Onko teillä kellään ollut meningeoomia, joka olisi painanut silmähermoja. Tuntuu, että meen ihan turhaan leikkaukseen, kun ei ole mitenkään varmaa etteivät silmähermot olisi jo tuhoutuneet kasvaimen painaessa niitä. Pahin tapaus, että silmästä tulee sokea ja luomi roikkuu päällä.
Mietin kannattaako koko p-leikkausta kaikkine pahanoloineen läpi ollenkaan vai annanko kasvaa ja odotan koska kuolen siihen.
Eipä tarvis odotella onko YT:ssä valittujen listalla ja ottaa kaikkea tätä sontaa mitä elämässä vastaan saa.
Meningeoomia ja silmän näön palautuminen
1
100
Vastaukset
- PiaKK
Mulla oli meningeooma, joka painoi oikean silmän näköhermoa. Se leikattiin juuri ennen joulua ja huomasin näön paranemisen heti heräämössä. Tietysti jokaisen kohdalla nämä asiat ovat yksilöllisiä, mutta minä ainakin olen syvästi kiitollinen että kohdalleni osui juuri meningeooma, joka kuitenkin lähes aina on hyvänlaatuinen. Minun kohdallani patologin lausuntoa ei vielä ole tullut, mutta kirurgi sanoi ettei tarvitse edes miettiä että se olisi pahanlaatuinen. Nyt on kulunut neljä viikkoa leikkauksestani ja hiusrajan yläpuolella on runsaan 10 cm pituinen haava ja hiuksen tietysti siitä kohtaa vasta sängellä, eikä sillä puolella päätä pintatuntoa kuin osittain, mutta en hetkeäkään kadu leikkaukseen menemistä. Paljon pahempaa "sontaa" olisit voinut saada elämässä kuin meningeooman - ei muuta kuin rohkeasti leikkaukseen vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984