Mikä olisi hyvä hinta/laatusuhteessa yhden yön hotelliksi ennen kotiin lähtöä? Mielellaan alle 5 kilometriä kentältä ja kenttäkuljetus. Jotain kokemusta jo onkin vuosien varrelta mutta vaihtelu virkistää :)
Hotelli lentokentän läheltä
Thaimaan fani
2
89
Vastaukset
- Joen vieressä
Valitse agodada.com Hakuun uima-altaallinen hotsku ja alueeksi se lentiksen alue, bang na. Sitte vielä täppä siihen lentokenttäkuljetuksen (airport transfer) kohdalle niin sekin on järjestyksessä. Itse olin perheen kans sellaisessa hotellissa kuin great residence suvarnabhumi hotel. Siistit huoneet ja rauhallinen sijainti vaikka on sellaisen ison sillan vieressä. Kiven heitto kentälle...
- asiantravel
BS Residence.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899