Elikkäs ajatuksissa olisi liittää 1366 x 768 resoluutioinen omalta screeniltään ja GTX 850M näyttiksellä oleva läppäri Full HD näyttöön. Aloittelijan kysymys, mutta 1920 x 1080 resoluution saavuttaminen ongelmitta luulisi olevan mahdollista?
Sitten lisää huolenaiheita, eli jos näytön vasteaika on 5ms ja koska näytössä ei ole hdmi-liitäntää, pitäisi käyttää hdmi/dvi -adapteria, niin kasvaako viive tuosta paljon suuremmaksi, luuletteko että haittasi pelatessa?
Kysymyksiä läppärin liittämisestä Full HD näyttöön
1
220
Vastaukset
1920x1080 resoluution saavuttaminen ja suuremmankin on mahdollista - mutta ei missään raskaassa pelikäytössä, sillä toihan ei tosiaan ole maailman tehokkain kortti. Raskaat pelit raskailla asetuksilla korkealla resolla jäävät haaveeksi.
Tuskinpa se adapteri viiveeseen vaikuttaa, kunhan se lähtö on (kuten onkin 99% todennäköisyydellä) digitaalinen DVI on signaali ihan samaa kuin HDMI:ssä. Ero on palikan muodossa ja siinä, että HDMI kuljettaa ääntä.
Tuskinpa se 8-12 millisekuntiakaan mikään pelaamista haittaava vasteaika on vaikka jonnet väittäis mitä. Haluaahan ne vähintään 200fps CS:äänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565