Hei, etsin muutamaa ihmisistä "kaveriksi" saadakseni alennuksen Eximian kurssista. Tarkoituksenani on varata kurssi mahdollisimman pian, joten laitathan sähköpostisi pikaisesti, jos olet kiinnostunut! :)
Eximia kaverikimppa-alennus 2015
18
149
Vastaukset
- emilia23
moi , olen rekisteröitynyt taloteknikkan kursille, autaaks jos ilmoitat että ollaan kavereita?
- valmennuskurssi2015
Moikka! Mun mielestä se on niin, että sunki pitäis ilmoittautumisvaiheessa laittaa mut kaveriks ni ei taida näin jälkikäteen auttaa:/
- VakavaKurssi
Vieläkö olisit kaveria vailla?
- eximiaankaveri
Hei minäkin tarvitsen kaveria. Otattehan yhteyttä jos ootte kinnostuneita. [email protected]
- kaveritkimppaan?
Heippa!
Minäkin tarvitsen kaveria, olen aikeissa varata kurssin kevääksi 2015. Tuolla eximian säännöissä lukee, että kurssin ei tarvitse olla sama, mutta "kavereiden on varattava kurssinsa 24 tunnin sisällä toisistaan" eli siis samana päivänä sitten. Saataisko tästä hyvä kimppa aikaiseksi niin saataisiin kaikki jopa se -18%? :)
Saa ottaa yhteyttä, [email protected]. - eeen
Täällä myös yksi ketä aikeissa varata nyt piakoin kurssin. Kenelle lähetän sähköpostia? :) Eikö se niin ollut että pelkkä nimi riittää varausvaiheessa?
- eximiaankaveri
Minuun voi ottaa yhteyttä. Eli [email protected] . Otathan yhetyttä jo tänään, sillä huomenna ollaan aikeissa varata kurssit!
- eximiaan
Hei, kaipaisin kaveria kimppaa varten. Otathan minuun yhteyttä tänään tai huomenna, jos kiinnostuit! Sähköposti: [email protected]
- Kurssille
Vieläkö mahtuu johonkin porukkaan?
[email protected] - kansalainen87a
Moi! Kasaillaan taas uutta kaveriporukkaa... laita sähköpostia niin ystävystytään, sovitaan rekisteröitymisaika ja annetaan toisille nimet :) sähköpostia saapi lähettää kiinnostuneet [email protected]
Vielä on lisää kaveria hakusessa :)
- eximiaa2015
Vieläkö tarvis kaveria? Oon just ilmottautumassa!
maanantaihin aikaa ilmottautua [email protected]
eiku tiistai iltaan
- Klippe
Vieläkö joku on kaveria vailla? Olen ilmoittautumassa eximian pääsykoekurssille ja neljän lauma saa siis 18% alennuksen! Ilmoittautua pitää 24 tunnin sisään, mutta kurssin ei tarvitse olla sama.
- Joooooo
Aion ilmoittautua tekniikan valmennuskurssille
- Klippe
Vielä siis jos kaksi ilmoittautuu niin saataisiin tuo 18% alennus. Onko tulijoita?
- kiire
Klippe kirjoitti:
Vielä siis jos kaksi ilmoittautuu niin saataisiin tuo 18% alennus. Onko tulijoita?
oletteko jo tilanneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623