Onko luotsi yurki 3 joku hihhulitaustainen?

niinpä näkyykin!

Mielestäni täysin selvä asia; pösilö, jonka päätavoitteena on tuhota palsta ja häätää asialliset kirjoittajat pois.

16

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonse.....

      Se on juuri se palstan pahin skeponen!

      • kirkas kuin pläkki

        No sitte...johan pomppas! Myös kekek-kekek on tämän kd-klikin fanittaja, Tv-7 ja radio dei on sen "tietolähteitä".


    • johan j pomppas

      Hyvä tietää, sanoin, hyvä tietää.

    • tunnensenhyvin

      Olet täysin oikees!
      Se on aiva täys hihhuli!

      • luikuritattinen

        Onhan se parantumaton kd-hihhuli. Tremolokin vielä. Ne on loiskaloja, intialaisia.


      • kd_kahjo
        luikuritattinen kirjoitti:

        Onhan se parantumaton kd-hihhuli. Tremolokin vielä. Ne on loiskaloja, intialaisia.

        Täällähän se taas on vuorokauden putkeen hillunut. On ihme, että ylläpito antaa yhden tuholaisen toimia, sillä perusteella, että se on joskus ollut luotsina. On ehkä yhä.


    • asiantunteva

      Tunnen ton läskipään! Se kuuluu skeposliittoon ja on soluttautunut palstan seriffiksi tuhotakseen hienon keskustelupalstan vaihtoehtoisista hoidoista.
      Se on siistäys läskipää ja vajakkikuten kaikki muutkin skeposet

    • ceec

      Se on palstan pikku Hitleri, joka luulee ittestään liikoja ja uskoo pystyvänsä tuhoamaan tämän palstan.
      Se on muuten kd kristitty ja naapurini ja näyttelee loistavastiuskovaista.

      • tiietään

        taparistityt ne onkii pahimmia. Ihime, että niitä pietään niiden seurakunnissa kunnollisina. Nehän ovat sisältä mätiä.


      • ihan_hirmuista
        tiietään kirjoitti:

        taparistityt ne onkii pahimmia. Ihime, että niitä pietään niiden seurakunnissa kunnollisina. Nehän ovat sisältä mätiä.

        Konnansa muuallakin, mutta noita vielä suojellaan ja paapotaan ihan valtiovallan toimesta. On jo ihme, että maamme äärikristityihin kuuluu naisministerikin.
        Tuo caps lock päällä posottava kuuluu niihin, kd-ryhmäläisiin. Itsensä piispa Mäkisen luvalla ne mellastaa.


    • Nuo kaikki caps lock päällä pösötetyt häirikköviestit ovat naapurini kd-hörhön postaamia.

      Sen sado-masokistinen vietti ei saa muuten tyydytystä kuin yrittämällä tehdä kiusaa nauttien tuotoksistaan suunnattomasti. Säälittävä tapaus.

      Toivo Lång
      Inkeroinen

      • Vähän-haiskahtaa

        Ettet sinä nyt vaan eläisi vähän omissa kuvitelmissasi.


      • sexijuhlat

        Olek sää TOIVO toi sadokisti ja se sun naapuris on sitte tuo masokisti ?
        Teillähän pitäs sitten olla oikein kivaa naapurusten kesken, kun sinä oot sadokisti ja naapuris masokisti!
        Heheheheee! VIETTÄKÄÄ HAUSKAT SEXIJUHLAT KESKENÄNNE! !!
        Hahahahahaaaaaaaaaaaa!!!!


    • luotsityhmä

      Luotsi on täys pöljäke, koska ei poistanut palstan seksimainoksia heti paikalla.

      • päiviveijo

        Ei kai täällä muuta luotsia ole kuin tuo kapslook päällä höpertävä mikä lie kahju.


      • kekekkekek
        päiviveijo kirjoitti:

        Ei kai täällä muuta luotsia ole kuin tuo kapslook päällä höpertävä mikä lie kahju.

        Toinen niistä kahjoista käyttää nimerkkiä c.c. ja toinen on v.v. tai kd.kd


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe