Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten unohtaa?

epätoivoinen

Miten unohdan maailman ihanimman naisen? Kiinnostusta ei naisen puolelta ole eikä asiaa auta että nähdään pakosti koka päivä. Välillä tuntuu, että ainut mikä auttaisi olisi lobotomia tai kuula kalloon. Välttelystäkään ei mitään apua... aattelen vaan vielä enemmän jos en nää tätä naista. Pää sekoo kohta! Jos sitä sekoilis kännissä itsensä lopullisesti nolaten?

16

2541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • augusta

      on että aika parantaa, vaikkei unohtaisikaan, pystyy asian kanssa elämään ja jatkamaan omaa elämäänsä.

    • tyttönen

      Jos se on sulle maailman ihanin nainen, jonain päivänä se on sun! Kaiken ei tarvitse tapahtua heti. Ja toisaalta ketään ei voi pakottaa rakastumaan... Mutta sitten ehkä jonain päivänä tapaat vielä ihanamman naisen, ja tajuat että olit aiemmin tuntenutkin vaan sen toisiks parhaan!? Näitä läksyjä itse opettelen koko ajan, yhtenä päivänä uskon että elämä kantaa ja taas toisena että mulle ei koskaan tapahdu mitään hyvää (miesasioissa).

    • Drummer89

      naista ei voi unohtaa jos itse haluaa. se unohtuu sitten ajan mittaa. koitappa etsiä toinen nainen. voit luulla ett se oli elämäsi nainen mutta se johtuu vain ihmisen lisääntymis vietistä. Halu, ihastuminen ja kiintyminen voidaan paikantaa aivoissa. Ihastumisen tarkoitus on muodostaa side kumppaniin. Ihastumisvaiheessa aivot erittävät kemikaaleja: dopamiinia (hyvänolontunne), fenyylietyyliamiinia (kiihtymys), serotoniinia (tasapainoinen olo), noradrenaliinia (kaikkivoipaisuuden tunne). Ihastuminen kestää 312 kuukautta. Se on luonnon tapa saada pari pysymään yhdessä, kunnes suvunjatkaminen onnistuu.

      • nii

        Itselläni on sama tilanne tällä hetkellä ja tuntuu että kaikki menee vituiks. Mitenkään päin ei ole hyvä olla näkipä tai sit ei. Muut naisetkaan ei kiinnosta vain tämä yksi. Välillä tulee mietittyä ihan älyttömiä asioita, että kunhan vaan kaikki loppuis.


      • epätoivoinen ihastuja
        nii kirjoitti:

        Itselläni on sama tilanne tällä hetkellä ja tuntuu että kaikki menee vituiks. Mitenkään päin ei ole hyvä olla näkipä tai sit ei. Muut naisetkaan ei kiinnosta vain tämä yksi. Välillä tulee mietittyä ihan älyttömiä asioita, että kunhan vaan kaikki loppuis.

        Kun aikaa kuluu, niin unohdat - tai sit ihastut yhtä epätoivoisesti seuraavaan... Mulla unohtamista helpottaa se, että on ainakin yrittänyt ja saanut tietää ettei toinen ole kiinnostunut. Onko nainen varattu tai mikset häntä voi saada?


    • tyttönen

      ihan sama ongelma,mutta toisinpäin :/

      tosin enää en ole hetkeen nähnyt häntä joka päivä,mutta kuitenkin näen usein kun asutaan samalla paikkakunnalla.tämä tunne tappaa mut hitaasti mutta varmasti!!!

      voimia sulle,yritetään vaan jaksaa.ehkä me saadaan joskus heidät vielä omaksemme...jos kohtalo niin määrää :)

      • tyttönen

        en oo sitten sama tyttönen kuin tuossa aiemmin,se ensimmäinen tyttönen :)

        lisäys:olen siis tyttö,joka on sydän pakahtumaisillaa ollut jo pian puolitoista vuotta..eikä loppua vieläkään näy. Rakastan häntä!!!!


