Eximia kaverikimppa-alennus 2015

valmennuskurssi2015

Hei, etsin muutamaa ihmisistä "kaveriksi" saadakseni alennuksen Eximian kurssista. Tarkoituksenani on varata kurssi mahdollisimman pian, joten laitathan sähköpostisi pikaisesti, jos olet kiinnostunut! :)

18

211

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emilia23

moi , olen rekisteröitynyt taloteknikkan kursille, autaaks jos ilmoitat että ollaan kavereita?

• valmennuskurssi2015

Moikka! Mun mielestä se on niin, että sunki pitäis ilmoittautumisvaiheessa laittaa mut kaveriks ni ei taida näin jälkikäteen auttaa:/

• VakavaKurssi

Vieläkö olisit kaveria vailla?

• eximiaankaveri

Hei minäkin tarvitsen kaveria. Otattehan yhteyttä jos ootte kinnostuneita. [email protected]

• kaveritkimppaan?

Heippa!

Minäkin tarvitsen kaveria, olen aikeissa varata kurssin kevääksi 2015. Tuolla eximian säännöissä lukee, että kurssin ei tarvitse olla sama, mutta "kavereiden on varattava kurssinsa 24 tunnin sisällä toisistaan" eli siis samana päivänä sitten. Saataisko tästä hyvä kimppa aikaiseksi niin saataisiin kaikki jopa se -18%? :)

Saa ottaa yhteyttä, [email protected].

• eeen

Täällä myös yksi ketä aikeissa varata nyt piakoin kurssin. Kenelle lähetän sähköpostia? :) Eikö se niin ollut että pelkkä nimi riittää varausvaiheessa?

• eximiaankaveri

Minuun voi ottaa yhteyttä. Eli [email protected] . Otathan yhetyttä jo tänään, sillä huomenna ollaan aikeissa varata kurssit!

• eximiaan

Hei, kaipaisin kaveria kimppaa varten. Otathan minuun yhteyttä tänään tai huomenna, jos kiinnostuit! Sähköposti: [email protected]

• Kurssille
    • kansalainen87a

Moi! Kasaillaan taas uutta kaveriporukkaa... laita sähköpostia niin ystävystytään, sovitaan rekisteröitymisaika ja annetaan toisille nimet :) sähköpostia saapi lähettää kiinnostuneet [email protected]

• Vielä on lisää kaveria hakusessa :)

• eximiaa2015

Vieläkö tarvis kaveria? Oon just ilmottautumassa!

• eiku tiistai iltaan

• Klippe

Vieläkö joku on kaveria vailla? Olen ilmoittautumassa eximian pääsykoekurssille ja neljän lauma saa siis 18% alennuksen! Ilmoittautua pitää 24 tunnin sisään, mutta kurssin ei tarvitse olla sama.

• Joooooo

Aion ilmoittautua tekniikan valmennuskurssille

• Klippe

Vielä siis jos kaksi ilmoittautuu niin saataisiin tuo 18% alennus. Onko tulijoita?

• kiire
        Klippe kirjoitti:

Vielä siis jos kaksi ilmoittautuu niin saataisiin tuo 18% alennus. Onko tulijoita?

oletteko jo tilanneet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe