Surkea p2p kamera

Surkeeta on

Olenkokohan nyt käsittänyt asennuksen ihan oikein, kun kuva liikkuu nykimällä tai välillä ei ollenkaan.
Kamera wanscam HW0028. Kuvan laatu erittäin hyvä, siis lähiverkossa eikä nyi ja toimii sujuvasti. Siis tietokoneessa.

Mutta netin kautta luurissa (android 4.4.4) kuvan liikuttaminen yhtä tuskaa, vaikka kuvanlaatu laitettu pienimmälle tarkkuudelle.
Netti nopea maks. 21megaa, eli siitä ei ole kiinni ja olen sen myös testannut.

Wlan verkossa toimii moitteetta, mutta ei juuri iloa, kun haluaisi nimenomaan katsoa mitä kotona tapahtuu, kun ei ole kotona.

Kamerasovellus wanscamin oma e-view7. Olen yrittänyt muitakin ohjelmia play-kaupasta, mutta tyssää siihen, kun kysyy jotain salasanaa, eikä mikään kuitenkaan kelpaa. Mitähän salasanaa kaipaisi???

6

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 47B4D1HW

      Nykiminen viittaa siihen että kotona nettiin lähtevä kaista on liian pieni. Toinen mahdollisuus on että luurisi nettiliittymä on hidas.

      • Surkeetaon

        "Netti nopea maks. 21megaa, eli siitä ei ole kiinni ja olen sen myös testannut." Eli, ei se tuosta ole kiinni. Käytännössä 15-20 megaa nopeus. Ja kotona elisaviihde-paketti, jossa myös nopeutta riittävästi.


      • 47B4D1HW

        Mutta ulosmenevä kaista 0,5-1 Mb/s. Lupausten mukaan. Yleensä todelliset nopeudet ovat paljon myyntipuheita pienemmät. Kannatta mitata.


      • Surkeetaon
        47B4D1HW kirjoitti:

        Mutta ulosmenevä kaista 0,5-1 Mb/s. Lupausten mukaan. Yleensä todelliset nopeudet ovat paljon myyntipuheita pienemmät. Kannatta mitata.

        Tuo on kyllä käynyt mielessä, mutta miksi sitten toimii fi-fin kautta normisti?


      • Surkeetaon

        No joo, tuli mitattua lähetysnopeus. Ja todellakin surkea, vajaan megan, ehkä tässä syy???


      • Surkeetaon kirjoitti:

        No joo, tuli mitattua lähetysnopeus. Ja todellakin surkea, vajaan megan, ehkä tässä syy???

        Tottakai syy on laajakaistan hitaassa uploadissa, eihän sitä nopeutta operaattorit mainosta, vaan sisääntulevaa downloadia.

        Asunnossasi WLAN käyttää perustana hyväkseen sisäverkon nopeutta, yleensä 100/100 Mbit/s. WLAN:in todellinen nopeus jää tätä paljon pienemmäksi, mutta silti enemmän kuin riittävä videosiirtoon.

        ADSL vai 3G mobiilidata? Joka tapauksessa ainoa parannusmahdollisuus on hankkia etenkin uploadin suhteen nopeampi liittymä. ADSL:n maksimi nimellisnopeus on tuo 21 Mb/s sisään, mutta voit aina kysyä saako samaan linjaan esim. 10 Mbit/s uploadin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe