Tietääkö kukaan mistä syystä vois olla valkosoluja virtsassa loppuraskauden aikana?
valkosolut virtsassa
8
7847
Vastaukset
- kisu18
itse olin verikokeessa ja sieltäkin löytyi aika lailla valkosoluja ja valkuaista..lääkäri sanoi sen olevan aivan normaalia raskauden aikana..
joten ei huolta! Nauti raskauden loppuajasta vaan täysillä! Kohta sulla on maailman ihanin pieni lapsonen..älä hukkaa sekunttiakaan odotuksen ajasta huolehtimiseen! Tottakai aina saa olla huolissaan, mutta nyt ei ole aihetta! Onnea sinulle!- n-75
vai että normaalia!!!! oispa ollu munki kohalla mut ei menetin lapseni! viikolla 34. eli ei se normaalia ole
- kisu18
n-75 kirjoitti:
vai että normaalia!!!! oispa ollu munki kohalla mut ei menetin lapseni! viikolla 34. eli ei se normaalia ole
sä sitten jaksat toitottaa omaa kohtaloasi täällä joka jutun yhteydessä. Onhan tollanen kamalaa,mutta ei silti kannata kaikkia odottavia äitejä pelotella pahimmalla. Onnea vaan uuden lapsen yrittämiseen!
- joopa joo
kisu18 kirjoitti:
sä sitten jaksat toitottaa omaa kohtaloasi täällä joka jutun yhteydessä. Onhan tollanen kamalaa,mutta ei silti kannata kaikkia odottavia äitejä pelotella pahimmalla. Onnea vaan uuden lapsen yrittämiseen!
mieti sinäkin mitä kirjoitat valkuaista kun tulee se on aina hälyttävä merkki mut sä taidat tietää sen vasta sitte kun kasvat aikuiseksi sitä paitsi n26 on oikeessa ei koskaan saa olla liian itse varma vaikka on raskaana mitä vaan voi tapahtua eli pienetki poikkeukset on hyvä ottaa huomioon
- =)
kasva aikuiseksi...... veri kokeesta!!!!!! mun tietääkseni valkuainen raskauden aikana näkyy virtsa näytteessä............. tulikohan pieni kämmi sulta =)
- surullinen
n-75 kirjoitti:
voisikko tarkemmin kertoa mikä oikeen meni vikaan..?
- labrahoitsu
On eri asia jos virtsassa on valkosoluja kuin valkuaista!
Valkosolut virtsassa viittaa johonkin tulehdukseen, kun taas valkuainen virtsassa esim. raskausmyrktykseen(muiden oireiden kera) tai siihen että jostain syystä munuaiset päästävät valkuaista läpi. Eikä ole normaalia.- tulehdus
olla missäpäin kroppaa tahansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212266
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242153Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13968Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15754Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32679