millon on aika laittaa joulukoristeet huoneeseen?
mä tarkotan:verhot,matot,valot,ja muut
joulukoristeet
9
1325
Vastaukset
- ---nimetön---
NEhän voi vaikka pistää nyt jos haluaa :D
Sehän on makuasia milloin ne koristeet pistetään. - Tanja
Joulusälä laitetaan paikoilleen aikaisintaan ensimmäisenä adventtisunnuntaina. Elikäs sillon siis :)
- jouluvalo
Kun tulee pimeät illat niin minä ainakin laitan jouluvalot (ei siis mitään joulupukin muotoisia vaan tavalliset keltaiset tuikkuvalot).
Adventtina viimeistään kyntteliköt.
Kotisi sisällön saat sisustaa matoilla ja muilla ihan miten itse haluat ja ihan milloin vain.
Ota kuitenkin huomioon, että jos pitää jouluisia tekstiilejä liian kauan, niihin ehtii kyllästyä ennen joulua. Jouluun on 28 yötä.
Tonttuja ikkunoihin pistäisin vasta joulukuun puolella. Vaikka sitten heti ensimmäisenä päivänä!- hannele synt. 94
Joulukuussa mä laitan ainaki tontut ja sydän koristeet ikkunaan. Paras ois laittaa joulukuussa.
- minun tapa
Minä laitan kynttilät ikkunoille 1. adventtina.
Muut koristeet päivä pari ennen aattoa, kun kaikki on siivottu.Sitten matot, ikkunaverhot aatonaattona(verhot voin panna paripäivää ennemmin).
Jos ne laittaa joulukuun alussa niin niihin voi keretä kyllästyä ennen joulua.
Minä tykkään kun kaikki on siistiä ja sitten pannaan ne joulujutut, sitten tuleekin joulu ja alkaa joulurauha.
Mutta jokaisella on oma tyyli ja kaikkien tyyli on oikea, jokaisella on omanlainen joulu ja jokaiselle se tulee omalla lailla se joulun tuntu.
Tiedän sellaisiakin jotka panee joulukuun alussa jouluverhot ja vaihtavat jouluksi toiset jouluverhot.- tonttu
joulu koristeita voi laittaa vaikka marraskuussa tai lokakuussa! kukaan ei määrää! joulukoristeet laitetaan silloin kun haluaa joulun olla lähellä
- Tiina-tonttu
Minulle ja perheellemme on tullut tavaksi aloittaa joulukoristeet sisälle ekana adventtisunnuntaina,siis tänään voi laittaa kynttelikön ikkunaan ja tähden ja valoja ikkunaan.
Ulos tuli laitettua valot tuossa viikko sitten.
Verhot taidan vaihtaa itsenäisyyspäivän jälkeen ja muut jouluiset koristeet aatonaattona, kun kaikki on siivottu ja paikat puhtaana.
Mikäs sen ihanampaa rauhoittua sitten kinkun paistoon ja joulurauhasta nauttimaan.
Että on kiva et pikkuhiljaa joulukin lähestyy.
Lapset innoissaan kun tänään saa avata eka luukun kalenterista. Partiolaisten kalenteri alkaa ekasta adventista.
Kivaa joulun odotusta kaikille, kukin tavallaan. - minun tapa
tonttu kirjoitti:
joulu koristeita voi laittaa vaikka marraskuussa tai lokakuussa! kukaan ei määrää! joulukoristeet laitetaan silloin kun haluaa joulun olla lähellä
enhän minä mitään määrännyt!
Minähän kerroin oman tapani ja sanoin,että kaikilla on oma tyyli ja kaikkien tyyli on oikea!
- Anonyymi
Marraskuun lopulla 🎄🤔🎁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133