Melkoinen nimikummajainen tämä Koski Tl. Koski Hl vaihtoi nimensä ja läänit lakkautettiin 90-luvulla. Mihin tarvitaan enää Tl -kirjainlyhennettä? Suomi24:ssä nimi on muuten väärin eli L pitäisi kirjoittaa pienellä.
Kunnan nettiosoitekin on koski.fi.
Tl poistoon
16
204
Vastaukset
- Hihat heilumaan
On se TeeLusikka ihan tarpeellinen. Jos puhutaan pelkästä Koskesta, ulkopaikkakuntalaiset sekoittaa Perniön (nykyisen Salon) Koskeen joka on maantieteellisestikin suhteellisen lähellä.
Nykyaikana on sitä paitsi hienoa olla yksilöivä nimi. Aikana jolloin kaikki pyritään yleistämään ja kansainvälistämään. TL kirjoitetaan kunnanrajavaakunassakin isolla. Se osoittaa että rajojen sisäpuolella on jotakin omaa.
Kunnan nettiosoite voisi kyllä olla www.koski.tl
Enemmän olisin huolissani miten Koskelle saadaan aktiivista yritystoimintaa. Ettei meistäkin tule puolivetelä pitäjä jossa maataloustuet laiskottaa ihmisista valikoivia mitä viitsitään tehdä ja mitä ei. Sitten ollaan Tarvasjoen tiellä ja kohta osa Turkua. - nyttemmin
Koski HL on Hämeenkoski
- virallisemmin
Koski pelkkä Koski onkin
- seonkaan
Miksi palstan nimi siis Tl edes
- nostan
- nm1
2015
- poistoon
KoskiTl
- okkkk
.......
- upup
Miks poistoon? Erottuupahan joukosta
- onkin
Ok.
- palstaksi
Koski
- okkkkkkkkk
Tl poistoon
- Näinonhyvä
Mä olen koko ikäni asunu Koski Tl:s ja asun jatkossaki, eli ei mitään muutoksia!!
- ghjhgg
...
- mietinpäs
Miksi edes poistettu virallisena nimenä? Kaikki puhuu Tl:stä.
- onkin
Niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734