Hei
Ostin uuden pöytäkoneen. (windows 8.1)
Näyttö on kiinni VGA:lla ja Tv HDMI piuhalla.
Nyt kun haluan katsoa tietokoneelta ohjelmia tvstä, niin ääni kuuluu tietokoneen kajareista ja näyttö tilan tulee olla "Näytä tietokoneen näytössä". Ääni kuuluu tvstä vain kun irrotan kajarit...
Eli näytöt ovat jotenkin väärin päin.
Miten saan tämän korjattua?
Auttakaa tyhmää kun mua alkaa jo hieman turhauttaa :'(
Ongelma näyttöjen kanssa
alkaajokyrsii
3
146
Vastaukset
- alkaajokyrsii
Korjausta. Tietokoneeni luulee että näyttö on tv.
- juustoq-
Hyvä.
- fdsafdsa
klikkaa oikeanpuoleisella hiirennapilla kaiuttimen logoa, avautuvasta valikosta toiseksi ylin vaihtoehto, valitse listasta playback-laitteeksi HDMI-laite, joka vastaa televisiotasi.
Äänen saa takaisin tietokoneen kajareihin kun palautat asetukseen siihen missä se oli. Kannattaa pistää talteen tieto, mikä se niistä oli, ennen kuin vaihtaa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481322Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521106Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39728Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44701- 30647