Paniikkihäiriö/lihasvaivat

Pelokasssssss

Voisko joku auttaa. Pelkään sairastavani jotain lihastautia tai syöpää.. Olen 19-vuotias ja koko elämäni harrastanut liikuntaa. Viiden vuoden verran liikunta jäänyt vähemmälle mutta yleiskuntoni on hyvä. Nykyään olen koko ajan jumissa ja jos teen vaikka vaik 10 kyykkäystä ja kunnol n venytykset sen jälkeen, olen jumissa jaloista n.3päivää enkä pysty oikein tekemään mitään. Sama
Homma vatsalihaksissa. Jos nostelen pieniä painoja, hartiat menee todella jumiin eikä auta venytykset, kylmähoito tai kuuma.. Jos käytän farkkuja mitkä eivät ole edes tiukalla, selkäni kipeytyy tosi helposti, sekä rintsikoiden kohtaa selkä ja hartiat.. Olen todella huolissani. Joo voi olla että minulla voi olla huono lihaskunto, mutta outoa sillä
En ole kuullut vastaavaa edes minua paljon huonokuntoisilla ihmisillä. Kärsin muutenkin Paniikkihäiriöstä sekä sairauden pelosta ja tulen kohta hulluksi tästä kaikesta. Onko oireeni jostain vakavemmasta vai mistä
Johtuu, olen koko ajan paniikissa enkä tiedä mitä teen. Toivottavasti joku osaisi auttaa tai lukisi edes tämän :(

6

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene lääkäriin

      MS-tauti alkaa tietääkseni usein varsinkin raajojen jäykkyydellä, väsymyksellä ja vastaavalla. En kuitenkaan ole mikään neurologi tai vastaava joten älä ota tätä todesta. Kannattaisi varmaan mennä lääkäriin. Kuulostat nimittäin todella stressaantuneelta eikä kenenkään tulisi elää moisessa tietämättömyydessä. Syövästä tuskin on kyse kun ne muodostuvat vasta myöhäisellä iällä, mutta en osaa sulkea sitäkään täysin pois.

    • @@@@@@@@@

      Ms ei ole lihastauti.

      • Mene lääkäriin

        Ei olekaan mutta vaikuttaa niihin aiheuttaen juuri noita juttuja joita sanoin. Aivot ovat kuule niin ihmeellinen elin. Toisaalta oletukseni ainakin oli että henkilö hakee nimenomaan myös neurologisia sairauksi. Miksi muuten hän tälle palstalle kirjoittaisi.


      • .....
        Mene lääkäriin kirjoitti:

        Ei olekaan mutta vaikuttaa niihin aiheuttaen juuri noita juttuja joita sanoin. Aivot ovat kuule niin ihmeellinen elin. Toisaalta oletukseni ainakin oli että henkilö hakee nimenomaan myös neurologisia sairauksi. Miksi muuten hän tälle palstalle kirjoittaisi.

        Kiitos viestistäsi. Ms-tautia minäkin olen
        Pelännyt.. Turhauttavaa vaan soittaa terveyskeskukseen, kun eivät ota ikinä vakavasti ja pistävät ahdistuneisuuden syyksi :/


      • Mene lääkäriin
        ..... kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi. Ms-tautia minäkin olen
        Pelännyt.. Turhauttavaa vaan soittaa terveyskeskukseen, kun eivät ota ikinä vakavasti ja pistävät ahdistuneisuuden syyksi :/

        Kannattaa silti mennä edes kokeilemaan jos et ole jo käynyt ja jos sinulla on rahatilanne kunnossa voisit tietenkin kokeilla yksityistä. Kannattaa kuitenkin mennä kokeilemaan. Voisit myös kysyä jotakin tabua tai muuta tuohon sinun stressiin sillä vaikutat nyt nimittäin olevan stressikierteessä ja siitä on vaikea päästä pois ilman apua. Pelkästään jo lääkärillä käynti voi auttaa, sillä se helpottaa jos kuulee ammattilaisen suusta kaiken olevan hyvin.


      • mäsäläinen
        ..... kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi. Ms-tautia minäkin olen
        Pelännyt.. Turhauttavaa vaan soittaa terveyskeskukseen, kun eivät ota ikinä vakavasti ja pistävät ahdistuneisuuden syyksi :/

        Varaa aika yksityiseltä neurologilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe