Kuopion nuortenkoti Pysäkki-kokemuksia?

puhukaa.

16

2382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miina15

      On keksitty nuorillekin jo päihdeyksikkö. kunhan jostakin saavat. Vähän jos nuori maistelee niin jo heti hoitoon kun on päihdeongelma. Käsittämätöntä.

      • Miina15

        tarkotus oli laittaa kunhan jostakin saavar rahaa


      • näinpäjp

        Se on ihan sen pennun ongelma, jos pitää alaikäisenä ryypätä. Pysyis ihan muumilimussa vaan ku ei ikäkään riitä!


      • pirunväsymys

        juodaan energiajuomia, istutaan muovikouluissa ja syödään purkkiruokaa ja ollaan puoliksi alastomia tyttöjen välissä. Siitä hormoonit jyrrää ja jäähdylle päästään. Opiskellaan vielä vain lisää koulua, aloja, jotka vanhenevat nopeata tahtia. Yksinkertaistakaa jo koulua ja tehkää valinnaiseksi.


      • pentu-vai
        näinpäjp kirjoitti:

        Se on ihan sen pennun ongelma, jos pitää alaikäisenä ryypätä. Pysyis ihan muumilimussa vaan ku ei ikäkään riitä!

        "pennun ongelma, jos pitää alaikäisenä ryypätä"

        Kuinka tuollainen suhtautuminen voisi herättää nuoressa edes halua kypsyä (mikä sekin - kypsyminen - liittyy nuoruuden vaiheisiin)?

        Missä on se uskomaton nuorista välittäminen, josta sijaisvanhemmat lehtihaastatteluissa miltei poikkeuksetta puhuvat...kun näitä ala-arvoisia tyyppejä löytyy aina vaan uudestaan täältä vi**uilemassa?


      • DEG
        Miina15 kirjoitti:

        tarkotus oli laittaa kunhan jostakin saavar rahaa

        Ja hyvin on siinä onnistuneet. Viimevuoden puolella oli lehdessä juttua , kun omistajat olivat myyneet osan yrityksestä ja miljoonan ja ylikin olivat saaneet.


      • taso-hoi
        pentu-vai kirjoitti:

        "pennun ongelma, jos pitää alaikäisenä ryypätä"

        Kuinka tuollainen suhtautuminen voisi herättää nuoressa edes halua kypsyä (mikä sekin - kypsyminen - liittyy nuoruuden vaiheisiin)?

        Missä on se uskomaton nuorista välittäminen, josta sijaisvanhemmat lehtihaastatteluissa miltei poikkeuksetta puhuvat...kun näitä ala-arvoisia tyyppejä löytyy aina vaan uudestaan täältä vi**uilemassa?

        Sitähän täällä joutuu lukemaan. Sijottaja on moraaliton hurskastelija.


    • kokelas199

      Eiköhä se oo jokaisen nuoren oma asia jos viina maistuu ja päihdeongelman saa. Pysäkillä on ammattitaitoista väkee. Eihän se varmaan kenestäkään vanhemmasta hyvältä tunnu jos ei osaa lastaan auttaa sillein et se ei saa kehitettyä alkoholi ongelmaa itselleen..

    • Justnäin

      Olen entinen nuori nuortenkoti polussa, ohjaajat lupailivat aina kaikkea mutta ei yleensä pitäneet lupauksia. Käytös oli todella ala-arvoista nuoria kohtaan ja minulle on ohjaaja suoraan sanonut että "minulla ei ole mitään syytä kunnioittaa sinua" ohjaajat turmelevat nuoren sisältäpäin hitaasti, itkin itseni uneen monta kertaa koska halusin pois polulta, pyysin sossultani siirtoa mutta sain sen vasta puolenvuoden jälkeen. Sairastuin masennukseen ja käyttäydyin itsetuhoisesti koska oli niin paha olla siellä, ohjaajat huutaa ja käyttytyvät uhkaavasti, epäammattimaisesti ja epäkunnioittavasti. Olen tyytyväinen että pääsin pois sieltä, vaikka minä lähdin hatkaan ja join jottai saisin siirron. Paikkakin on huono, keskustassa nimittäin ja nuortenkotipolku on keskellä baareja, keskustassakin on niin paljon houkutuksia. En edes jaksa kertoa mitään ihmeellistä polusta, mutta paska paikka se on terveisin 15v tyttö

      • tane00

        Mitenkä nuortenkoti Polku liittyy tähän aiheeseen ?


      • tietäjä111342

        Ihan on saman yrityksen ylläpitämä paikka!


      • sehän-lukee-tossa
        tane00 kirjoitti:

        Mitenkä nuortenkoti Polku liittyy tähän aiheeseen ?

        "Olen entinen nuori nuortenkoti polussa"

        Mikä ongelmasi?


    • TaikaJimi99

      Kertokaa lisää, kun en oo kuullukkaa . Mikä paikka ja missä ?

      • Polunexnuori

        TaikaJimi99
        Keskustelu koskee nuortenkoti pysäkkiä ja Nuortenkoti Polkua jotka sijaitsevat Kuopiossa. Lähellä keskustaa.


    • nallekarkkiiherkkuu

      Polkua ei keskustassa taida enää olla. Missäpäin Kuopiota se pysäkki on ?

      • lapsparat

        Särkiniemessä on pysäkki ja polku on haapaniemellä. Polkuhan muuttaa paikkaa useinkin. 3,5-vuoden aikana jo kolmas paikka. Karmean näköinen talo se uusin, näyttää ihan vankilalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe