Sanonta: polkee kuin tulpatonta mopoa

Uusavuton

Avaisiko joku minulle sanontaa
"polkee kuin tulpatonta mopoa"/"pyörii kuin tulpaton mopo".

En saa ollenkaan kiinni, että mitä tarkoittaa. Netistä olen yrittänyt löytää selitystä, mutta turhaan.

4

4106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusavuton

Ja matkailupuolelle näköjään tuli, saa aukoa päätä =P

Etsin vain Googlella "suomi24 tyhmät kysymykset"

• virtaa ei ole!

Polkee kuin tulpatonta mopoa= Ei starttaa millään kun yrittää käynnistää! Hehkutus puuttuu! Rakkaus ilman tunteita on polkemista eikä, lähde millään käyntiin ja pitää hehkuttaa kun kemiat ei kohtaa millään. Ilotaloon verrattavissa. pelkkää panoa tunteetonta!

• 10plus7on

Harjoittaa seksiä hedelmättömän tai vaihdevuodet ohittaneen naisen kanssa.

Mopon moottori ei luonnollisestikaan starttaa, jos siitä puuttuu sytytystulppa. Sitä saa polkea vaikka kuinka paljon, eikä mitään tapahdu. Seksi ei-hedelmällisen naisen kanssa on kuin tulpattoman mopon polkeminen: sitä voi tehdä vaikka kuinka kauan, eikä mitään tapahdu.

• ekkö.tienny

Sanonta tarkoittaa sitä että mies nai ja nai mutta mälli ei lähde, siis kone ei käynnisty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3904
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2081
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      230
      1370
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      136
      1289
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      114
      1169
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1168
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      71
      1067
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1015
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35