Mikä olisi piristävää ohjelmaa pikkujouluihin?
kertokaa vinkkejä järjestäjälle, kiitos!
ohjelmaa pikkujouluihin??
2
2348
Vastaukset
- pakkopullaa!
Kaikki typerät leikit ym kisailut pannaan ja heti!
Ärsyttää, että aina pitää osallistua johonkin. Yksi ehdotus on esim. joku näyttelijäporukka esiintymään jonkin kivan teeman ympärille, vaikka teille duuniin ja sitten sen päälle vaikka syömään ja perinteisesti yypäämään ja haukkumaan pomot ja duunikaverit! - NETTA
Pikkujouluissa on kiva olla jotain pientä piristystä. Itselläni on ollut n. 15-20 tietovisa kysymystä. yksi on tuomari ja se joka tietää sanoo sen ääneen vaikka olisikin vain arvauksia. Se jolla on oikein saa yhden pisteen. Se jolla on eniten oikeita vastauksia saa palkinnon esim. suklaarasia tai jotain muuta pientä. Ja toinen on bingo lasten bingo pelillä ja pelkästään vaaka tai pysty bingoa. Yksi rivi sitten kaksi ja niin edelleen. Ja se jolla on yksi rivi saa jotain palkinnoksi ja sitten kaksi riviä jne. Ja se joka voittaa eli saa koko lapun bingon niin se saa pääpalkinnon vaikka kahvipaketti ja suklaalevy. Kannattaa miettiä. Meillä on ainakin ollut suosittua ja kaikki on mielellään osallistunut ja ollut innoissaan jopa 20-30 vuotiaat miehet jotka luulee että on eläkeläisten peli. Kannattaa kokeilla. Onnistuneet pikkujoulut jo kahdella samallaisella vuodella, samat kilpailut eri kysymykset. Kun on terästettyä jouluglögiä niin kaikki mennee oikein mukavasti ja riemumielellä. Onnellisia ja mukavia pikkujouluja sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396619
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495709- 1234871
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434470Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523872- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522946Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242352- 352228
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187