Kun mies ei halua...

runkkaan_taas

Luulin ennen ettei tällaisia parisuhteita ole edes olemassakaan. Olin niin väärässä.
Olen ollut tässä suhteessa kuus vuotta, kaks lastakin on. Olen alle kolmekymppinen nainen, mies minua muutamaa vuotta vanhempi. Ei hellyyttä, ei edes pusuja. Seksiäkin enää harvoin.
On joskus mennyt jopa kuukausi, ei mitään. Eilen illalla hieroin hänen selkäänsä ja hartioita, kiusoitellen... josko alkaisi tehdä mieli. Ei, alkoi vaan nukkumaan.
No mitä minä sitten taas tein? Hain wc:n allaskaapin alimmassa laatikossa olevasta pinkin värisestä pikkulaukusta, tutuksi tulleen punaisen jellydildoni ja tyydytin niin kauan jotta sain sen mitä halusin.
Taas minä täällä yksin sohvalla valvon, mietin miksi olen edes tässä suhteessa. Tämä ei voi olla enää edes mikään parisuhde. Ei enää.
Ennen me tilasimme hymyssä suin nettiseksikaupoista molemmille mieluisia leluja ja nautimme toisistamme. Oli monenlaisia dildoja, erimakuisia liukuvoiteita, käsiraudat, anaalitappeja, tuhmia asuja, penisrenkaita ja strap on.
Ei tommosista puhuta enää edes sanaakaan, saatika sitten muuta.
Tämä mies joka ei halua, varasi matkan meille tuonne lämpimään.
Lähtöön on vähän yli kuukausi. Sanoi vain, että nautitaan ja ollaan rakastuneita sitten siellä.
Taidan pakata matkalaukkuuni sen punaisen jellydildoni keltaisen rantapyyhkeeni mutkaan.

18

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaakiLentää

      Niin. Itse olen mies. Päälle 30. Yksi lapsi. Seksiä kerran kuussa. Jos asiasta puhun syntyy riita, joten en puhu. Meilläkään ei ole yhteistä kuin lapsi ja talolaina. Suunnitelmissa on pettää ja se tapahtuu sitten kun olen varma etten kadu sitä. Taas pakko hoitaa omin käsin paineet pois. ;(

    • runkkaan_taas

      Meillä molemmilla on sitten pihtarit kumppanina. Ymmärrän erittäin hyvin. Minä en enää edes puhu siitä, tai noh... joskus saatan mainita ohimennen että saisimpa edes joskus. Vastaukseksi saan vain naurua ja vielä maininnan ettei hänestä ole enää siihen.
      En oikein jaksa uskoa, kylläpähän energiaa riittää pitkälle juoksulenkille yli kymmenen tunnin duunipäivän jälkeenkin. En ole enää aikoihin halunnut elää näin, mutta mistä "kaveri" tämmöseen elämäntilanteeseen? Sinunlaisesi olisi täydellinen ;)

      • 28 ja halut tallella

        Minä mielellään autan sinua tässä asiassa !


      • green grass next doo

        tiedätkös missä mies käy lenkillä? ettei vain kävisi naapurin helenan luona?


    • sitten siellä

      Tappien, lelujen ja dildojen käyttäminen lienee syynä ongelmiisi.
      Tuli miehellekin kiintiö täyteen.

    • Itsellä nainen leikkii mielummin puhelimella, kun panee kunnolla;(

    • Entinen mies ;)

      Mies istui tietokoneella kaiket illat... Eli sama tilanne, mä kun luulin että naiset pihtaa...

    • Naminamm

      Se on suhteen laiminlyömistä, kun ei huolehdi toisen hyvästä olosta. Kun seksi toimii, se ei ole loppujen lopuksi kovin iso asia. Sitten kun kamarissa ei toimi, siitä tulee iso asia. :/

      Tsemiä sulle! Toivottavasti saisitte asiat puhutuksi.

    • devotedtoher

      Tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu,olen itse 33-vuotias mies ja elän nykyisin täysin sisko-veli -suhteessa vaimoni kanssa. Turhautumisen määrää ei voi mitata. Itse ratkaisin umpikujaan ajautuneen tilanteen yksinkertaisesti käymällä vieraissa. Pitäisin kyllä hieman värikkäämmästäkin, mutta nyt olisin ikionnellinen saadessani edes sitä vaniljaa.

      • New Spark

        Päälle viidenkymmenen oleva pariskunta, n. 25v yhdessä. Ajauduimme myös vähitellen tuohon sisko-veli -tyyppiseen suhteeseen. Seksi jäi jotenkin taka-alalle, kun oli lapsien, töiden, lainojen kanssa kiirettä ja painetta.

        Totuimme molemmat olotilaan. Jossain vaiheessa sitten silmät alkoi avautua, ettei tällä tavalla halua jatkaa. Vieraisiin tai kumppani vaihtoon, tai uutta kipinää suhteeseen.

        Meidän tapauksessa kävi niin, että molemmat innostuimme seksistä uudelleen, kun toinen oli aloitteellinen ja teki "viimeisen yrityksen". Pari kertaa päivässä, viikon jokaisena päivänä. Teinien tapaan molemmat niin pureskeltuja mustelmille, ettei jumppaan mennessä oikein kehtaa vaatteita vaihtaa punastelematta.


    • taitaa hemmolla olla toinen daami

    • Käsipelillä

      Minä luulin et tätä tapahtuu vain meille miehille. Itse tyydyttelen itseni melkein joka päivä olenkohan sairas?

    • tom2000

      Kuka sitä vanhaa väljää vehettä jaksaa joka päivä naida?

    • raumanjussi

      Mäkin olen mies parhaassa iässä,täysin sama ongelma naiseni kanssa.....kun vaan löytäis sen oman ja luotettavan rakastajan. Muuten on vaan erottava mutta kaksi lasta ym tekee asioista hankalaa kun ei olis ku muutama vuosi jällellä ja ne lentää pesästä kun koulut ja intti on käyty. Joten sinä rohkea neito ota hyvä mies itelles että loppuu tää runkkaaminen.

    • kunmieseihalua

      Edelleen täällä ollaan samoissa tunnelmissa, ei pusuja eikä seksiäkään. Ei yhtään mitään ole tapahtunut. Mieluummin nukun jo sohvalla. Siitä ideasta se vasta suuttuikin, räjähti ja halusi heti erota. Ei kuulema jaksa enää tämmöstä. Jospa se runkkailee tuolla lenkkipolulla pitkin kuusen oksia ja edellä hiihtelevän mummon suksisauvoille...

      • raumanjussi

        Mistä päin suomea kirjoittelet? Täällä vois olla vaikka helpotusta sulle,vaikka kahville ja jutteleen jos muu ei kelpaa.
        [email protected]


    • jakke122

      Samanlainen tilanne oli meilläkin vajaa vuosi sitten ja erosimme sitten. Tässä tapauksessa naista ei kiinnostanut seksi yhtään. Eipä kyllä kovin seksuaallinen ihminen ollut muutenkaan. Sinkkuna on hyvä olla. T:Mies 25v [email protected]

    • olisipas minulla tuollainen seksuaalisesti aktiivinen naine olet ihana

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe