15-v ulkokissa sisäkissaksi?

kisumuru2

Hei. Tilanteeni on seuraava: Minun pitäisi päättää, otanko vastaan kissan, joka on 15-vuotias ja kuuro. Kissa on ollut koko elämänsä ajan ulkokissana eikä ole siis sisäsiisti. Olen kissalle tuttu henkilö. Toinen vaihtoehto on viedä se piikille.

Mitäpä luulette, onko mahdollista, että kissa sopeutuisi kerrostaloasuntooni ja oppisi sisäsiistiksi?

7

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvikatti taas

kokeile.. Jos ei opi vaan mouraa ja mellastaa, niin voithan sitten viedä piikille. he,pompi se sieltä asunnosta on kiinni saada sovittuna aikana, kuin pyydystää kissaa ympäri pihoja
      Voit helpottaa astialle sopeutumista ottamalla kissan asuinseudulta luonnon hiekkaa/ ladonpohjan muraa, liiterin pohjapuruja ys, ja ripotella sitä hiekka-astian pinnalle. Tarjoa aluksi matalalaitainen ja tilava astia, vaikka sängynaluslaatikko hiekka-astiaksi

• joku tolkku

Voi poloista mikä rasite vanhalle kissalle uusi elinympäristö ja vielä sisäkissana, julma kohtalo. Armahda ja vie piikille.

• vahusta ei vaaroihin

Huono neuvo, taas.....

• eutanasia paras

Eutanasia on kissalle armeliainta kun vaivana on jo kuurous ja aikaisempi elämä on ollut täysin poikkeava sinun tarjoamastasi.
      Tervettä järkeä saa ja pitääkin käyttää eläintenkin hyvinvoinnissa.

• vastuutonta

Montakohan kissaa joutaisi lopetettavaksi noilla sun ohjeilla...huoh.

Huono ohje, jota ei KENENKÄÄN kannata noudattaa.
        Älä laita enää noita huonoja ohjeitas tänne, kiitos!

• 23+098

Ota kokeeksi.Vanha kissa ei paljoa viihdykettä edes kaipaa, joten luulempa että sopeutuu hyvinkin.

• yritä vaan

Saattaa sopeutuakkin.Oma kissa muutti kaupunkiin mukanamme, eikä ulos edes kaivannut.Ikää oli tuolloin 14vuotta.Nautti lämmöstä ja ihmisten seurasta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10931
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3648
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      239
      2460
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2368
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1700
    6. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      194
      1255
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1224
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1180
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1059
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1009
    Aihe