Kysäisisin, kun en ole ennen Pirkkalasta lähtenyt. Onkohan siellä turvatarkastuksen jälkeen mahdollisuus tupakointiin.
Tiedosta iloinen:D
Tampere-Pirkkala
10
149
Vastaukset
- DiibaDaabaDoo
Ei ole. Tampereella ei ole tupakkapaikkaa sisätiloissa.
- Sauhutteleva
Mites piipun poltto?
- DiibaDaabaDoo
Sitä saa polttaa kyllä.
- höpöheinä
DiibaDaabaDoo kirjoitti:
Sitä saa polttaa kyllä.
saax poltella hasaa? meizi ois lähös damiin.
- kysymys?
höpöheinä kirjoitti:
saax poltella hasaa? meizi ois lähös damiin.
Oletko työtön, syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tällaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?
- Ohikävellyt
Jos lennät Raikulla niin mahdollisuus on.
Kakkosterminaalin ollessa remontissa mennään 1 terminaalin kautta ulos ja sieltä väliaikaisterminaaliin.- Eiponnistu
No siinä ulkovälitilassakin on tupakointikieltomerkit ja kameravalvonta !
- homostuertti
vessassa saa kyllä imutella kikkeleitä.
- kysymys?
Oletko työtön, syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tällaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?
- isukki2
Möömöömöö ämmät
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882