    • Pahis

      No yksi hyvä keino on tehdä ajatella/tehdä pahoja ja ilkeitä asioita ja yhdistää ne sitten jollakin tavalla ihastukseensa.

      • neitoperho

        Oletpa törkeä ihminen Pahis. Mitä meinaat sillä, että pitäisi tehdä pahoja asioita ja yhdistää ne sitten ihastukseensa? Todellä törkeä tyyppi olet. Minä en ainakaan ikinä pystyisi tekemään mitään pahaa ihastukselleni, saatikka toivoa hänelle mitään pahaa, en myöskään hänestä mitään pahaa voisi ajatella (vaikka ehkä voisinkin).

        Näen ihastukseni ideaalina ihmisenä, käännän kaikki mokatkin jotenkin parhain päin. En voisi ajatella hänestä pahaa, vaikka en häntä koskaan saisikaan. Haluan säilyttää hänestä hyvän kuvan, koska joskus en häntä enää näe, sen tiedän. Niin kauan kun hän on näköpiiristäni, ihailen häntä, sitten kun ei ole, ajattelen hänestä hyvää ihmisenä ja miehenä.

        Oma vinkki aloittajalle olisi vaan, että mene hyvä ihminen puhumaan ihastuksellesi. Samaa voisin kyllä itsellenikin neuvoa.


      • keiju

        (olen sama kuin tuo tyttönen,jolla oli kaksi kommenttia peräkanaa)

        yritetty on ajatella vain pahaa hänestä,mutta silti ne hyvät asiat putkahtavat mieleen ja samalla ne huitaisee kaikki ne pahat ajatukset mennessään!!!kyllä se ehkä vähän kuitenkin autto,mut ei kuitenkaan tarpeeksi...

        ehkä aika on paras kuitenkin...


    • Juha-

      Itse näen ihastukseni koulussa monta kertaa. Aikaisemmin molemmilla oli kiinnostusta toisiin, mutta nyt se kiinnostus taitaa olla eniten vain minun puolellani. Mutta välillä sieltä tulee sellaisia katseita, joiden jälkeen ei voi taas pariin päivään ajatella mitään muuta.

      Niin kuin joku muu tuossa sanoikin, niin jotain huonoa/ikävää kun ajattelee ihastuksesta sen voi pystyä unohtamaan ainakin väliaikaisesti. Kuulostaa pahalta, mutta taitaa olla ainoa keino.

    • ¨'¨_'-¨¨_'-¨

      Itselläni on sellainen tilanne, että olen pystynyt unohtamaan lähes kokonaan paitsi:

      a) kun jostain soi joku biisi, mikä liittyy rakkauteen, ihastumiseen, yhdessäoloon jne..

      b) Kun on kavereiden kanssa ja heillä on poika/tyttöystävät mukana ja silloin kuvittelee, että olispa HÄN nyt täällä.


      c) Sillon kun on tavallista yksinäisempää.

    • . . . .

      No voin kyl sanoo, et se sekoilu ei ainakaa auta asiaa! Sure kuule asiaa ihan rauhassa, kyl se siitä... Ja yritä nyt olla sen ystävä, jos vaan kestät, se saattaa suhun tutustuessaan ihastuu ja rakastuu... Tai sit jos tunnette jo ni voithan sä kysyy silt, et mikä sussa on vikana... Ja yrittää sit korjata niit vikoja, jos ne sit ees on vikoja... Jos ei auta, ni sit en kyl osaa sanoo mitä tekisit...

    • epätoivoinen ihastuja

      Ootko varma, ettei nainen voi olla kiinnostunut? Ei mikään huono idea sekoilla kännissä ja tunnustaa ihastuneesi häneen. Saat ainakin varmuuden naisen tunteista eikä jää kaduttamaan se, ettet edes yrittänyt. Mulla ainakin tehoaa tuo tunnustaminen - jos/kun saa pakit, niin alkaa unohtamaan...

    • Anonyymi

      kannattaa varmaankin ampua itsensä?

    • Anonyymi

      no ootkos mennyt naimisiin jne? näin 20 vuotta myöhemmin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe