Meningeoomia ja silmän näön palautuminen

lopussa

Onko teillä kellään ollut meningeoomia, joka olisi painanut silmähermoja. Tuntuu, että meen ihan turhaan leikkaukseen, kun ei ole mitenkään varmaa etteivät silmähermot olisi jo tuhoutuneet kasvaimen painaessa niitä. Pahin tapaus, että silmästä tulee sokea ja luomi roikkuu päällä.
Mietin kannattaako koko p-leikkausta kaikkine pahanoloineen läpi ollenkaan vai annanko kasvaa ja odotan koska kuolen siihen.
Eipä tarvis odotella onko YT:ssä valittujen listalla ja ottaa kaikkea tätä sontaa mitä elämässä vastaan saa.

1

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PiaKK

Mulla oli meningeooma, joka painoi oikean silmän näköhermoa. Se leikattiin juuri ennen joulua ja huomasin näön paranemisen heti heräämössä. Tietysti jokaisen kohdalla nämä asiat ovat yksilöllisiä, mutta minä ainakin olen syvästi kiitollinen että kohdalleni osui juuri meningeooma, joka kuitenkin lähes aina on hyvänlaatuinen. Minun kohdallani patologin lausuntoa ei vielä ole tullut, mutta kirurgi sanoi ettei tarvitse edes miettiä että se olisi pahanlaatuinen. Nyt on kulunut neljä viikkoa leikkauksestani ja hiusrajan yläpuolella on runsaan 10 cm pituinen haava ja hiuksen tietysti siitä kohtaa vasta sängellä, eikä sillä puolella päätä pintatuntoa kuin osittain, mutta en hetkeäkään kadu leikkaukseen menemistä. Paljon pahempaa "sontaa" olisit voinut saada elämässä kuin meningeooman - ei muuta kuin rohkeasti leikkaukseen vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48