Onko salatut sodat sarjakuvakirjalla oikeesti jo arvo noussut yli alkuperäisen hinnan? yhden löysin googlettamalla jostain sarjiskaupasta joka oli 90euroa ja ja teksti et suht hyvä kuntoinen
Salatut Sodat arvo?
2
2109
Vastaukset
- Bean27
Divarit pruukaavat ottamaan hieman voittoa kirjojen oikeasta arvosta:
mutten, omaa kappalettani myisi alle 90 €.
Taitaa olla: että kaikkien 2000-alkupuolella ilmestyneiden sarjakuvakirjojen arvo,
on jo vähintään puolet niiden alkuperäismyyntihinnasta. (Kirjojen kunto tietysti vaikuttaa asiaan:) - Anonyymi
Kirjakauppalevityksissä painokset on kuitenkin aika pienet, ja sarjakuvaharrastajien määräkin on rajattu. Ei ihme, että hinnat on noilla kovakantisilla sikäli aika kovia vielä käytettyinäkin (=mikäli hyväkuntoisia).
Niin, kyllähän monet albumitkin (jotka kirjakauppalevitteisiä) vaan vuosi vuodelta nostaa hintaansa. Eli kun tavaraa on rajallisesti, ja se kuitenkin myy, niin miksi kukaan halvemmalla silloin möisikään ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248