin. Ulvilasurma ja LSH-keissi ovat Suomen oloissa ÄÄÄÄÄRIMMÄISEN tarkkaan punnittu. Jopa Auerin huokauksia on raportoitu- niitä luultavasti toki vain Minfossa.
Syyttäjät ovat jostain syystä takertuneet Ulvilan tapahtumiin kuin täit tervaan.
>>jos tulee...murhatuomio ei ole enää ensikertalainen
- ei nim
20 vuotta ei ole pisin aika vankilassa nykylain mukaan.mm.Pasi Räty istui elinkautista 22 vuotta,pääsi ehdonalaiseen ja tuomittiin murhasta 2013 taas elinkautiseen.Valjakkala ja Muranen istuivat elinkautista yli 20 vuotta.
- Seurantalaite Revok
Auer vapautuu kesällä, kyllä.
Vuosilukua jolloin vapautuminen tapahtuu, ei ole vielä pystytty määrittelemään koska oikeusprosessit on kesken.- 2030 kesällä
Saattas olla aika vapautua v 2030 kesällä.
- veikkaaja
Mä luulen että se vapautuu vasta syksyllä.
vuonna 2032 - martti.kivitie
Kannattaa julkista vääriä nimiä (Martti Kivitie) vakvavien rikosten yhteydessä. Tässä on SELKEÄ kunnianloukkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294